In mij? Wat nouquote:Op zaterdag 21 maart 2009 17:40 schreef Kidney_Bean het volgende:
Stacey na het optreden van Laurens: 'Ik weet dat je veel meer kan...'
Wij riepen thuis: '.... IN BED!'![]()
Kan Stacey gelijk meedoen aan the XXX-factor.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:33 schreef Starlie het volgende:
Leuk koppie hoor, maar zingen wil hem niet echt lukken... tegen commentaar kan hij ook al niet, zal me niets verbazen als hij er vanavond uitvliegt... wat me ook niet zal verbazen is dat ik hem nog wel een romance met Stacey zie krijgen...
Het: "ik zing dit niet voor iemand in het bijzonder want ik ben nog vrijgezel" lag er wel heel DIK bovenop!!!
Kan het hier ook alleen maar mee eens zijn...quote:
Heul niet, ik vond het niet goed, ik vind 'm een vervelende uitstraling hebben en serieus, zijn wenkbrauwen staan altijd zo / \ Helemaal schuin omhoogquote:Op zaterdag 28 maart 2009 02:07 schreef GalaxyMan het volgende:
Ow jee de puperdames en homo's hebben dus echt teveel ipod geluisterd op max volume![]()
hear hearquote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:20 schreef Natalie het volgende:
Waarom?
Wáárom doet hij nog mee?
Hij had er vorige week al uit moeten liggen.
Laat 'm model worden ofzo. Dan hoeft hij alleen maar mooi te zijn en kan hij z'n mond dicht houden.
Ik ookquote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:42 schreef LeBeau het volgende:
Zo lekker.![]()
![]()
Zo slecht.![]()
Maar zo lekker. Ik ben in de war.
Ja, GTST Lucas Sanders gaat hij spelenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:02 schreef -Strawberry- het volgende:
Hij kan beter in een soap gaan spelen ofzo inderdaad.
en die is HOMO.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:29 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Ja, GTST Lucas Sanders gaat hij spelen
Hehequote:Op zaterdag 28 maart 2009 19:21 schreef player90 het volgende:
[..]
en die is HOMO.
horen jullie dat, die is homo, hahaa![]()
![]()
geloof niet dat hij homo is, maar hij is wel erg narcistisch, erg dol op zichzelf en heel erg gewend te krijgen wat-ie wilquote:Op zondag 29 maart 2009 19:49 schreef creno het volgende:
Laurens en Stacey samen een relatie ? dat is hetzelfde als de relatie tussen Jamai en Dewi !
Amen!! Laurensquote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:12 schreef UltraR het volgende:
Laat mij het voor jullie ophelderen dan:
Arrogante kwal die tótaal niet kan zingen. Kan het nog duidelijker?
Jouw meningquote:Op zondag 29 maart 2009 23:28 schreef TheVulture het volgende:
De zwakste schakel van deze X-factor finale lijkt toch echt wel gevonden
Verrek nu weet ik eindelijk waarom hij me zo bekend voorkwamquote:
gelijk heb jequote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:12 schreef UltraR het volgende:
Laat mij het voor jullie ophelderen dan:
Arrogante kwal die tótaal niet kan zingen. Kan het nog duidelijker?
quote:Op maandag 30 maart 2009 12:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Verrek nu weet ik eindelijk waarom hij me zo bekend voorkwam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |