Background is mooi!!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:17 schreef pkwarts het volgende:
Ubuntu Dust. Daarnaast heb ik met gnome-color-chooser heel wat kleuren zitten aanpassen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:48 schreef pfaf het volgende:
Oe, nice. Welke gtk-theme (neem ik aan) gebruik je? En heb je een gnome-look-linkje o.i.d?
Mja, staat wel in de op, maar met de nieuwe layout is dat 610px geworden.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:17 schreef pkwarts het volgende:
Ik dacht maximaal 570px breed Jo0Lz?
anyway, hier mijn huidige:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 januari 2009 @ 20:38 schreef raaavi het volgende:
Zelfde achtergrond, maar nu wat gecostumized.
[afbeelding]
GROOT
NA NOG MEER COSTUMIZEN:
[afbeelding]
http://i43.tinypic.com/2nvfkwk.jpg
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:40 schreef Jo0Lz het volgende:De regels
2) Je moet een link naar het origineel verzorgen.
Het grote enige echte 'post je desktop' topic! dl.18quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:26 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hoe doe je dat?
Die RSS reader enzo, en de specs, welk programmma is dat?
En het origineel van je achtergrond?
http://n4u2k.deviantart.com/art/Earth-64857484quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:26 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hoe doe je dat?
Die RSS reader enzo, en de specs, welk programmma is dat?
En het origineel van je achtergrond?
Dankquote:Op woensdag 28 januari 2009 @ 21:06 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Het grote enige echte 'post je desktop' topic! dl.18
Geeeeen idee. Open een "Rainmeter" topic, zou ik zeggenquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:00 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dank
Weet iemand een handige manier om de meest actuele euro/dollar koersen daarin te hebben?
En als ik naar desktop ga, dus windows toets + D, dan zie ik al die dingen niet meer, maar RocketDock blijft bijvoorbeeld wel gewoon staan.
Ik wil dat RainMeter zich net zo gedraagt als mijn taakbalk, kan dat?
Of moet ik maar een apart topic openen
Heerlijke site is dat.quote:
Er is een manier om dit te veranderen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:00 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dank
Weet iemand een handige manier om de meest actuele euro/dollar koersen daarin te hebben?
En als ik naar desktop ga, dus windows toets + D, dan zie ik al die dingen niet meer, maar RocketDock blijft bijvoorbeeld wel gewoon staan.
Ik wil dat RainMeter zich net zo gedraagt als mijn taakbalk, kan dat?
Of moet ik maar een apart topic openen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |