Joh.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:09 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zo'n beetje alles waarbij niet vals wordt gezongen en men niet actief probeert het gebruik van instrumenten tot een minimum te beperken komt in aanmerking.
Moi Dix Moiquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:11 schreef Acinonyx het volgende:
Moi Dix Mois, die zijn al legendarisch !![]()
(hoewel de meesten ze niet zullen kennen denk ik )
Elbow, Franz Ferdinand (nieuwe album), Arctic Monkeys, Oasis (nieuwe album), Queens Of The Stone Age (Songs for the dead), dEUS, The Last Shadow Puppets.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:12 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Joh.En noem eens wat artiesten en bandnamen, dan kunnen wij weleens bekijken of dat wat je nu zegt daarop van toepassing is.
Dit dusquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:12 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Joh.En noem eens wat artiesten en bandnamen, dan kunnen wij weleens bekijken of dat wat je nu zegt daarop van toepassing is.
Ook redelijk mainstream dus. Maar opzich wel goede bands ja, vooral dEUS.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Elbow, Franz Ferdinand (nieuwe album), Arctic Monkeys, Oasis (nieuwe album), Queens Of The Stone Age (Songs for the dead), dEUS.
wat een divers en underground lijstje zegquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Elbow, Franz Ferdinand (nieuwe album), Arctic Monkeys, Oasis (nieuwe album), Queens Of The Stone Age (Songs for the dead), dEUS.
Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:15 schreef Seam het volgende:
[..]
wat een divers en underground lijstje zeg
Haha, ik vind ze ook wel apart klinken, ze klinken helemaal niet als andere j-rock bands en Mana-sama heeft tenminste niet zo'n 'Ruki-stem' die je in bijna elke band hoortquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:13 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Moi Dix Moimoet ik nodig eens wat van gaan downloaden.
Ze zijn wel heel apart en ik heb goede muziek van ze gehoord.
Had ik de sarcasme tags erbij moeten zetten ?quote:
Waarom denk je dat dat zou moeten?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:18 schreef Seam het volgende:
[..]
Had ik de sarcasme tags erbij moeten zetten ?
Met dat laatste ben ik het niet helemaal eens.. maar maakt niet uitquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:18 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Haha, ik vind ze ook wel apart klinken, ze klinken helemaal niet als andere j-rock bands en Mana-sama heeft tenminste niet zo'n 'Ruki-stem' die je in bijna elke band hoort
helaas moet je nu als je originele muziek wil horen een beetje interesse tonen in alternatieve kanalen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:15 schreef Seam het volgende:
[..]
wat een divers en underground lijstje zeg
Mwah, ik vind dat veel j-rock-zangers altijd dezelfde stemmen hebbenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:23 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Met dat laatste ben ik het niet helemaal eens.. maar maakt niet uit
Ik ga zeker binnenkort een paar albums van Moi Dix Mois downloaden. Ik wil wel wat meer horen dan de singles met PV's die ik tot nu toe gezien heb.
Ik had dus wel sarcasme tags moeten gebruikenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:24 schreef the_jasper het volgende:
[..]
helaas moet je nu als je originele muziek wil horen een beetje interesse tonen in alternatieve kanalen.
Slechts heel zelden breken nummers naar de mainstream tmf kijker.
Kan die rihanna en pussy cat dolls niet meer aanhoren, allemaal dezelfde overgeproduceerde shit.
Dus allen, schrijf je in voor last.fm en vind alles van black scandinavian death metal tot sing-a-song writers
Bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:25 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Mwah, ik vind dat veel j-rock-zangers altijd dezelfde stemmen hebben![]()
dat album van Moi Dix Mois waar Pessimiste opstaat is wel een aanrader
En daarmee hoort deze discussie gesloten te zijn. De ware klassiekers overtreft men nooit, ook niet dat kattengejank uit de jaren '70. Nee, vroeger hadden wij geniale muzikanten, en zij zullen altijd hip & geroemd blijven.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:58 schreef Scaurus het volgende:
Terechte klacht. Radiohead enzo is goede muziek, maar haalt nooit het niveau van Pink Floyd, The Doors en The Beach Boys. Die hebben weer op hun beurt nooit Bach kunnen evenaren.
Ik denk dat de echte reden niet het kwaliteitsverschil is maar het aanbod en de media. Tegenwoordig kun je zelfs de kleinste bands aan de andere kant van de wereld beluisteren. Nu is er ook een echte underground scene voor ieder denkbaar genre. Dat had je toen gewoon nog niet.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:29 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
En daarmee hoort deze discussie gesloten te zijn. De ware klassiekers overtreft men nooit, ook niet dat kattengejank uit de jaren '70. Nee, vroeger hadden wij geniale muzikanten, en zij zullen altijd hip & geroemd blijven.
Deze discussie over smaak is belachelijk.
dat was ook mijn eerste reactiequote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:31 schreef sinadO het volgende:
Holy fucking shit! Ik heb zojuist het eerste deel van Art of Life op Youtube gezien. Ik wist niet dat er in Japan ook dat soort briljante shit gemaakt werd zeg. Hier wordt Rob Geus heel erg vrolijk van!
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:37 schreef Siniti het volgende:
[..]
dat was ook mijn eerste reactiedacht dat japan juist vol zat gepropt met slechte backstreetboy wannabe pop
Begrijp jij eigenlijk wat je schrijft of doe je maar wat?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:24 schreef the_jasper het volgende:
van black scandinavian death metal tot sing-a-song writers
Ik word heel erg vrolijk van zulke reacties.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:31 schreef sinadO het volgende:
Holy fucking shit! Ik heb zojuist het eerste deel van Art of Life op Youtube gezien. Ik wist niet dat er in Japan ook dat soort briljante shit gemaakt werd zeg. Hier wordt Rob Geus heel erg vrolijk van!
Ook dat hebben ze daar.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:37 schreef Siniti het volgende:
[..]
dat was ook mijn eerste reactiedacht dat japan juist vol zat gepropt met slechte backstreetboy wannabe pop
Joh weet je wat het is, ik ben bereid om echt overal naar te luisteren. Ik ga bij de Van Leest de uitverkoopbakken door en loop dan met tassen vol cd's naar buiten die ik niet eens ken! En vergis je niet, bij Van Leest is véél moois te vinden in de uitverkoop. Juist die dingen die ze niet verkocht krijgen aan het grote 538 publiek wordt gedumpt voor een paar euro per stuk. Op die manier probeer ik mijn muzikale horizon telkens weer wat te verbreden.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:43 schreef Desunoto het volgende:
Ik word heel erg vrolijk van zulke reacties.
Probeer eens Day of Light, Light of Darkness van Green Carnation. In dezelfde trant en dan zelfs 1 uur langquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:50 schreef sinadO het volgende:
[..]
Joh weet je wat het is, ik ben bereid om echt overal naar te luisteren. Ik ga bij de Van Leest de uitverkoopbakken door en loop dan met tassen vol cd's naar buiten die ik niet eens ken! En vergis je niet, bij Van Leest is véél moois te vinden in de uitverkoop. Juist die dingen die ze niet verkocht krijgen aan het grote 538 publiek wordt gedumpt voor een paar euro per stuk. Op die manier probeer ik mijn muzikale horizon telkens weer wat te verbreden.
En als ik dan op internet lovende woorden over een voor mij onbekende band lees, en een intrigerende songtitel als Art of Life, een nummer dat ook nog eens bijna een half uur schijnt te duren (dan denk ik meteen aan A Change of Seasons) dan wil ik dat horen! En nu wil ik dat kopen. Waar kan dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |