ja want gold is aan je profiel gelinktquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:54 schreef larry_flynt het volgende:
Hallo mensen,
ik heb twee xboxen en vroeg me iets af.
Als ik op me ene xbox live gold invoer kan ik dan op mijn andere xbox ook gebruik maken van gold? Ze hebben het zelfde profiel.
Zeer goed gedaan inderdaadquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:25 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik moet overigens ook zeggen dat ik de character creation echt briljant vind.
Ik wil die echt graag spelenquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hey das ook gek, I am Alive moet het eerste kwartaal van 2009 nog uitkomen. Dan heeft Ubisoft nog 2 maanden!Er is toch niet vrijwel niets over die game bekend of wel?
Valt me niet tegen nee! Best toffe dingen zitten er inquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:37 schreef speknek het volgende:
Wel een beetje een Splinter kloon. Maar Kung Fu Panda is sowieso best een heel aardige license game.
KFP is echt bar weinig aanquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Valt me niet tegen nee! Best toffe dingen zitten er in
15 euro is die wel waardquote:
eindelijk geluktquote:Test of Faith
Complete the game without shooting an enemy
80
Acquired 1/21/2009
Westernsquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:37 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik merk vaker dat dit een probleem bij mij is. Dit geldt ook voor films. Ik ben iemand die kotst op westerns.
Maar laatst 3:10 to Yuma gezien. En ik heb ontzettend genoten. Deze film heb ik op verzoek van een collega gezien. Wist dus niet precies waar het over ging.
Dit is natuurlijk moeilijk te doen met games, want je koopt games op basis van reviews. Ben niet iemand die download. Maar alsnog was het een toffe game. Alleen ik had er meer van verwacht.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hey das ook gek, I am Alive moet het eerste kwartaal van 2009 nog uitkomen.
Het staat op zowel Eurogamer als Gamefront. Ubisoft heeft dat bekend gemaakt?quote:
In een persbericht?quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het staat op zowel Eurogamer als Gamefront. Ubisoft heeft dat bekend gemaakt?![]()
Njet, er is ook 1 nieuwe screenshotquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
In een persbericht?
Lijkt me eruuuug stug in ieder geval dat het spel over twee maanden al in de winkels ligt. Het enige wat we hebben gezien is een CGI trailer. Maar goed laat de media blowout maar beginnen dan! Gooooo Ubi!!!
Believequote:Op woensdag 21 januari 2009 16:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
In een persbericht?
Lijkt me eruuuug stug in ieder geval dat het spel over twee maanden al in de winkels ligt. Het enige wat we hebben gezien is een CGI trailer. Maar goed laat de media blowout maar beginnen dan! Gooooo Ubi!!!
Zo droog altijd,... alsof je in het echt zomaar iemands huis in loopt en de kluizen daar overal opent. Zelf vind ik dat ook heerlijk hoor in J-RPG's,... leuker dan in Westerse RPG's. Maar toch,... het blijft raarquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga een beetje wachten tot een kamer leeg is zodat ik iets kan stelendaar heb ik het geduld toch helemaal niet voor! Nee, JPRG > WRPG in dit geval
Ik zit ook met het probleem, kan de DMZ wel vinden. Maar hoe kom je aan het ip adres van de xbox? Is dat hetzelfde adres als je pc ofzo?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:22 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Voeg je xbox toe aan dmzMoment kijk even hoe ik het heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |