Akkoord, mail me maar even.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 07:12 schreef squad23 het volgende:
Air – Moon Safari
Fleetwood Mac – Rumours
Fleetwood Mac – The Best Of
15 incl. geboden (ook mits goede staat)
Die cd is z'n ¤5 wel waard, dus die gaat voor ¤5 + verzendkosten weg = ¤6,50quote:
Alles is in perfecte staat, maar ¤15 voor deze drie vind ik te weinig, doe er 2 euro voor de verzendkosten bij en ze zijn voor jou.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:01 schreef Dennis101 het volgende:
Strokes – Is This It
Strokes – Room On Fire
Interpol – Antics
Mits deze in goede staat zijn (dus boekjes, geen krassen) wil ik er 15 euro inclusief verzenden voor geven.
Is goed, pm maarquote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:42 schreef waatbleef het volgende:
[..]
Die cd is z'n ¤5 wel waard, dus die gaat voor ¤5 + verzendkosten weg = ¤6,50
Ik stel voor dat je een euro bijdraagt aan de verzendkosten, dus ¤6 incl. Indien akkoord kun je me mailen.quote:
Akkoord, mail me maar even.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:23 schreef Perenijsje het volgende:
Judy Garland - The Essential
Otis Redding - The Definitive Collection
10 euro ?
Ik kan ze ophalen in Weert.
Sorry, dat is me te weinig voor 4 cd's. Voor ¤20 incl. verzendkosten zijn ze van jou.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:30 schreef leolinedance het volgende:
3x Jack Johnson en UB40, 15 euro?
Akkoord, alleen je PM is niet beschikbaar. Stuur maar een PM naar mij dan.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:43 schreef waatbleef het volgende:
[..]
Alles is in perfecte staat, maar ¤15 voor deze drie vind ik te weinig, doe er 2 euro voor de verzendkosten bij en ze zijn voor jou.
Kun je me anders even mailen, dat PM gebeuren lijkt niet echt lekker te werken.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:02 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Akkoord, alleen je PM is niet beschikbaar. Stuur maar een PM naar mij dan.
Sorry, mail me ook maar even, alles in m'n mail vind ik een stuk overzichtelijker.quote:
Voor deze vraag ik dan ¤10 excl., er komt dan nog ¤1,76 verzendkosten bovenop.quote:Op zondag 18 januari 2009 01:31 schreef Susi het volgende:
Tori Amos – To Venus And Back
David Bowie - The Collection
10 euro incluis ?
Akkoord, mail me maar.quote:Op zondag 18 januari 2009 03:26 schreef JJH het volgende:
Eagles – The Very Best Of The Eagles
Police – Greatest Hits
Tientje incl?
5 excl. (1,76 verzendkosten), indien akkoord kun je me mailen.quote:Op zondag 18 januari 2009 09:23 schreef HwaP het volgende:
5 euri inclusief voor Aereogramme – Sleep and Release
pm dan maarquote:Op zondag 18 januari 2009 10:33 schreef waatbleef het volgende:
[..]
Voor deze vraag ik dan ¤10 excl., er komt dan nog ¤1,76 verzendkosten bovenop.
Mail me maar even, het adres staat in m'n profiel. Dat PM gebeuren werkt niet echt lekker.quote:Op zondag 18 januari 2009 11:52 schreef Susi het volgende:
(ik kan niet editten
Je inbox is niet beschikbaar
Akkoord, mail me maar.quote:Op zondag 18 januari 2009 14:50 schreef Viperke het volgende:
Richard Ashcroft – Alone With Everybody
No Doubt – Tragic Kingdom
Norah Jones – Come Away With Me
Norah Jones – Feels Like Home
20 inc? mits in goede staat
Verzend- en verpakkingskosten zijn ongeveer ¤5, dan zou ik ¤20 overhouden voor 6 cd's, dat vind ik te weinig. Voor ¤30 incl. hebben we een deal en mag je me mailen.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:24 schreef OneMe het volgende:
Craig Armstrong – As If To Nothing
Craig Armstrong – The Space Between Us
David Bowie – The Collection
Doors – Doors
Doors – Strange Days
John Lennon – Lennon Legend
deze 6 voor 25 inclusief?
LA Woman is al verkocht, de andere twee heb ik nog. Welke Best of the Doors wil je hebben, ik heb er een in een 1CD uitvoering en een in een 2CD uitvoering.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:36 schreef Atmoz het volgende:
Je PM doet het niet.
Heb je
Doors – Strange Days
Doors – LA Woman
Doors – Best of the Doors
nog?
Ik wil ze graag hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |