Vaste bezoekers:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
MinderMutsig = Kirsten
drumstickNL = Matthijs
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
TheGirlNextDoor = Nathalie
een den löp op 1300 Mhzquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat voor'n boutcomputer hej dan?
als C&C ook een RTS is, ben ik dat niet met je eensquote:
Ligt eraan welke C&C je bedoelt... Renegade was een first person shooter, de rest is allemaal RTS.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
als C&C ook een RTS is, ben ik dat niet met je eens
heb het trouwens nooit gespeeld, maargoed
ok.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:45 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ligt eraan welke C&C je bedoelt... Renegade was een first person shooter, de rest is allemaal RTS.
vind 3 euro voor generals een betere dealquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:49 schreef Rikketik het volgende:
Toch vind ik dat je eens Warcraft III moet spelen. Vijftien euro voor zo'n pareltje! Da's geen geld.
Dat weet je niet, je hebt Wacraft III nog nooit gespeeld.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
vind 3 euro voor generals een betere deal
en RA2 die had ik toen voor 5 euro gekocht
ik hou eigenlijk niet zo van die soort fantasyquote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:13 schreef Rikketik het volgende:
Je hebt natuurlijk wel units die verschillende taken uitvoeren, maar zo basic als 'een tank is een tank' is het niet. Het is ook een fantasy game hè? Redelijk veel beïnvloed door bijvoorbeeld Tolkien.
Maar je hebt een playable demo, misschien die eens spelen?
praten over spellen van 9 jaar oud en dan een nerd genoemd wordenquote:
spellen zijn spellenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
praten over spellen van 9 jaar oud en dan een nerd genoemd worden
Nou goed dan. Moet je wel eens Company of Heroes spelen als je een nieuwe computer hebt, denk dat dat je dan meer ligt.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik hou eigenlijk niet zo van die soort fantasy
ik zie toch liever 'echte' tanks
niet zo eigenlijkquote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:20 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
spellen zijn spellen![]()
je had toch wel door dat ik het niet meende?
Jammer, wilde net vragen wat jij aan het doen wasquote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jammer, wilde net vragen wat jij aan het doen was
Tot hoelaat moet je werken dan?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
kan d'r niks aan doen. een nieuwe computer is duur en daarom moet er dus veel gewerkt worden
Hahahaquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:36 schreef Samzz het volgende:
Goedemiddag!
Iedereen pest mij omdat ik niet wist wat de Paardenstal in de Radstake inhield. Hoe kan ik nou weten dat dat het neukhok is... ben er nooit geweest
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:36 schreef Samzz het volgende:
Goedemiddag!
Iedereen pest mij omdat ik niet wist wat de Paardenstal in de Radstake inhield. Hoe kan ik nou weten dat dat het neukhok is... ben er nooit geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
succes dan maarquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Geen slachtoffer kunnen vinden. Dan maar alleen de stad in.
Halloquote:
Verveling heerst hiero.quote:
pics ?quote:
mooiquote:
Ik draag ALTIJD All Starsquote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:27 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
mooi
maar ik vind (de meeste) allstars bij meisjes mooi staan.
dit niet wat voor jou :quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik draag ALTIJD All StarsHeb nu 5 paar. Over een halve maand, dan komt mijn stufi en loon weer binnen, dan ga ik nog 1 paar halen, namelijk deze:
[ afbeelding ]
En dan ben ik even weer All Star uitgeshopt
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:34 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
dit niet wat voor jou :
[ afbeelding ]
kon zijn tochquote:
Brittainquote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:38 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
kon zijn toch![]()
maar waar heb je ze gekocht?
Misschien ik wel, stiekemquote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat er vandaag iemand meer spamt dan ik.
Bijna 300 postsquote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Misschien ik wel, stiekem
Had je vannacht om 2 uur maar mee moeten doenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Geen zin in. Ga liever spammen in een baggertopic van iemand anders
Toen sliep ik vredigquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Had je vannacht om 2 uur maar mee moeten doen
Ik ookquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik zag alleen Bart nog even vannacht.
Werkzequote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik ben weg trouwens, zie jullie later
Hihiquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:56 schreef Rikketik het volgende:
En toffe All Stars trouwens.Ik heb ook vijf paar nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hey Rem en Rum!inderdaad flinkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Ai aiquote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:58 schreef Rumille het volgende:
Bah. Ben ziek, heb koppijn, neus verstopt (en nee, ik ga hem niet zoeken) en maandag enorm belangrijke proefwerkweek.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:58 schreef Rumille het volgende:
Bah. Ben ziek, heb koppijn, neus verstopt (en nee, ik ga hem niet zoeken) en maandag enorm belangrijke proefwerkweek.
Slecht man. Ècht.quote:Op zondag 18 januari 2009 02:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
M'n notering in de Dagcijfers valt vies tegen, 6e maar
valt me inderdaad wel een beetje tegen van davidquote:
Nou, ben er kapot van ja. Weet alleen wel aardig waar de grens ligt voor mods.quote:Op zondag 18 januari 2009 03:33 schreef Rikketik het volgende:
Heracles Almelo #27 - Met Qays Shayesteh in de basis
Volgens mij de eerste keer dat ik je uit je slof zie springen, Bas. Of ik let gewoon niet goed op.
twente heeft gewonnen van vitessequote:Op zondag 18 januari 2009 17:24 schreef Bob-B het volgende:
vitesse denk ik, tenminste, kwam ze tegen op de snelweg bij Ede
jammerquote:Op zondag 18 januari 2009 17:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
twente heeft gewonnen van vitesse
das niet netjes als je die gaat verbranden en op youtube zettenquote:Op zondag 18 januari 2009 17:46 schreef Rikketik het volgende:
Ik bedenk me trouwens net; ik moet nog eens een shirt halen van Twente.
goedzoquote:Op zondag 18 januari 2009 17:53 schreef Rikketik het volgende:
Maar goed dan dat ik hem niet ga verbranden!
quote:
Definieer 'Rome'.quote:
keep itquote:Op zondag 18 januari 2009 18:11 schreef Rikketik het volgende:
Ik heb nog wel een leuke pik voor je, Bob.
Ja, Ik kan je wel een leuke pic geven, als je me verteld waar jij een leuke pic van wil hebbenquote:Op zondag 18 januari 2009 18:10 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Jij hebt altijd leuke pics en dan vraag je aan mij van wat
quote:Op zondag 18 januari 2009 18:10 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Jij hebt altijd leuke pics en dan vraag je aan mij van wat
stick it up your assquote:
Wouter! Ik had wedstrijd in Borculo. Dat is dichtbij jou, toch?quote:
Subtiel bruggetje.quote:Op zondag 18 januari 2009 18:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wouter! Ik had wedstrijd in Borculo. Dat is dichtbij jou, toch?
hoeve is dichter bij enschede dan bij borculoquote:Op zondag 18 januari 2009 18:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wouter! Ik had wedstrijd in Borculo. Dat is dichtbij jou, toch?
das dan wel een hele grote brugquote:
je favoriete voorwerpquote:Op zondag 18 januari 2009 18:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, Ik kan je wel een leuke pic geven, als je me verteld waar jij een leuke pic van wil hebben
Oke. Nouja, ik ben vandaag door Usselo, Haaksbergen en Neede gereden..quote:Op zondag 18 januari 2009 18:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoeve is dichter bij enschede dan bij borculo
quote:Op zondag 18 januari 2009 19:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb net de beste pizza ooit naar binnen gewerkt
Calzone is liefdequote:Op zondag 18 januari 2009 19:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pizza Calzone Fantastico, van de Italiaan hier in Zoetermeer ^^
Gevulde pizza met gehakt, ui, spek, kappertjes, olijven, kaas en champions![]()
Haaksbergenquote:Op zondag 18 januari 2009 19:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke. Nouja, ik ben vandaag door Usselo, Haaksbergen en Neede gereden..
skippy woont dichter bij borculoquote:Op zondag 18 januari 2009 19:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke. Nouja, ik ben vandaag door Usselo, Haaksbergen en Neede gereden..
Maar Skippy boeit mij niet. Jij welquote:Op zondag 18 januari 2009 19:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
skippy woont dichter bij borculo
ik dacht dat jij en skippy 2 handen op 1 buik warenquote:Op zondag 18 januari 2009 19:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar Skippy boeit mij niet. Jij wel
Nee, eerder 1 hand op 2 buikenquote:Op zondag 18 januari 2009 20:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik dacht dat jij en skippy 2 handen op 1 buik waren
skippy's hand zekerquote:Op zondag 18 januari 2009 20:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, eerder 1 hand op 2 buiken
Dus jij zit wel aan zijn buik, maar hij niet aan de jouwe?quote:
Jezelf quoten is ghey.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op zondag 18 januari 2009 22:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Aan alle ajacieden hier:
Alvast gefeliciteerd met het kampioenschap.wanhoop nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op zondag 18 januari 2009 22:34 schreef Rikketik het volgende:
Twente moet kampioen worden of anders AZ.
het is al opgelostquote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 22:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Aan alle ajacieden hier:
Alvast gefeliciteerd met het kampioenschap.BEDANKTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mogguh
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
Ik ben vrij!quote:Op maandag 19 januari 2009 12:03 schreef Samzz het volgende:
Zo maar eens even naar de winkel. Ik heb pijn in m'n schouders en rug, masseur is dringend nodig
Maar die massage heb ik juist nodigquote:Op maandag 19 januari 2009 12:22 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Ik kan overigens niet masseren :-)
Ik kan wel op je rug gaan zitten, maar ik gok dat dat niet zoveel op lostquote:Op maandag 19 januari 2009 12:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar die massage heb ik juist nodig
Dan de masseur maar bellen
M en 0 altijd goed te doen, toch?quote:Op maandag 19 januari 2009 13:08 schreef Robinhoo het volgende:
Tentamen Economie was makkelijk![]()
morgen laatste tentamen Management & Organisatie
Dat dus, makkie.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:36 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
M en 0 altijd goed te doen, toch?
Wat voor jaar zit jij dan?quote:Op maandag 19 januari 2009 13:37 schreef Rumille het volgende:
[..]
Dat dus, makkie.
Net proefwerk Engels en Geschiedenis gehad, beiden makkie.
niet al te moeilijk idd, wel veel.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:36 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
M en 0 altijd goed te doen, toch?
quote:Op maandag 19 januari 2009 17:27 schreef Blawh het volgende:
Is het ook, deed het nog vrijwillig ook.
Eerste kwartier was er weinig aan de hand, liep soepeltjes... totdat ik op een gegeven moment een bocht naar rechts nam.
Peterquote:
Wouterquote:
nope (nog nietquote:Op maandag 19 januari 2009 17:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Wouter
jij toevallig een overzicht van de zomerfeesten van komend seizoen?
dan vraag ik alleen Hoeve en Beckum, weet je die toevallig?quote:
ik had vrijquote:Op maandag 19 januari 2009 18:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hoi iedereen die er bij is gekomen na een lange werkdag![]()
Okee. Een speciale Hoi voor jou dus!quote:
http://zomerfeesten-hoeve.nl/quote:Op maandag 19 januari 2009 18:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan vraag ik alleen Hoeve en Beckum, weet je die toevallig?
[..]
ik had vrijmaar moest wel leren
ik ook tot half 10quote:
ik ga (vrijwillig) het 1e uur naar schoolquote:
dan heb ik toch liever mijn roosterquote:Op maandag 19 januari 2009 18:17 schreef Rikketik het volgende:
Ik kan morgen ook uitslapen!
Half elf school, tot half drie. Om drie uur werken t/m half vijf. Vijf uur eten en dan weer om kwart voor zes op school zijn tot kwart over zeven. Envy me.
Is het ook. Aardrijkskunde, vreselijk saaie les. En het is 's avonds, dus je zit met tuig in de klas.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan heb ik toch liever mijn rooster
dat stuk van 1745 uur tot 1915 uur lijkt me best bagger
Oja, dat bestaat ook nogquote:Op maandag 19 januari 2009 18:28 schreef Rikketik het volgende:
Het volwassenonderwijs. De meeste die 's avonds les hebben moeten alleen nog een paar certificaten bij elkaar sprokkelen en gaan overdag naar het Saxion bijvoorbeeld.
Afgezien van mijn lestijden vind ik het een puike school.
kan N. toch ook niks aandoen?!quote:Op maandag 19 januari 2009 18:58 schreef rulerofdeath het volgende:
mijn broertje is mie ook 'n kalf
die heeft zijn bloesjes naar mijn tante gedaan voor het wassen. pa en ma komen morgen weer, en bij de wasmachine hangt een beschrijving hoe hij zijn bloesjes moet wassen
nick zit in australiëquote:
owja, ff vergeten dat jij er 2 hadquote:Op maandag 19 januari 2009 19:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nick zit in australië
het gaat om m'n jongste broertje
das toch 1 pot nat?quote:
werkenquote:Op maandag 19 januari 2009 19:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
owja, ff vergeten dat jij er 2 had
wat doet Nick in Aussie dan?
Bloesjes zijn voor meiden, overhemden voor mannen.quote:
nu zet je me toch wel aan het twijfelen hoorquote:Op maandag 19 januari 2009 19:11 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Bloesjes zijn voor meiden, overhemden voor mannen.
iets in de elektrotechniek. dingen programmeren en uitdenkenquote:
bloesjes doet meer denken aan de zomer, aan korte mouwen...quote:Op maandag 19 januari 2009 19:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nu zet je me toch wel aan het twijfelen hoor
Natuurlijk.quote:Op maandag 19 januari 2009 19:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je houd toch nog wel van me?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |