Lijkt me niet dat die jongen ooit zangles heeft gehad eigenlijk...quote:Op maandag 30 maart 2009 23:59 schreef Liesbatty het volgende:
pfoe, wat zijn jullie toch allemaal geweldig he..
iedereen kan horen dat laurens gewoon kan zingen. Niet bijzonder goed, en al helemaal niet de beste, maar slecht is ie zeker niet...
[halloooo hij heeft het van de beste geleerd]
Nee lijkt mij ook niet, anders zijn ze hem vergeten te vertellen dat hij NIET kan zingen...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat die jongen ooit zangles heeft gehad eigenlijk...
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:16 schreef Starlie het volgende:
[..]
Nee lijkt mij ook niet, anders zijn ze hem vergeten te vertellen dat hij NIET kan zingen...
Ik wist hetquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:08 schreef Woelli het volgende:
Giel dacht ook dat Laurens en Stacey iets hadden
Natuurlijk ontkende ze het.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:13 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik wist hetLaat me raden: ze ontkende het zeker? Of had hij haar niet aan de telefoon?!
...wat is niauw?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:36 schreef steenbokje000 het volgende:
aaaaaaaaaaaaaah ik zoch een topic waar ik op kon reageren
DIT IS M
GADVERDAMME
KLOTE LAURENS
Alleen omdat ie soort van lekker
is ik vind het maar een kneuss...
zker die ene keer hoe die ging doen
en nu doet ie ineens alsof hij een soort van hunk is terwijl t gewoon een lange lummel is die niet weet
wat is niauw!!![]()
Nou ja, ze zei dat ze het idee had dat er wel iets meer was dan de 'leuke vriendschap' zoals Laurens en Eva het zelf noemen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 @ 18:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
Jennifer bevestigde net in RTL Boulevard dat Laurens en Eva iets hebben![]()
.
Die andere van 't duo?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 @ 19:01 schreef Desmonkey het volgende:
Arme die andere van whatevah. Hoe heet ie eigenlijk?
Ik hou ervan om te overdrijvenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:08 schreef Natalie het volgende:
[..]
Nou ja, ze zei dat ze het idee had dat er wel iets meer was dan de 'leuke vriendschap' zoals Laurens en Eva het zelf noemen.
Je houdt gewoon van sappige verhalenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 @ 19:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik hou ervan om te overdrijven
Jammer voor Staceyquote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
.
als je 16 bent maakt dat toch niet uitquote:
Nee dat klopt...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:44 schreef sbientje het volgende:
[..]
als je 16 bent maakt dat toch niet uit
Whatever daalt hiermee aanzienlijk in mijn achting.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |