Right up the ass.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:43 schreef Droomert het volgende:
[ afbeelding ]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
Gecondoleerd!quote:Op maandag 19 januari 2009 15:43 schreef Droomert het volgende:
[ afbeelding ]
En het was nog wel een elite die ik nu ongeveer 9 maanden hebquote:
VOEL MIJN PIJNquote:Op maandag 19 januari 2009 15:43 schreef Droomert het volgende:
[ afbeelding ]
het komt ook zo uit het niets hequote:Op maandag 19 januari 2009 15:43 schreef Droomert het volgende:
[ afbeelding ]
joahquote:
Yup!quote:Op maandag 19 januari 2009 16:48 schreef lighted het volgende:
Is dat het teken als tie kapoet is?:P
Pessimist!quote:Op maandag 19 januari 2009 17:39 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Yup!
En de kans is 1 op 3 dat jij dat ook nog een keer te zien krijgt
En is het niet bij jezelf gebeurd het wel in je omgevingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertag: Pettigrew81
last.fm
quote:Op maandag 19 januari 2009 18:01 schreef Rkatier het volgende:
[..]
En is het niet bij jezelf gebeurd het wel in je omgeving
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox360 Gamertag / PSN Tag: GokuSFE
Wel nette prijs iddquote:Op maandag 19 januari 2009 18:09 schreef seppo het volgende:
Ik heb bij www.luisales.com xboxlive 12maanden voor maar ong 30 euro besteld, en net de code gekregen van die gast. En het werkt. Dus voor de mensen die goedkoop een xboxlive abo willen.....
Heb net hier besteld.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:09 schreef seppo het volgende:
Ik heb bij www.luisales.com xboxlive 12maanden voor maar ong 30 euro besteld, en net de code gekregen van die gast. En het werkt. Dus voor de mensen die goedkoop een xboxlive abo willen.....
omdat je allebei je kringspier open zetten ?quote:Op maandag 19 januari 2009 21:45 schreef Edwinuss het volgende:
Ik was aan het poepen en moest in 1 keer aan aQuila denken
Dudequote:Op maandag 19 januari 2009 21:45 schreef Edwinuss het volgende:
Ik was aan het poepen en moest in 1 keer aan aQuila denken
Die van jou toen was toffer maar die had je al weg geedit voordat ik hem er in kon zettenquote:Op maandag 19 januari 2009 22:09 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
nou jung, weer een mooie quote voor in je sig
damn, nou iig vind je GOW2 tof, dat is dan weer een pluspuntje.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die van jou toen was toffer maar die had je al weg geedit voordat ik hem er in kon zetten
Ik heb de gewone vijand vrijwel nooit gezien, gewoon neerhakken voordat ze spawnenquote:Op maandag 19 januari 2009 20:19 schreef Cyberia18 het volgende:
Prince of Persia uitgespeeld. Vermakelijke game!
+ Meest indrukwekkende cell shaded titel to date.
+ Vloeiende en fraaie klimanimaties
+ Elika.Eindelijk een co-op partner die je niet voortdurend in de weg loopt.
+ Light seeds verzamelen is tof, toch wel ja.
- Te weinig variatie in vijanden.
- Weinig uitdaging (je kan niet dood, eindbazen haal je met twee vingers in de neus, compass die je iedere keer de weg wijst etc.)
8.5
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |