abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 januari 2009 @ 21:23:34 #126
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_65224227
Oh ja klopt.
When all else fails, you always have delusion.
  maandag 19 januari 2009 @ 21:24:22 #127
19529 Fendy
True Spirit
pi_65224265
quote:
Op maandag 19 januari 2009 21:20 schreef MaxiTitan het volgende:

[..]

Hij was weer lekker donker idd, niet een aflevering die je wilt zien als je blij wilt worden...
Want de wanhoop en het verlies van hoop was duidelijk in deze episode te voelen.
Je zou bijna zelf naar de fles grijpen.

Kijk dat zijn de series van kwaliteit, die je gewoon meetrekken in het verhaal...
Helemaal mee eens, niet alles hoeft goed te komen...
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
  maandag 19 januari 2009 @ 21:36:11 #128
35623 PPL
#control
pi_65224804
quote:
Op maandag 19 januari 2009 21:20 schreef MaxiTitan het volgende:

[..]
Je zou bijna zelf naar de fles grijpen.
Het leek wel of de enige die nuchter bleef eigenlijk degene is die zich al drie en een half seizoen lang continu liep te bezatten.
Burnt to the core but not broken
  maandag 19 januari 2009 @ 21:55:13 #129
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_65225629
quote:
Op maandag 19 januari 2009 21:20 schreef pdiscs het volgende:

[..]

"Ze" hebben het toch altijd over 12 cylons? Of vergis ik me?

One: Brother Cavil
Two: Leoben Conoy
Three: D'ann Biers
Four: Simon
Five: Aaron Doral
Six: Gina, Natalie, Caprica Six
Seven: ?
Eight: Sharon Valerii (Boomer), Athena
Nine: ?
Ten: ?
Eleven: ?
Twelve: ?

Dus 7, 9, 10, 11 en 12 waren onbekend. Geen idee wie welk nummer heeft, maar dan vul ik even Random in:
Nine: Colonel Saul Tigh
Ten: Chief Galen Tyrol
Eleven: Sam Anders
Twelve: Tory Fisher

En dan the final:
Seven: Elen Tigh

Afgezien van of ze het juiste nummer hebben, tel ik er dan toch echt 12...
De Final Five hebben geen nummer. Alleen de Significant Seven zijn genummerd, het is dus wel vreemd dat nummer 7 is overgeslagen en Sharon Valerii nummer 8 heeft gekregen.
pi_65226675
Volgens het interview dat hiervoor ergens gepost is zijn ze pas tegen de tijd dat Baltar op een baseship terecht moest komen op het idee van de final five gekomen.
You can't have everything. Where would you put it?
- Steven Wright
pi_65227685
quote:
Op maandag 19 januari 2009 19:53 schreef Mirel het volgende:
Vergeten jullie trouwens dat er eigenlijk 11 cylons zijn? Nummer 7 is tot nu toe nergens te zien geweest zijn. Waarom weet ik niet. Productiefout en dat 8 een improvement zou worden ofzo. Iemand meer info misschien?
Er zijn er geen 11, je hebt de eerste zeven 1-6 + 8 en dan de final five. Dat zijn samen 12 modellen.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 00:14:00 #132
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_65231372

Cylons
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
  dinsdag 20 januari 2009 @ 01:03:20 #133
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_65232454
quote:
Op maandag 19 januari 2009 21:36 schreef PPL het volgende:

[..]

Het leek wel of de enige die nuchter bleef eigenlijk degene is die zich al drie en een half seizoen lang continu liep te bezatten.
Lekker tegen de stroom in hè, er is geen lol meer te behalen als iedereen koekie is.
Als iedereen weer nuchter is dan weet Tigh de fles wel weer te vinden denk ik.
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
  dinsdag 20 januari 2009 @ 01:53:59 #134
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_65233050
Ik moet zeggen dat ik de eerste twee seizoenen erg gaaf vond, maar ik het nu allemaal wel heel erg soapy en vergezocht vind worden, een beetje kinderachtig zelfs. Naar mijn idee verzinnen ze de gekste dingen om de serie maar aan de gang te houden.

Meer mensen die hier last van hebben?
  dinsdag 20 januari 2009 @ 02:06:41 #136
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_65233137
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 01:56 schreef AlexJ.Murphy het volgende:

Ik snap wel wat je bedoelt ja. De eerste twee seizoenen zijn ook absoluut favoriet bij mij.
Seizoen 3 en 4 hebben prima afleveringen erin zitten, maar het hele final five vraagstuk kan mij niet echt meer boeien.
Toen de eerste vier onthuld werden had ik ook zoiets van "is dit het?".

