Die scene was echt tekenend, qua muziek ookquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:53 schreef Migue het volgende:
Ook mooi hoe Leoben schrikt van hoe hij er bij Starbuck naast zat. Ook dat maakt alles weer zoveel keren complexer of juist niet.
2 series die het zichzelf veels te moeilijk hebben gemaakt afgelopen seizoenen, en dat terwijl BSG zoveel meer diepgang kent, méér verhaal zelfsquote:BSG blijft een van de beste series van het moment, en mensen die dit met Heroes en Prison Break vergelijken hebben het duidelijk niet helemaal begrepen.
Misschien waren wij al lang de klote op en kwam de 13th tribe pas millennia later op aarde wonen?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:39 schreef MaxiTitan het volgende:
Hoe dan ook blijft alleen de vraag over wanneer dit dan afspeelt... Ik heb moeite met het verhaal aan ons te knopen... In het verleden kan het zich niet afgespeeld hebben want dan zijn wij ten eerste allemaal dood en ten tweede is de erfenis van een kernoorlog niet te verbergen. Erna zou betekenen dat wij de 13th tribe hebben verwelkomd en dat de aarde niet onbewoond was voordat zij aankwamen... Er zit hoe dan ook een onduidelijkheid in het verhaal waarvan ik niet zeker weet of dit nog behandeld gaat worden. Want het ziet er nu naar uit dat ze een andere planeet gaan zoeken die ze kunnen koloniseren met de daarbij behorende verhalen.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:48 schreef Man-E-Faces het volgende:
Nu weet ik het weer. Wat een onzettende saaie "fracking" kut serie is dit.
Nou ja, als je kijkt naar de ruines en accepteert dat het gaat om de aarde dan is het nauwelijks te ontkennen dat die ruines waar ze tussen lopen de Brooklynbridge en Pier 17 (of zoiets moet voorstellen) dan speelt het zich dus minimaal 2000 jaar na nu af.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:51 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Misschien waren wij al lang de klote op en kwam de 13th tribe pas millennia later op aarde wonen?
FRACK YOU MOTHERFRACKERquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:48 schreef Man-E-Faces het volgende:
Nu weet ik het weer. Wat een onzettende saaie "fracking" kut serie is dit.
Ik heb die hele Lee/Kara lovestory nooit zo zien zitten; veel te incestueus.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:55 schreef neilpad het volgende:
DANG!
Ik had eerlijk gezegd nog een beetje moeite om er in te komen. Gelijk weer redelijk heftige shits terwijl ik de band met de karakters toch wel een beetje kwijt was. Leoben deed me de hele tijd aan Lew Ashby uit Californication denken, een serie die ik in de tussentijd heb gekeken. Overigens deed hij mij in Californication niet aan Leoben denken.
De dood van Dee zag ik eerlijk gezegd wel een klein beetje aankomen, iig toen ze zo blij aan het doen was voor haar locker. Wel een goede manier van de makers om haar snel uit het plaatje te laten verdwijnen zodat ze de hele Lee/Kara love story niet zo hoeven te haasten.
haha, dat heb ik nu ook!quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:55 schreef neilpad het volgende:
DANG!
Ik had eerlijk gezegd nog een beetje moeite om er in te komen. Gelijk weer redelijk heftige shits terwijl ik de band met de karakters toch wel een beetje kwijt was. Leoben deed me de hele tijd aan Lew Ashby uit Californication denken, een serie die ik in de tussentijd heb gekeken. Overigens deed hij mij in Californication niet aan Leoben denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |