quote:Op maandag 19 januari 2009 21:12 schreef Salamander het volgende:
heb ik het letterlijk uitgegild van schrik en verbazing.
Ik vind het wel mooi om te zien hoe iedereen er weer helemaal in op gaat...quote:Geslacht: Man
"Ze" hebben het toch altijd over 12 cylons? Of vergis ik me?quote:Op maandag 19 januari 2009 19:53 schreef Mirel het volgende:
Vergeten jullie trouwens dat er eigenlijk 11 cylons zijn? Nummer 7 is tot nu toe nergens te zien geweest zijn. Waarom weet ik niet. Productiefout en dat 8 een improvement zou worden ofzo. Iemand meer info misschien?
Hij was weer lekker donker idd, niet een aflevering die je wilt zien als je blij wilt worden...quote:Op maandag 19 januari 2009 20:37 schreef Aanvoerder het volgende:
Wat een deprimerende aflevering zeg.
Dat van de missende nummer 7 is me al eens opgevallen inderdaad.quote:Op maandag 19 januari 2009 19:53 schreef Mirel het volgende:
Vergeten jullie trouwens dat er eigenlijk 11 cylons zijn? Nummer 7 is tot nu toe nergens te zien geweest zijn. Waarom weet ik niet. Productiefout en dat 8 een improvement zou worden ofzo. Iemand meer info misschien?
Helemaal mee eens, niet alles hoeft goed te komen...quote:Op maandag 19 januari 2009 21:20 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Hij was weer lekker donker idd, niet een aflevering die je wilt zien als je blij wilt worden...
Want de wanhoop en het verlies van hoop was duidelijk in deze episode te voelen.
Je zou bijna zelf naar de fles grijpen.
Kijk dat zijn de series van kwaliteit, die je gewoon meetrekken in het verhaal...
Het leek wel of de enige die nuchter bleef eigenlijk degene is die zich al drie en een half seizoen lang continu liep te bezatten.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:20 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Je zou bijna zelf naar de fles grijpen.![]()
De Final Five hebben geen nummer. Alleen de Significant Seven zijn genummerd, het is dus wel vreemd dat nummer 7 is overgeslagen en Sharon Valerii nummer 8 heeft gekregen.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:20 schreef pdiscs het volgende:
[..]
"Ze" hebben het toch altijd over 12 cylons? Of vergis ik me?
One: Brother Cavil
Two: Leoben Conoy
Three: D'ann Biers
Four: Simon
Five: Aaron Doral
Six: Gina, Natalie, Caprica Six
Seven: ?
Eight: Sharon Valerii (Boomer), Athena
Nine: ?
Ten: ?
Eleven: ?
Twelve: ?
Dus 7, 9, 10, 11 en 12 waren onbekend. Geen idee wie welk nummer heeft, maar dan vul ik even Random in:
Nine: Colonel Saul Tigh
Ten: Chief Galen Tyrol
Eleven: Sam Anders
Twelve: Tory Fisher
En dan the final:
Seven: Elen Tigh
Afgezien van of ze het juiste nummer hebben, tel ik er dan toch echt 12...
Er zijn er geen 11, je hebt de eerste zeven 1-6 + 8 en dan de final five. Dat zijn samen 12 modellen.quote:Op maandag 19 januari 2009 19:53 schreef Mirel het volgende:
Lekker tegen de stroom in hè, er is geen lol meer te behalenquote:Op maandag 19 januari 2009 21:36 schreef PPL het volgende:
[..]
Het leek wel of de enige die nuchter bleef eigenlijk degene is die zich al drie en een half seizoen lang continu liep te bezatten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |