Dat kind van vijf was niet door.quote:Op zaterdag 4 april 2009 22:21 schreef SigmundFreud het volgende:
Een jongentje van 5 zwaait even heen en weer aan een touw terwijl hij vals zingt. Hij mag door. Een originele act met diabolo's mag niet door. Een goed stel talentspotters, die 'strengste jury van Nederland'.
Je hebt gelijk, ik zat te slapen. Maar dat kind van 5 was wel genant om te zien, ik kan me het commentaar van Henk-Jan met betrekking tot ouders goed voorstellen.quote:Op zaterdag 4 april 2009 22:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat kind van vijf was niet door.
& die diabolo's wel.
Ik zei ook liefhebbende ouders en dat hij,en andere kindjes lang buiten kunnen spelen.. Maar talent heeft dat jongetje wel,vind ik..quote:Op zondag 5 april 2009 02:09 schreef djkoelkast het volgende:
Denk je echt dat hij zichzelf heeft opgegeven?
Die moeder zat hem vèt te pushen, dat zag je meteen al met haar "hij wordt een musicalster"![]()
Net zo walgelijk als die vaders die hun zoon zo graag op voetbal willen omdat ze het zelf niet konden en weet ik 't allemaal. Die koters horen in de zandbak ja en niet door hun ouders gepushed (of gelijmd met weet ik veel wat voor verrassingen) worden om aan zo'n show mee te doen.
Omdat hij aan een touw wilde slingeren?quote:Op zondag 5 april 2009 02:33 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik zei ook liefhebbende ouders en dat hij,en andere kindjes lang buiten kunnen spelen.. Maar talent heeft dat jongetje wel,vind ik..
talent?quote:Op zondag 5 april 2009 02:33 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik zei ook liefhebbende ouders en dat hij,en andere kindjes lang buiten kunnen spelen.. Maar talent heeft dat jongetje wel,vind ik..
Via via heb ik gehoord dat het het geval is, die zijn gebeld door het programma.quote:Op zondag 5 april 2009 14:34 schreef LoudGirl het volgende:
Is dat zo? Hoe weet je dat, heb ik iets gemist?
Het zou mij ook niks verbazen als die Lady Roos weer is gevraagd. Zulke typetjes trekken toch kijkcijfers.quote:Op zondag 5 april 2009 23:41 schreef YPPY het volgende:
Zou best kunnen, zoveel hebben ze er niet. Zit nu uit verveling de tweede aflevering te kijken en dat was al voor de helft een samenvatting van de eerste keer. Degenen die goed zijn, zijn echt goed, gaan het zonder het programma ook wel door. De rest lijkt meer om het programma te vullen.
Nee,ik zou niet weten waarom.Het scheelt een hoop tijd en geld voor die artiest waar we in de toekomst wie weet hardstikke trots op kunnen zijn..Alles beter dan Frans Bouwer, en Jan Smit .hoe lief ze ook misschien zijn.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:00 schreef Terimon het volgende:
Holland's Got Talent 2009, Sezoen 2,
Sbs komt met de tweede sezoen van Holland's Got Talent 2009 ,
Inschrijvingen voor de audities kunnen via de officiële site van Holland's Got Talent.
Denk jij ook dat er een eind moet komen aan al deze talenten shows ?
... die overigens zijn complete act heeft gejat van SYTYCD americaquote:Op zondag 5 april 2009 00:22 schreef Kidney_Bean het volgende:
Of het nou aan mij ligt weet ik niet, maar ik was er helemaal op uitgekeken vanavond..
Toch 1x hard gelachen, dat was bij die Bollywoodgast![]()
Ik kijk HGT ook niet meer, te saai en ook omdat je na een tijdje gewoon de sensatie mist. Het is niet meer echt spannend om te zien en het duurt gewoon te lang.quote:Op woensdag 22 april 2009 18:22 schreef Mirjam het volgende:
ik volg sinds kort britain's got talent, dan is holland's got talent ineens geen reet meer aan
die stomme gerard joling steeds maar weer, en vrij traag gemonteerd, i.v.m. BGT.
ook maar weinig écht opzienbarend talent.
zal het wel blijven volgen, maar britain's got talent heeft toch mijn voorkeur.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |