JA IK GING NET TEGEN HAAR SPELENquote:Op zaterdag 17 januari 2009 02:13 schreef swarmahoer het volgende:
tvp, kan dat level gespeeld worden al maisnon ?
tvp natuurlijkquote:Op zaterdag 17 januari 2009 02:18 schreef swarmahoer het volgende:
heb m gedownloadpaul wat is je serverip ?
kan je die nieuwe map van maisnon in de server zettenquote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:33 schreef Maisnon het volgende:
http://nliebregts.googlepages.com/DM-fokctftest.unr
Dit is de goede! je vind hem bij deathmatch
Handig de laatste postmaar eerst even testen!
Als ik een link krijg naar de files dan kan ik wel wat doen voor julllie natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 02:31 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kan je die nieuwe map van maisnon in de server zettenik kan m niet opstarten om een of andere reden :S
Nou ok ik post wel ff wanneer de serve aanstaat met deze map..Ik ga ga ff bezig voor jequote:Op zaterdag 17 januari 2009 02:44 schreef swarmahoer het volgende:
was niet final wel bijna af volgens mijis t veel moeite om m ff erop te zetten en te bekijken
Die is nog laaaaaaaaaaang niet afquote:Op zaterdag 17 januari 2009 02:31 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kan je die nieuwe map van maisnon in de server zettenik kan m niet opstarten om een of andere reden :S
Ja het was even een snel testje om te laten zien hoe het wordtquote:Op zaterdag 17 januari 2009 02:49 schreef Wisheh het volgende:
Hij staat aan maar het is een CTF map toch? Ik kan hem alleen maar vinden als ik DM doe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |