abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65263391
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 21:53 schreef Migue het volgende:
Ook mooi hoe Leoben schrikt van hoe hij er bij Starbuck naast zat. Ook dat maakt alles weer zoveel keren complexer of juist niet.
Die scene was echt tekenend, qua muziek ook :

Ik weet niet wat het is met Leoben, maar hij straalt echt pure evil uit
quote:
BSG blijft een van de beste series van het moment, en mensen die dit met Heroes en Prison Break vergelijken hebben het duidelijk niet helemaal begrepen.
2 series die het zichzelf veels te moeilijk hebben gemaakt afgelopen seizoenen, en dat terwijl BSG zoveel meer diepgang kent, méér verhaal zelfs
pi_65265158
Nou ja, waar het Ellen betreft weten we de meest relevante informatie in de eerste minuten van de volgende afleveringen. Het zou goed kunnen dat de verwijzing naar haar verdwenen is uit de leader. Ikzelf hoop eigenlijk dat alle cylons daaruit verdwenen zijn.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 22:39:25 #168
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_65265242
Hoe dan ook blijft alleen de vraag over wanneer dit dan afspeelt... Ik heb moeite met het verhaal aan ons te knopen... In het verleden kan het zich niet afgespeeld hebben want dan zijn wij ten eerste allemaal dood en ten tweede is de erfenis van een kernoorlog niet te verbergen. Erna zou betekenen dat wij de 13th tribe hebben verwelkomd en dat de aarde niet onbewoond was voordat zij aankwamen... Er zit hoe dan ook een onduidelijkheid in het verhaal waarvan ik niet zeker weet of dit nog behandeld gaat worden. Want het ziet er nu naar uit dat ze een andere planeet gaan zoeken die ze kunnen koloniseren met de daarbij behorende verhalen.
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
pi_65265680
Nu weet ik het weer. Wat een onzettende saaie "fracking" kut serie is dit.
Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
Ik heb nergens zoveel last van Marokkanen als in het nieuws :
  dinsdag 20 januari 2009 @ 22:49:08 #170
228569 feelsgoodman
esse est percipi
pi_65265715
....waarom heb ik hier geen tvp..
  dinsdag 20 januari 2009 @ 22:51:30 #171
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_65265831
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 22:39 schreef MaxiTitan het volgende:
Hoe dan ook blijft alleen de vraag over wanneer dit dan afspeelt... Ik heb moeite met het verhaal aan ons te knopen... In het verleden kan het zich niet afgespeeld hebben want dan zijn wij ten eerste allemaal dood en ten tweede is de erfenis van een kernoorlog niet te verbergen. Erna zou betekenen dat wij de 13th tribe hebben verwelkomd en dat de aarde niet onbewoond was voordat zij aankwamen... Er zit hoe dan ook een onduidelijkheid in het verhaal waarvan ik niet zeker weet of dit nog behandeld gaat worden. Want het ziet er nu naar uit dat ze een andere planeet gaan zoeken die ze kunnen koloniseren met de daarbij behorende verhalen.
Misschien waren wij al lang de klote op en kwam de 13th tribe pas millennia later op aarde wonen?
pi_65266508
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 22:48 schreef Man-E-Faces het volgende:

Ga's een ander topic vervuilen, lapzwans
pi_65266515
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 22:51 schreef KirkLazarus het volgende:

[..]

Misschien waren wij al lang de klote op en kwam de 13th tribe pas millennia later op aarde wonen?
Nou ja, als je kijkt naar de ruines en accepteert dat het gaat om de aarde dan is het nauwelijks te ontkennen dat die ruines waar ze tussen lopen de Brooklynbridge en Pier 17 (of zoiets moet voorstellen) dan speelt het zich dus minimaal 2000 jaar na nu af.

De splitsing moet dan van heel lang geleden zijn wel, want de religie is gebaseerd op de klassieke mythologie en monotheïsme wordt gezien als een vreemde (cylon) nieuwigheid. Laten we ruwweg zeggen dat de Colonies 'Atlantis' waren.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 23:18:06 #174
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_65267006
Mijn hoop is dat er hier nog wat van terug komt en duidelijk wordt in de komende afleveringen...
Anders zou ik dit wel heel jammer vinden want het verhaal loopt niet helemaal lekker en dat zou afbreuk doen op de hele serie... Terwijl het toch een zeer goede serie is hoop ik dat ik te voorbarig ben met deze vragen en uitspraken.

Ik ga ook geen theorieën lezen want ik wil zo min mogelijk beïnvloed worden of het risico lopen om spoilers te lezen.
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
pi_65269581
DANG!

Ik had eerlijk gezegd nog een beetje moeite om er in te komen. Gelijk weer redelijk heftige shits terwijl ik de band met de karakters toch wel een beetje kwijt was. Leoben deed me de hele tijd aan Lew Ashby uit Californication denken, een serie die ik in de tussentijd heb gekeken. Overigens deed hij mij in Californication niet aan Leoben denken .

De dood van Dee zag ik eerlijk gezegd wel een klein beetje aankomen, iig toen ze zo blij aan het doen was voor haar locker. Wel een goede manier van de makers om haar snel uit het plaatje te laten verdwijnen zodat ze de hele Lee/Kara love story niet zo hoeven te haasten.
Money won is twice as sweet as money earned.
  woensdag 21 januari 2009 @ 08:33:16 #176
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_65271810
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 22:48 schreef Man-E-Faces het volgende:
FRACK YOU MOTHERFRACKER
opgezegd@fok.nl
pi_65274593
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 00:55 schreef neilpad het volgende:
DANG!

Ik had eerlijk gezegd nog een beetje moeite om er in te komen. Gelijk weer redelijk heftige shits terwijl ik de band met de karakters toch wel een beetje kwijt was. Leoben deed me de hele tijd aan Lew Ashby uit Californication denken, een serie die ik in de tussentijd heb gekeken. Overigens deed hij mij in Californication niet aan Leoben denken .

De dood van Dee zag ik eerlijk gezegd wel een klein beetje aankomen, iig toen ze zo blij aan het doen was voor haar locker. Wel een goede manier van de makers om haar snel uit het plaatje te laten verdwijnen zodat ze de hele Lee/Kara love story niet zo hoeven te haasten.
Ik heb die hele Lee/Kara lovestory nooit zo zien zitten; veel te incestueus.
pi_65277144
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 00:55 schreef neilpad het volgende:
DANG!

haha, dat heb ik nu ook!
  woensdag 21 januari 2009 @ 17:52:59 #179
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_65290320
Ik was gisteren de 2e x-files film aan het kijken en daar was ie weer hoor, Leoben
opgezegd@fok.nl
  woensdag 21 januari 2009 @ 18:20:08 #180
184465 Migue
Sensuele man
pi_65291034
Ja, hij schijnt al jaren dikke homies te zijn met David Duchovny.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')