Maarja.. misschien teveel gelezen op internet...
pi_65233347
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 02:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Ik snap wel wat je bedoelt ja. De eerste twee seizoenen zijn ook absoluut favoriet bij mij.
Seizoen 3 en 4 hebben prima afleveringen erin zitten, maar het hele final five vraagstuk kan mij niet echt meer boeien.
Toen de eerste vier onthuld werden had ik ook zoiets van "is dit het?".

Maarja.. misschien teveel gelezen op internet...
Ja precies. De zoektocht en de ruimtegevechten enzo zijn nog wel gaaf. Maar dat gezeur over die final five komt me echt m'n neus uit en dat skip ik meestal maar gewoon.
pi_65233450
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 01:56 schreef AlexJ.Murphy het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de eerste twee seizoenen erg gaaf vond, maar ik het nu allemaal wel heel erg soapy en vergezocht vind worden, een beetje kinderachtig zelfs. Naar mijn idee verzinnen ze de gekste dingen om de serie maar aan de gang te houden.

Prisonbreak, Heroes similarities?
Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
Ik heb nergens zoveel last van Marokkanen als in het nieuws :
pi_65235442
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 03:02 schreef Man-E-Faces het volgende:

[..]

Prisonbreak, Heroes similarities?
Ja, die eerste serie werd na een tijdje ook strontvervelend. Heroes heb ik nooit gezien.

Prison Break heb ik uiteindelijk niet eens afgekeken. Zijn ze nou eigenlijk ooit ècht ontsnapt?
  dinsdag 20 januari 2009 @ 09:35:12 #140
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_65235551
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 02:43 schreef AlexJ.Murphy het volgende:

[..]

Ja precies. De zoektocht en de ruimtegevechten enzo zijn nog wel gaaf. Maar dat gezeur over die final five komt me echt m'n neus uit en dat skip ik meestal maar gewoon.
Dat geneuzel heb je nu niet meer, want de final five zijn nu bekend...
Ellen is het hoekkie om dus er valt verder niet zo veel meer te discussiëren erover.
MaxiTitan City
  dinsdag 20 januari 2009 @ 09:48:49 #141
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_65235843
Toch ben ik nog wel erg benieuwd hoe het nu komt dat er cylons op aarde waren. Gaf wel een leuke twist en ik ben dan ook benieuwd naar de uitleg. De final five was al niet belangrijk voor mij, wat zou die nou werkelijk gaan bijdragen. Het is niet alsof het een soort van god is ofzo.
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_65236352
quote:
Op maandag 19 januari 2009 21:20 schreef pdiscs het volgende:

[..]

"Ze" hebben het toch altijd over 12 cylons? Of vergis ik me?

One: Brother Cavil
Two: Leoben Conoy
Three: D'ann Biers
Four: Simon
Five: Aaron Doral
Six: Gina, Natalie, Caprica Six
Seven: ?
Eight: Sharon Valerii (Boomer), Athena
Nine: ?
Ten: ?
Eleven: ?
Twelve: ?

Dus 7, 9, 10, 11 en 12 waren onbekend. Geen idee wie welk nummer heeft, maar dan vul ik even Random in:
Nine: Colonel Saul Tigh
Ten: Chief Galen Tyrol
Eleven: Sam Anders
Twelve: Tory Fisher

En dan the final:
Seven: Elen Tigh

Afgezien van of ze het juiste nummer hebben, tel ik er dan toch echt 12...
Shit....ik kan niet tellen.....
pi_65237072
Na wat rondlezen op een paar sites kwam ik nog iets tegen. De #6 die op Galactica zat gevangen is toch zwanger van Tigh? Dat zou een volledige Cylon baby zijn en eigenlijk de 13e Cylon.
You have to stop blaming yourself.
Just blame yourself once and move on.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 10:42:23 #144
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_65237143
Misschien wordt Ellen daar wel uit herboren! .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  dinsdag 20 januari 2009 @ 10:45:29 #145
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_65237237
Tigh vader van zijn eigen vrouw
Toch vraag ik me af wat die Viper van Starbuck daar nou op aarde deed. En blijft die zender 2000 jaar lang zenden? Dat geloof ik niet. Misschien heeft het verschijnen van de Viper het lanceren van de raketten op aarde veroorzaakt. Geen idee !
opgezegd@fok.nl
  dinsdag 20 januari 2009 @ 10:58:45 #146
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_65237611
Er blijft bij mij een gevoel dat de aarde van de '13th colony of tribe' niet onze aarde is...
quote:
RM zei het volgende hierover:
They have found Earth. This is the Earth that the 13th Colony discovered, they christened it Earth. They found Earth.
Er wordt niet gezegd dat het onze aarde is en het enige moment dat wij de aarde als onze aarde hebben gezien was in de aflevering toen Kara Thrace terug kwam in een splinternieuwe Viper. Het kan gewoon een planeet zijn die de 13th tribe aarde heeft genoemd. Want van de keren dat wij de planeet hebben gezien was er geen maan en/of waren er geen andere herkenningspunten te zien.

Misschien lees ik teveel tussen de regels, dat kan ook...

Als het toch onze aarde is dan vraag ik mij toch af in welke tijd dit zich afspeelt want er worden hier wel de vragen gesteld of wij allemaal cylons zijn maar dit hoeft natuurlijk niet het geval te zijn...
MaxiTitan City
  dinsdag 20 januari 2009 @ 11:05:40 #147
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_65237786
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 10:45 schreef FoXje het volgende:
Tigh vader van zijn eigen vrouw
Toch vraag ik me af wat die Viper van Starbuck daar nou op aarde deed. En blijft die zender 2000 jaar lang zenden? Dat geloof ik niet. Misschien heeft het verschijnen van de Viper het lanceren van de raketten op aarde veroorzaakt. Geen idee !
Ze zouden weer bij elkaar komen, misschien maakt de manier waarop niet uit. In principe gaat reïncarnatie daar toch ook vanuit, dat je als groepje zielen steeds weer bij elkaar komt maar met een andere verhouding?

Het was eigenlijk een grapje, maar ik zie het ineens best wel kunnen .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_65239428
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 10:58 schreef MaxiTitan het volgende:
Er blijft bij mij een gevoel dat de aarde van de '13th colony of tribe' niet onze aarde is...
[..]

Er wordt niet gezegd dat het onze aarde is en het enige moment dat wij de aarde als onze aarde hebben gezien was in de aflevering toen Kara Thrace terug kwam in een splinternieuwe Viper. Het kan gewoon een planeet zijn die de 13th tribe aarde heeft genoemd. Want van de keren dat wij de planeet hebben gezien was er geen maan en/of waren er geen andere herkenningspunten te zien.

Misschien lees ik teveel tussen de regels, dat kan ook...

Als het toch onze aarde is dan vraag ik mij toch af in welke tijd dit zich afspeelt want er worden hier wel de vragen gesteld of wij allemaal cylons zijn maar dit hoeft natuurlijk niet het geval te zijn...
had Starbuck niet fotos gemaakt toen ze de aarde gevonden had, daar zag je volgens mij een shot met de maan en de aarde...
  dinsdag 20 januari 2009 @ 12:19:25 #149
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_65240049
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 11:03 schreef Spatzmann het volgende:

[..]

Mogelijke spoiler (alleen uit analyse bestaand materiaal)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat nou analyse, je zag gewoon Mississippi delta staan op de battlestar wikia.
Het ís de aarde, het is bevestigt, en op de foto's die Starbuck maakte kon je de maan zien, ze beschreef jupiter, en vanuit die foto's en de sterrenkaart foto's van Starbuck kon Gaeta bepalen bij aankomst dat ze toch echt bij de aarde gekomen zijn.
When all else fails, you always have delusion.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 20 januari 2009 @ 12:39:22 #150
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_65240590
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 12:19 schreef Mirel het volgende:

[..]

Wat nou analyse, je zag gewoon Mississippi delta staan op de battlestar wikia.
Het ís de aarde, het is bevestigt, en op de foto's die Starbuck maakte kon je de maan zien, ze beschreef jupiter, en vanuit die foto's en de sterrenkaart foto's van Starbuck kon Gaeta bepalen bij aankomst dat ze toch echt bij de aarde gekomen zijn.
De Mississippi delta is een screenshot uit Crossroads II bij mijn weten. ik heb in Sometimes A Great Notion niets gezien.

Starbuck heeft Earth gezien, de echte, daar. Jupiter, de foto van de maan etc.
Maar Gaeta's opmerking kon met Kobol te maken hebben, dat hoeft niet met Starbuck te maken te hebben.

Ik sluit me aan bij MaxiTitan
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')