Ik mis af en toe een headerquote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:47 schreef indahnesia.com het volgende:
ff wat posten om te zien of die verneukte layout aan mij ligt.
waarmee?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
* KapiteinGasthof al sinds begin winterseizoen volgeboekt zit
klink meer vietnamees?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:58 schreef indahnesia.com het volgende:
Koh Kut, zou dat in Thailand liggen?
Ik heb al genoeg Vietnamees gezien toen ik de vorige keer in KL wasquote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:59 schreef BrandX het volgende:
[..]
klink meer vietnamees?
*roept ook maar wat
Oh ja..quote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:59 schreef BrandX het volgende:
oh, het staat er onder. Thailand sawadee.
Hoi KGquote:Op zaterdag 17 januari 2009 11:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Heeft ac4 je aangestoken?
Hoi![]()
Euh.. Duitsers, Roemenen, Russen, Grieken, Polen, Kroaten, Engelsen, Schotten, Italianen, Belgen en Nederlandersquote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoi KG
Nee, het komt door dat kerstpakket
Nee waarom?? Kei vet manquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Heb je ook een foto gestuurd naar dat topic slechtste kerstpakket ooit?
Is dat een bewegende gif? Want hier beweegt hij nietquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee waarom?? Kei vet manal waren er ook wel wat collega's die het idd niet zo konden waarderen
voor de volledigheid:
[ afbeelding ]
Ik zal later nog wel een gifje posten van de geboorte van die kleine
En wie is volgens jou de mol?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:22 schreef Californium het volgende:
zo!ik ben weer op de hoogte van WIDM?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is dat een bewegende gif? Want hier beweegt hij niet.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
En wie is volgens jou de mol?zoals ik in WIDM schreef.. ik heb geen idee... dennis en rick (en tevens sebastiaan) zijn me veuls te opvallend....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
froukje en vivienne... maar heb werkelijk waar geen idee
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |