Ant & Decquote:Op woensdag 22 april 2009 18:22 schreef Mirjam het volgende:
ik volg sinds kort britain's got talent, dan is holland's got talent ineens geen reet meer aan
die stomme gerard joling steeds maar weer, en vrij traag gemonteerd, i.v.m. BGT.
ook maar weinig écht opzienbarend talent.
zal het wel blijven volgen, maar britain's got talent heeft toch mijn voorkeur.
En hij ging niet door (ahhh).quote:20:37:35 l0c4lh0st • BAAS!
20:37:38 l0c4lh0st • hahahahah
kon het verhaal niet volgen, hij deed het allemaal veel te snel, terwijl hij juist zo leuk begon. zonde.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:58 schreef djkoelkast het volgende:
Die pantomimespeler was best goed, alleen totaaaaal verkeerd in beeld gebracht. Zeer, zéér slecht camerawerk waardoor hij geen enkele kans had.
Maar eerlijk is eerlijk, BGT heeft nu wel 2 extreem goede dansgroepen. Vorig jaar had HGT ook een paar goede (breakdance) groepen, beter dan menig groep die ik bij UGT en BGT heb gezien. Bij die ene NL groep zat ook de wereldkampioen breakdance.quote:Op zondag 3 mei 2009 01:48 schreef djkoelkast het volgende:
Klopt hoor, die dansers (die in het niet vallen bij de dansers uit BGT) en dat Annie meisje zijn door.
Het is ook een kutprogramma en vooral erg slecht camerawerk.
Morgen weer genieten van BGT
Wat viessssssssssssss.quote:Op zondag 3 mei 2009 10:47 schreef Stefan het volgende:
Je moet namelijk voor je op tv komt een contract tekenen dat je alleen via hen een platencontract of optredens krijgt.
Zo werkt dat. Susan Boyle kan bv alleen in zee gaan met Simon Cowell, net als Paul Potts.quote:
Bron?quote:Op zondag 3 mei 2009 10:47 schreef Stefan het volgende:
Er zijn natuurlijk genoeg zangers en zangeressen en kids met talent maar niet iedereen wil een contract tekenen met SBS. Je moet namelijk voor je op tv komt een contract tekenen dat je alleen via hen een platencontract of optredens krijgt.
Dat is redelijk algemeen bekend. ... Got Talent is het format van Cowell. Dit soort formats werken altijd met contracten. Joling zei het laatst in DWDD dat de deelnemers contracten afsluiten met SBS, ook de kids. En hier staat t bv ook.quote:
Naja, dat zijn allemaal schattigheidsfactor-stemmen. Ik gok zo dat het percentage SBS kijkers van middelbare leeftijd best hoog is, en die denken allemaal, 'kijk nou zoeen SCHATJE, daar ga ik op stemmen hoor!'. Dat hele programma gaat niet om talent, maar om wat bij het publiek het lekkerste ligt. Maar goed, what else is new.quote:Op zondag 3 mei 2009 13:51 schreef Susie het volgende:
Ik snap totaaaaal niet waarom Maxime door is (dat kleine grietje), spijt me zeer hoor, ze zal best een leuk stemmetje hebben, maar toch echt niet goed genoeg.... ik neig te zeggen dat het doorgestoken kaart is!
Mihai (?), die panfluiter vond ik wel verrassend goed en dat die dansgroep door is, is zeker terecht. Maar Maxime, sorry, die moet nog fijn met haar poppetjes spelen.
Dan blijft Groovekings nog steeds goedquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:18 schreef Regina7 het volgende:
Als je Groovekings goed vind moet je ook eens kijken naar 2 acts op Youtube uit Britain's Got Talent
'Diversity' en 'Flawless'.
quote:Op woensdag 22 april 2009 18:22 schreef Mirjam het volgende:
ik volg sinds kort britain's got talent, dan is holland's got talent ineens geen reet meer aan
die stomme gerard joling steeds maar weer, en vrij traag gemonteerd, i.v.m. BGT.
ook maar weinig écht opzienbarend talent.
zal het wel blijven volgen, maar britain's got talent heeft toch mijn voorkeur.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |