ik ben bang dat het dagen zijnquote:
ik heb alleen mijn fiets aangeraakt, en ik zal geen flauwe dingen meer doen met de modknopjes, een keer is leukquote:
Ik zit altijd op een of twee mensen als mol, totdat ze eruit moeten, dan switch ik weerquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:29 schreef Californium het volgende:
[..]
zoals ik in WIDM schreef.. ik heb geen idee... dennis en rick (en tevens sebastiaan) zijn me veuls te opvallend....
![]()
froukje en vivienne... maar heb werkelijk waar geen idee
ik niet... rond aflevering 3 of 4, neem ik mijn positie in op 2 kandidaten... 1 van die 2 blijft er dan ook tot het laatste inquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zit altijd op een of twee mensen als mol, totdat ze eruit moeten, dan switch ik weer.
Dan heb je een betere molradar dan ikquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:39 schreef Californium het volgende:
[..]
ik niet... rond aflevering 3 of 4, neem ik mijn positie in op 2 kandidaten... 1 van die 2 blijft er dan ook tot het laatste in![]()
ik had dus inge en edo in voorgaande jarenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan heb je een betere molradar dan ik.
Alhoewel Inge en Dennis verdacht ik ook al vroeg, al vond ik ze dan toch weer geen mollen.
Die Miloushka verdacht ik toen helemaal niet. Dat vond ik alleen maar een irritante domme doos die zsm eruit moestquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:42 schreef Californium het volgende:
[..]
ik had dus inge en edo in voorgaande jaren![]()
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:34 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb alleen mijn fiets aangeraakt, en ik zal geen flauwe dingen meer doen met de modknopjes, een keer is leuk
heb niet meer dan 2 seizoenen gezienquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die Miloushka verdacht ik toen helemaal niet. Dat vond ik alleen maar een irritante domme doos die zsm eruit moest.
Hier schijnt de zonquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
wat een baggerweer trouwens zeg. Ik hoop dat het morgen beter is
neequote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
wat een baggerweer trouwens zeg. Ik hoop dat het morgen beter is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |