Whehehehe...om kwart over 6 's ochtends in die kou?quote:
Thanksquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:51 schreef Burdie het volgende:
Mijn complimenten, PdeHoog!
Super mooi, super Hollands, prachtig!
Ik vind denk ik #3 het mooist.
Ik wil best een keer lijden voor een mooie fotoquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:49 schreef PdeHoog het volgende:
Thanks allemaal
[..]
Whehehehe...om kwart over 6 's ochtends in die kou?![]()
Van de zomer doen we het nog wel een keertje
Wordt het alleen NOG vroeger
Dealquote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:00 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik wil best een keer lijden voor een mooie foto
Dat zijn nou molens.quote:
wat een constructief commentaar zeg...quote:
hij ziet de foto's niet. iets met rode kruisjesquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:25 schreef Xilantof het volgende:
[..]
wat een constructief commentaar zeg...
Oke, blijkbaar vind je de kleuren niets. Maar wat bijv. van de composities e.d.? Er is wel meer mogelijk dan alleen de kleur af te kraken.
Hij heeft het overquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:25 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Oke, blijkbaar vind je de kleuren niets. Maar wat bijv. van de composities e.d.? Er is wel meer mogelijk dan alleen de kleur af te kraken.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 09:54 schreef PdeHoog het volgende:
Vorige week om kwart over 6 de deur uit *ril* om kwart voor 8 op Kinderdijk te staan
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:25 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dat had ik ondertussen door, mafkees.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:28 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik zie de foto's niet, mafkees. Ik zie rode kruisjes. Geen idee waar dat aan ligt, want kennelijk zien anderen de foto's wel. Ik zie trouwens ook z'n avatar niet. Waarschijnlijk werkt z'n site niet met Explorer 7.
Maakt niet uitquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:42 schreef k_man het volgende:
Ja, een minuut eerder. Toen was ik al aan 't typen.
Ik gebruik ook explorer 7 en zie mooie zwarte kruisjes met prachtige luchten erachterquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:28 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik zie de foto's niet, mafkees. Ik zie rode kruisjes. Geen idee waar dat aan ligt, want kennelijk zien anderen de foto's wel. Ik zie trouwens ook z'n avatar niet. Waarschijnlijk werkt z'n site niet met Explorer 7.
Ik gebruik zelf IE7 en heb nergens problemen mee. Het is dus niet IE7-eigen. Misschien je security-settings ff nakijken of zo?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:59 schreef k_man het volgende:
Mja, het ligt toch echt aan Explorer, want met Firefox zie ik ze wel, kom ik net achter.
Yup. Ik heb op het ijs gestaan. Erg gaafquote:Grappig dat er bij #7 iemand op het ijs loopt. Heb je zelf ook foto's vanaf het ijs gemaakt? Dat is een standpunt dat je zelden zult kunnen innemen.
Thnxquote:Ik vind #6 het best gelukt.
Kloptquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:03 schreef iszinloos het volgende:
Mooie foto's.![]()
Maar er zijn echt all heeeeel erg veel van zulke foto's gemaakt van die molens.
Ja okequote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
KloptEr zijn overal heel veel foto's van gemaakt
Maar ik kan me niet herinneren dat hier de laatste paar maanden Kinderdijk voorbij gekomen is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |