pas 3,5 jaarquote:Op zondag 25 januari 2009 21:00 schreef Mirel het volgende:
Heuj ik zie nu pas dat je een fellow stargate kijkert was icecreamfarmer :d
Ze hebben de aarde van de 13de tribe gevonden dat is ook toegegeven, en volgens de legende keek de 13de tribe omhoog naar de hemel en zag de 12 andere tribes als sterrenstelsels. Wat er dus op zou duiden dat hun aarde dus ook gewoon onze aarde is. of heb ik nu een grote plotwending gemist?quote:Op zondag 25 januari 2009 16:02 schreef FoXje het volgende:
Dus dat Tylium schip is naar ONS zonnestelsel gesprongen! Niet naar die nep-aarde. Maar hoe wist Zarek die coordinaten?
quote:Op zondag 25 januari 2009 20:49 schreef Mirel het volgende:
Roslin kwam niet menselijk over met haar kale knar LOL
quote:Op zondag 25 januari 2009 21:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ze hebben de aarde van de 13de tribe gevonden dat is ook toegegeven, en volgens de legende keek de 13de tribe omhoog naar de hemel en zag de 12 andere tribes als sterrenstelsels. Wat er dus op zou duiden dat hun aarde dus ook gewoon onze aarde is. of heb ik nu een grote plotwending gemist?
quote:Op zondag 25 januari 2009 22:58 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Dat is het hem juist dat hebben ze niet (helemaal), ze hebben niet duidelijk/onomstotelijk gezegd/toegegeven dat het onze aarde is. Ze hebben toegegeven dat de 13th tribe die planeet tot aarde heeft gedoopt, dat is iets anders dan dat het onze aarde is.
Ik ben er nog niet van overtuigd dat die dooie planeet onze aarde is maar gewoon een planeet dat door de 13th tribe aarde is genoemd. Maar goed, ipv alles weer te herhalen.
Lees de artikelen van Galactica Science nog eens door aangaande dit onderwerp en dan zal je ook niet meer zo zeker van je zaak zijn. Die Michael Hall heeft het beter uitgelegd dan ikke.Het blijft speculatie maar toch zijn er voor mij meer bewijzen dat onze aarde nog moet komen dan dat die dooie planeet de aarde was.
Ik bedoel dit hele gedoe over nep-Aarde met bijna goede sterrenhemel en jumps naar hier en daar met Jupiters en Titans en nog wat sterrenhemels...quote:Op zondag 25 januari 2009 17:31 schreef Mirel het volgende:
[..]
De laatste episode viel toch reuze mee? Het is echt geen lost ofzo.
Dat hoeft natuurlijk niet perse, als het Tylium schip aan de andere kant van de zon was gesprongen dan kan het makkelijk zijn dat de aarde in die tijd verstopt zit achter de zon (aan de andere kant). Ik ga er vanuit dat ze maar een paar uur hebben duimpje zitten draaien daar op die plek totdat Zarek ging 'praten'. SOL is gigantisch en de planeten zijn mini op de schaal van SOL. Je ziet die blauwe knikker alleen als je in de buurt ervan jumpt anders is het niet moeilijk om hem over het hoofd te zien. Zeker als je niet actief zoekt naar een planeet maar gewoon zit te wachten in 'deep space' van SOL...quote:Op zondag 25 januari 2009 23:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Het is natuurlijk de vraag of 'onze' aarde er überhaupt in voorkomt want hoewel 'wij' wel in de originele BSG zaten hoeft het niet zo te zijn dat 'we' er weer in zitten. Ook zei Starbuck dat de aarde van de Cylons herkenbaar was aan een planeet die overeenkwam met jupiter/saturnus.
Als er echt twee verschillende aarden zijn dan liggen ze dicht bij elkaar aangezien beide de twaalf sterrenbeelden kunnen zien aan de hemel. En als het tylium ship ook echt naar 'ons' zonnestelsel gesprongen was lijkt me ook wel dat ze die grote blauw planeet wel hadden gezien tijdens hun tijd daar of tijdens het berekenen van de koers.
Maarja we gaan wel zien hoe de vork in de steel zit.
Het is niet zo serieus hoor, Ron Moore zei het volgende hierover in het interview. (wederom spoilers! voor paar zielen die de afgelopen aflevering nog niet hebben gezienquote:Op maandag 26 januari 2009 08:55 schreef Reuzenpanda het volgende:
Dus Adama is de "dying leader", en niet Roslin?Heeft hij dan ook kanker? Wat voor pillen slikt hij?
Naja, ik weet wel dat er nog een heleboel mensen dood gaan straks, zo zit de serie gewoon in elkaar maar toch, ik vind het zielig![]()
Maar die joggende Roslin door dat ship was wel echt lachen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
quote:Op maandag 26 januari 2009 10:42 schreef MaxiTitan het volgende:ah dankje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had nog geen tijd het interview te lezen
*gelijk ge-bookmarked*
Taco Taco Tacosu, Oishii Tacosu. Iketeru Tacosu wa Amigo Tacosu!
quote:In the quorum scene, Zarek makes a lot of good points about Adama and Roslin’s leadership (and if I were Jane Schmoe in the fleet, I’d be shocked that suddenly now we’re BFFs with the Cylons, even to the point that we’re putting their technology in our ships. Seriously?)
Onze Aarde komt zeker wel voor. Denk maar aan de laatste scene van Crossroads II (laatste afleverings seizoen 3). Daarin is duidelijk onze Aarde te zien.quote:Op zondag 25 januari 2009 23:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Het is natuurlijk de vraag of 'onze' aarde er überhaupt in voorkomt want hoewel 'wij' wel in de originele BSG zaten hoeft het niet zo te zijn dat 'we' er weer in zitten. Ook zei Starbuck dat de aarde van de Cylons herkenbaar was aan een planeet die overeenkwam met jupiter/saturnus.
Ook al is Zarek zijn reactie begrijpelijk en vertegenwoordigd hij daarmee waarschijnlijk een groot deel van de burgers in de vloot:quote:Op maandag 26 januari 2009 17:31 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]Zarek wordt door kamp Adama/Roslin wel weggezet als smerige terrorist, maar hij heeft écht alleen maar het beste voor met het volk en denkt dat zijn manier het beste is. Dat is zo mooi aan deze serie, de bad-guys zijn soms helemaal geen bad-guys.
Tijdens oorlog moet de leider meer vrijheid hebben maat dat betekend niet dat de volledige democratie in de ijskast kan. En zomaar nieuwe(vreemde) technologie installeren is een grote stap, wie weet of de Cylons misschien een geheim systeempje er bij doen?.quote:Op maandag 26 januari 2009 18:11 schreef Asgard het volgende:
De manier waarop Adama en Roslin regeren is op zich gewoon een dictatuur. Maar ze zitten in een oorlog, dus de stap die Adama wil zetten (nieuwe tech) om hun overlevingskansen te verhogen is gewoon fucking logisch. Ik erger me daarom echt kapot aan die quorum (?) en Tom Zarek, zeur eens niet zo. Democratie kan je krijgen als je niet bang hoeft te zijn dat je kapot word geschoten door Cylons.
Inderdaad...quote:Op maandag 26 januari 2009 18:11 schreef Asgard het volgende:
De manier waarop Adama en Roslin regeren is op zich gewoon een dictatuur. Maar ze zitten in een oorlog, dus de stap die Adama wil zetten (nieuwe tech) om hun overlevingskansen te verhogen is gewoon fucking logisch. Ik erger me daarom echt kapot aan die quorum (?) en Tom Zarek, zeur eens niet zo. Democratie kan je krijgen als je niet bang hoeft te zijn dat je kapot word geschoten door Cylons.
Wordt tijd dat ze hem door de airlock naar buiten laten wandelen, hij kan wel wat frisse ruimte gebruiken...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |