abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65138343
Er wordt tegenwoordig nog steeds goede muziek gemaakt. Alleen het valt niet op tussen alle bagger die tegenwoordig in grote hoeveelheden wordt geproduceerd.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_65138509
er word zeker nog mooie muziek gemaakt.
maar dat draaien ze echt niet op de radio
het lijkt alsof er een verbod is op de radio voor goede muziek
behalve top 2000 maar dat is niet zo vaak
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
pi_65138613
-Insert rock/metal bagger -

pi_65138765
Radio _!
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_65138869
in de muziektopics zitten altijd van die verheven users die met allerlei obscure bandjes aankomen war nog nooit iemand van gehoord heeft
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_65138917
Post anders nog ff iets van je zusje
Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
pi_65138928
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 13:07 schreef postmortum het volgende:
in de muziektopics zitten altijd van die verheven users die met allerlei obscure bandjes aankomen war nog nooit iemand van gehoord heeft
Geen van de genoemde bands in dit topic is obscuur. Maar dat kan ook aan jouw liggen.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zaterdag 17 januari 2009 @ 13:10:22 #33
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_65138952
quote:
En? Liever een snob, met muziek waar hij van houdt, dan plebs die óf TMF kijkt, óf alleen maar klaagt over gebrek aan goede muziek.
pi_65138964
quote:
Altijd nog beter dan die gare kankerzooi van Dirty Dutch Valo gonzales ofzo dat is echt kanker aan mijn oren
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_65138971
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 13:09 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Geen van de genoemde bands in dit topic is obscuur. Maar dat kan ook aan jouw liggen.
Aan zijn wat?
pi_65139039
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 13:11 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Aan zijn wat?
Smaak, muziekkennis, algemene ontwikkeling.
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 17 januari 2009 @ 13:14:13 #37
126522 Samsonneke
Moaaah Gertjuh!!! :')
pi_65139077
Samson & Gert - Ochtendgymnastiek is een goed nummer naar mijn inziens Dus niet zeuren.
De vliegende flipperkast wist ternauwernood te ontsnappen aan de vlijmscherpe wieken der ventilatoren.
  zaterdag 17 januari 2009 @ 13:19:55 #39
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_65139277
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 13:17 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:

Kleine selectie van nummers die door het hedendaagse plebs dat zich artiesten noemt, nooit meer gemaakt zullen worden.
Zou ook wel erg vreemd zijn, als ze dezelfde nummers zouden schrijven. Waarschijnlijk zou je dan gaan klagen dat het hedendaagse plebs dat zich artiesten noemt plagiaat pleegt. Niet?
pi_65139319
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 13:19 schreef pfaf het volgende:

[..]

Zou ook wel erg vreemd zijn, als ze dezelfde nummers zouden schrijven. Waarschijnlijk zou je dan gaan klagen dat het hedendaagse plebs dat zich artiesten noemt plagiaat pleegt. Niet?

Ik neem aan dat je begrijpt wat ik bedoel, want dit is wel heel erg triest.
  zaterdag 17 januari 2009 @ 13:23:39 #41
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_65139420
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 13:21 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je begrijpt wat ik bedoel, want dit is wel heel erg triest.
Wat zeur je dan? Je wilt dat het hedendaagse plebs dat zich artiesten noemt muziek maakt die precies zo klinkt als de voorbeelden die jij aangaf?
pi_65139594
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 13:23 schreef pfaf het volgende:

[..]

Wat zeur je dan? Je wilt dat het hedendaagse plebs dat zich artiesten noemt muziek maakt die precies zo klinkt als de voorbeelden die jij aangaf?
Zucht, "Wat zeur je dan", wat jammer zeg. Ik gaf met die post aan dat die achterlijke pop-idioten nooit meer zulk soort nummers zullen gaan maken. En daarmee bedoelde ik dus de impact die het had en de algemene kwaliteit ervan.

Maar goed, ga vooral door met jezelf in rare bochten wringen om alsnog je gelijk te krijgen en volledig offtopic te gaan.
pi_65139674
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 13:23 schreef pfaf het volgende:

[..]

We moeten gewoon realitveren. In vergelijking tot 20/30 jaar geleden wordt er veel meer muziek gemaakt. Daardoor lijkt het als of er geen goede muziek meer wordt gemaakt. Verder is de wereld door alle nieuwe technieken vele kleiner geworden en daardoor wordt muziek ook veel toegangelijker geworden. Iedereen kan tegenwoordig muziek maken en dat verspreiden dat kon 20 jaar geleden nog niet. Dit zijn maar een paar dingen die je in acht moet nemen als je de hedendaagse muziek beoordeelt. Verder kan je pas achteraf zeggen of iets een klassieker is of niet.
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 17 januari 2009 @ 13:33:01 #44
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_65139697
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 13:29 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:

[..]

Zucht, "Wat zeur je dan", wat jammer zeg. Ik gaf met die post aan dat die achterlijke pop-idioten nooit meer zulk soort nummers zullen gaan maken. En daarmee bedoelde ik dus de impact die het had en de algemene kwaliteit ervan.
Ik vind dat er nog dagelijks muziek gemaakt wordt die de kwaliteit van jouw genoemde voorbeelden met drie vingers in de neus evenaart. Vandaar dat ik jouw post oprecht niet begrijp.
pi_65139797
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 13:33 schreef pfaf het volgende:

[..]

Ik vind dat er nog dagelijks muziek gemaakt wordt die de kwaliteit van jouw genoemde voorbeelden met drie vingers in de neus evenaart. Vandaar dat ik jouw post oprecht niet begrijp.
Noem er eens een paar die dat met drie vingers in de neus evenaren. (ik hoop dat je zelf doorhebt wat je zegt).
  zaterdag 17 januari 2009 @ 13:39:11 #46
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_65139861
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 13:36 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:

[..]

Noem er eens een paar die dat met drie vingers in de neus evenaren. (ik hoop dat je zelf doorhebt wat je zegt).
Nou, zie deze lijstjes van me.
Jaarlijstjes 2008!
Jaarlijstjes 2007!
Jaarlijstjes 2007!
Jaarlijstjes 2005!

Bijvoorbeeld.
pi_65140397
Vroeger was alles beter.
Wijnand_Bierenstein vindt die muziek goed omdat hij (de muziek dus) oud is en het hem een soort aura van authoriteit geeft op muzikaal gebied, door te roepen dat het 'nooit meer geëvenaard' zal worden.
De waarheid is natuurlijk dat muzikanten op technisch gebied en op gebied van songwriting/creativiteit nu jaaaaren voorliggen op mannen als Johnny Cash. Ja, veel zal gebaseerd zijn op oude artiesten, zoals deze oude artiesten hun werk ook weer baseerden op de mensen voor hen.

Het lijkt wel SBS 6, alles is geniaal, baanbrekend en moet gehyped worden
Ga weg
  zaterdag 17 januari 2009 @ 13:59:18 #48
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_65140398
Het spijt me, de briljante bands in de jaren '60 en '70 hebben de legendarische muziek opgemaakt. Want toen werd er alleen maar goede muziek gemaakt. En helaas is goede muziek een schaars goed, dus moeten we het nu doen met kutmuziek. Jammer voor je.
Nee ik meen het. Er wordt écht geen goede muziek meer gemaakt.
Tranquillo
pi_65140561
Goede muziek is er nog steeds, maar je moet 't wel vinden.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_65140722
Vroegah werd er ook meer brave songfestivalshit op de radio gedraaid dan Led Zeppelin

Dat je het niet overal tegenkomt betekent niet dat het er niet is.

Veel muzikanten die nu als legendarisch worden beschouwd, kregen vroeger de nodige kritiek over zich heen, waren te ruig, slechte invloed op de jeugd etc etc.

Kijk es wat verder dan de top40, wie weet wat je dan nog tegen komt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')