Geen van de genoemde bands in dit topic is obscuur. Maar dat kan ook aan jouw liggen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:07 schreef postmortum het volgende:
in de muziektopics zitten altijd van die verheven users die met allerlei obscure bandjes aankomen war nog nooit iemand van gehoord heeft
En?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:07 schreef postmortum het volgende:
in de muziektopics zitten altijd van die verheven users die met allerlei obscure bandjes aankomen war nog nooit iemand van gehoord heeft
Altijd nog beter dan die gare kankerzooi van Dirty Dutch Valo gonzales ofzoquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:07 schreef postmortum het volgende:
Aan zijn wat?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen van de genoemde bands in dit topic is obscuur. Maar dat kan ook aan jouw liggen.
Smaak, muziekkennis, algemene ontwikkeling.quote:
Zou ook wel erg vreemd zijn, als ze dezelfde nummers zouden schrijven. Waarschijnlijk zou je dan gaan klagen dat het hedendaagse plebs dat zich artiesten noemt plagiaat pleegt. Niet?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:17 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Kleine selectie van nummers die door het hedendaagse plebs dat zich artiesten noemt, nooit meer gemaakt zullen worden.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:19 schreef pfaf het volgende:
[..]
Zou ook wel erg vreemd zijn, als ze dezelfde nummers zouden schrijven. Waarschijnlijk zou je dan gaan klagen dat het hedendaagse plebs dat zich artiesten noemt plagiaat pleegt. Niet?
Wat zeur je dan? Je wilt dat het hedendaagse plebs dat zich artiesten noemt muziek maakt die precies zo klinkt als de voorbeelden die jij aangaf?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:21 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
![]()
Ik neem aan dat je begrijpt wat ik bedoel, want dit is wel heel erg triest.
Zucht, "Wat zeur je dan", wat jammer zeg. Ik gaf met die post aan dat die achterlijke pop-idioten nooit meer zulk soort nummers zullen gaan maken. En daarmee bedoelde ik dus de impact die het had en de algemene kwaliteit ervan.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:23 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wat zeur je dan? Je wilt dat het hedendaagse plebs dat zich artiesten noemt muziek maakt die precies zo klinkt als de voorbeelden die jij aangaf?
We moeten gewoon realitveren. In vergelijking tot 20/30 jaar geleden wordt er veel meer muziek gemaakt. Daardoor lijkt het als of er geen goede muziek meer wordt gemaakt. Verder is de wereld door alle nieuwe technieken vele kleiner geworden en daardoor wordt muziek ook veel toegangelijker geworden. Iedereen kan tegenwoordig muziek maken en dat verspreiden dat kon 20 jaar geleden nog niet. Dit zijn maar een paar dingen die je in acht moet nemen als je de hedendaagse muziek beoordeelt. Verder kan je pas achteraf zeggen of iets een klassieker is of niet.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:23 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wat zeur je dan? Je wilt dat het hedendaagse plebs dat zich artiesten noemt muziek maakt die precies zo klinkt als de voorbeelden die jij aangaf?
Ik vind dat er nog dagelijks muziek gemaakt wordt die de kwaliteit van jouw genoemde voorbeelden met drie vingers in de neus evenaart. Vandaar dat ik jouw post oprecht niet begrijp.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:29 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Zucht, "Wat zeur je dan", wat jammer zeg. Ik gaf met die post aan dat die achterlijke pop-idioten nooit meer zulk soort nummers zullen gaan maken. En daarmee bedoelde ik dus de impact die het had en de algemene kwaliteit ervan.
Noem er eens een paar die dat met drie vingers in de neus evenaren. (ik hoop dat je zelf doorhebt wat je zegt).quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:33 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik vind dat er nog dagelijks muziek gemaakt wordt die de kwaliteit van jouw genoemde voorbeelden met drie vingers in de neus evenaart. Vandaar dat ik jouw post oprecht niet begrijp.
Nou, zie deze lijstjes van me.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:36 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Noem er eens een paar die dat met drie vingers in de neus evenaren. (ik hoop dat je zelf doorhebt wat je zegt).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |