vette wallpaper man! Is dat een HDR image?quote:
Jup, HDR. En dat 13:37 was puur toeval, het is dat jij het nu zegtquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:05 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
vette wallpaper man! Is dat een HDR image?
13:37.
sure:quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:52 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Heb je toevallig nog een linkje van het orgineel?
*checkquote:Op zondag 8 maart 2009 13:27 schreef Sander het volgende:
[..]
Yep, je kan collages maken met Picasa 3, ik ben er helemaal verliefd op. Je kan Picasa laten indelen, maar ook zelf handig schuiven en dan krijg je dit soort dingen. Errug leuk
Die is vet! Waar heb je die vandaan?quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:52 schreef pkwarts het volgende:
Ik heb de willow alweer vervangen voor deze:
[ link | afbeelding ]
Super programma idd. Jammer genoeg niet voor de macquote:Op zondag 8 maart 2009 13:27 schreef Sander het volgende:
Yep, je kan collages maken met Picasa 3, ik ben er helemaal verliefd op. Je kan Picasa laten indelen, maar ook zelf handig schuiven en dan krijg je dit soort dingen. Errug leuk
Vriendlief van mij heeft ook interessequote:
Nice.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:31 schreef pkwarts het volgende:
Alstublieft:
http://io9.com/photogalle(...)wSize=thumb1280x1280
Spanksquote:Op vrijdag 20 maart 2009 02:31 schreef pkwarts het volgende:
Alstublieft:
http://io9.com/photogalle(...)wSize=thumb1280x1280
http://adsoftheworld.com/media/print/sky_tv_chess?size=_originalquote:Op vrijdag 20 maart 2009 08:40 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Nice.
Maar hij heeft wel de verkeerde resolutie.
Als je de 24-uurs aanduiding bedoelt, dan moet je je dat aanpassen in de config. van de skin:quote:
1 2 3 | Measure=Time Format=%#I:%M %p |
1 2 3 | Measure=Time Format=%H:%M |
Volgens mij die tijd in het algemeen hahaquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:14 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Als je de 24-uurs aanduiding bedoelt, dan moet je je dat aanpassen in de config. van de skin:
Verander
[ code verwijderd ]
naar
[ code verwijderd ]
Nou ja, dan moet 'ie in de OP kijken...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:36 schreef raaavi het volgende:
[..]
Volgens mij die tijd in het algemeen haha
Sorryquote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:
'http://forum.fok.nl/topic/1266450/1/25
In de openingspost zie je t staan.
Ik bedoelde dan ook stiekem gewoon je desktop.quote:
quote:This is a private link for an image. Either this image does not exist, does not belong to you or you need to be logged on.
Tnx, fixedquote:
I love that lettertypequote:Op donderdag 2 april 2009 22:24 schreef pkwarts het volgende:
[ link | afbeelding ]
En nee, ik heb geen zwart leer fetish
heb je het origineel ?quote:Op donderdag 2 april 2009 22:24 schreef pkwarts het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hoe verwijder je de menubalk?quote:Op donderdag 2 april 2009 22:24 schreef pkwarts het volgende:
[ link | afbeelding ]
Weet je zeker dat je de goede gequote hebt?quote:
Sure, hier is het:quote:
De bovenste is nog steeds een menu balk, alleen doorzichtig. Bedoelde je dat?quote:
Werkt niet echt op Windows denk?quote:Op maandag 6 april 2009 16:16 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je de goede gequote hebt?Zo bijzonder is het toch niet? Het is iig OpenSymbol mocht je het willen weten.
Nee, ik bedoel: Bestand, Bewerken et cetera.quote:Op maandag 6 april 2009 16:19 schreef pkwarts het volgende:
[..]
De bovenste is nog steeds een menu balk, alleen doorzichtig. Bedoelde je dat?
Oh Firefox! Je kan een add-on installeren genaamd Tiny Menu. Dan kan je daarna de rest van de onderdelen (terug knop, stop knop etc) ernaast plaatsen op de bovenste rij. Daarna moet je alleen nog die balk eronder hiden.quote:Op maandag 6 april 2009 17:17 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel: Bestand, Bewerken et cetera.
Ik zou het niet weten eerlijk gezegd...quote:
Deed ik wel.quote:Op maandag 6 april 2009 19:18 schreef Flaccid het volgende:
[..]
En waarom beantwoord je Jeffrey niet?
Ik verwachtte deze post na het zien van Lau's b/g.quote:Op maandag 6 april 2009 19:18 schreef Flaccid het volgende:
[..]
En waarom beantwoord je Jeffrey niet?
Ik heb al die shit gedownload, maar zie toch echt alleen maar 1 analoge klok?quote:
Je hebt deze skin voor rainmeter niet geïnstalleerd. Voor de grote tijd moet je nog weer een andere skin downloaden, zoals hier te lezen: Pimp hier met je desktop #10quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:59 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Ik heb al die shit gedownload, maar zie toch echt alleen maar 1 analoge klok?
Hints?
Die heb ik wel, maar zie hem er niet tussen staan.quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:42 schreef miodzio het volgende:
[..]
Je hebt deze skin voor rainmeter niet geïnstalleerd. Voor de grote tijd moet je nog weer een andere skin downloaden, zoals hier te lezen: Pimp hier met je desktop #10
Ja.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:18 schreef miodzio het volgende:
Heb je de mappen "HUD.Vision" en eventueel "10-Foot HUD" in C:\Program Files\Rainmeter\Skins staan, naast de map Tranquil (standaard Rainmeter)?
Als ik op bureaublad weergeven klik verdwijnt die van mijn bureaublad. En als ik dus always on top klik dan blijft die wel staan, maar ook door me vensters heen. En echt heel fijn werken doet dat niet. Iemand een optie?quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:43 schreef miodzio het volgende:
Rechtermuisknop op het rainmeter logo onderin, configs, 10-foot HUD, clock date, en kies clock-datewhite of clockdateblack.
Welk theme is dat op je Firefox? Hebbuh!quote:Op donderdag 2 april 2009 22:24 schreef pkwarts het volgende:
[ link | afbeelding ]
welk lettertype is dat van je (ik neem aan) Rainmeter?quote:
http://www.1001fonts.com/font_details.html?font_id=2834quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
welk lettertype is dat van je (ik neem aan) Rainmeter?![]()
HEBBEN!
Dat is hem niet..quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:42 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Welk theme is dat op je Firefox? Hebbuh!
Nevermind, MidnightFoxy o.i.d.
Dank je wel Meneer-Goudquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:08 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
http://www.1001fonts.com/font_details.html?font_id=2834
Dat had ik eerst ook. Dan moet je de dingen van Rainmaker zo instellen dat de posities niet meer kunnen veranderen. Dat werkte bij mij helaas ook niet altijd.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:40 schreef Tegan het volgende:
Iedere keer als ik een spelletje speel op 1024*768, en dan na het spelen automatisch terugschakel naar 1366*768, dan is de tijd, datum en weer van Rainmaker versprongen naar de randen van de kleinere resolutie.
Bij mij blijven ze staan ongeacht wat er gebeurt als je per skin de position instelt op 'on desktop', en 'keep on screen' in het eerste menu uitvinkt. De rest zijn standaardinstellingen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 08:54 schreef toma het volgende:
[..]
Dat had ik eerst ook. Dan moet je de dingen van Rainmaker zo instellen dat de posities niet meer kunnen veranderen. Dat werkte bij mij helaas ook niet altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |