Dat heb me ook wel eens afgevraagd, hoe dat zou zijn om te doen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:58 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Het leek me wel eens wat om art of life als verzoekje op te vragen bij zo een radiozender waar daaraan gedaan word om onderandere het schema nogal in de war te brengenOf het een of andere gruwelijk death metal nummer, maar dat is meer om het idee dan om de muziek...
Mensen die naar de Jeugd van Tegenwoordig gaanquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:05 schreef WHATSHESAID het volgende:
Mensen die alleen maar 'legendarische' muziek willen horen....
Waar zie je die?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:05 schreef WHATSHESAID het volgende:
Mensen die alleen maar 'legendarische' muziek willen horen....
Dat doet geen enkele zender in Nederland..quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:06 schreef Siniti het volgende:
whehehe dan moet je think as a brick van jethro tull aanvragen, 42:46 min schoon aan de haak
Anders ga je eerst zo iets zeggen:quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:03 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat heb me ook wel eens afgevraagd, hoe dat zou zijn om te doen.
Maar er is een te grote kans dat ze zeggen: "wat? wie?" omdat ze het helemaal niet kennen.
En als ze het al willen afspelen voor je dan uiteraard de verkorte versie.. van 5 minuten volgens mij.
Want langer dan 5 minuten en radiozenders hier gaan al moeilijk doen.
Nee hoor, ik word gewoon een beetje moe van die mensen die zichzelf heel tof en oud en wijs vinden en met een opgeheven vingertje gaan zeggen dat "ze vroeger pas muziek maakten!!". Val me niet lastig met je nostalgische gezeik en het eeuwige zelfde riedeltje aan 'classics'quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:06 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Mensen die naar de Jeugd van Tegenwoordig gaan
Een gehoor dat door die herrie verkracht is, kan sowieso geen onderscheid meer maken tussen legendarische muziek en pulp.
Zo te zien zijn niet alleen in de politiek conservatieven het verstandigst.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:11 schreef WHATSHESAID het volgende:
Nee hoor, ik word gewoon een beetje moe van die mensen die zichzelf heel tof en oud en wijs vinden en met een opgeheven vingertje gaan zeggen dat "ze vroeger pas muziek maakten!!". Val me niet lastig met je nostalgische gezeik en het eeuwige zelfde riedeltje aan 'classics'ja, ik luister zelf vrijwel alleen maar oude muziek, of het 'legendarisch' was zal me een worst wezen
Lezen. Ik zei letterlijk 'maar weinig zijn er goed live'dat wil dus zeggen dat sommige wel goed zijn, maar een groot merendeel niet.quote:
Wel melden als je 't gaat doen hè.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:12 schreef Desunoto het volgende:
Ik heb nog steeds m'n twijfels.. want dan komen ze vast met:
"oeh die hebben we niet hoor"
en dan kan je natuurlijk zeggen van:
"wanneer wel dan?"
en dan ben ik nog wel benieuwd..
Als ik een keer écht niets te doen heb dan ga ik dat proberen.
Moet je er ook nog even tussendoor vragen: En hebben jullie echt alle nummers dan?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:12 schreef Desunoto het volgende:
Ik heb nog steeds m'n twijfels.. want dan komen ze vast met:
"oeh die hebben we niet hoor"
en dan kan je natuurlijk zeggen van:
"wanneer wel dan?"
en dan ben ik nog wel benieuwd..
Als ik een keer écht niets te doen heb dan ga ik dat proberen.
Als ik iets aanvraag en de radiostumpers hebben het nummer niet..quote:
Jij verwacht dat ze bij een radiozender alle nummers ter Wereld hebben?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:16 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Moet je er ook nog even tussendoor vragen: En hebben jullie echt alle nummers dan?Anders zijn jullie maar een slechte zender hoor. En gebruik als backup: kunnen jullie dan <insert willekeurig death metal nummer> draaien? Wedden dat ze art of life dan opeens vinden
Als dat zo zou zijn hadden ze vast betere muziek gedraaid.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:20 schreef pfaf het volgende:
[..]
Jij verwacht dat ze bij een radiozender alle nummers ter Wereld hebben?
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:20 schreef pfaf het volgende:
[..]
Jij verwacht dat ze bij een radiozender alle nummers ter Wereld hebben?
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:22 schreef xalo het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn hadden ze vast betere muziek gedraaid.
Maar dan krijg je van die bagger kwaliteit audio.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:23 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
En anders bied ik wel aan hem zelf te draaien zodat de luisteraars via de telefoon kunnen meegenieten.
En jouw nummers hebben de rechten om publiek gedraaid te mogen worden?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:23 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
En anders bied ik wel aan hem zelf te draaien zodat de luisteraars via de telefoon kunnen meegenieten.
Goed punt..Party pooperquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:24 schreef pfaf het volgende:
[..]
En jouw nummers hebben de rechten om publiek gedraaid te mogen worden?
Het gaat hier om principes jongemanquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:27 schreef pfaf het volgende:
[..]
Gooi er gewoon een cd/lp in en geniet lekker zelf. Kan jou de rest/radio boeien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |