1Wees 'jezelf'. Noem jezelf nooit 'alto', 'gothic' of 'punker'. Prop jezelf nooit in een hokje. Het hokje van de 'alternatievelingen' is nog wel gangbaar. Alternatieveling klinkt namelijk net iets meer alternatief dan alto.
2Beveel je ouders dat als iemand van de familie/vriendenkring vraagt wat er toch met jou aan het handje is, ze antwoorden 'hij/zij is gewoon anders'. Een t-shirt met 'totally Anders' is ook wel leuk.
3Wees alles met de A van Anarchy. Alternatief, creAtief, Anarchist, Antichrist, Antivleeseten, Antihuppels, knuffelbAar, Anders. Zet dan ook overal die A van anarchy met een rondje eromheen neer!
4Bestudeer je omgeving en bekijk hoe je NIET moet zijn. Kijk eens naar die kakkers, huppels en trancemannetjes en scheld ze het liefst ook nog uit omdat ze zo normaal zijn. Heb schijt aan hun, je doet gewoon wat je lekker zelf wil en trekt je geen ruk aan van wat anderen denken of zeggen.
5Noem iedereen die jonger is en er hetzelfde als jij uitziet een wannabe. Dat is best wel stoer, vooral als je er zelf nog niet achter bent wanneer je iemand een wannabe vindt.
6Doe raar met je haar. Kleur het in een leuke felle kleur, koop knipjes met beertjes, ALS HET MAAR KINDERACHTIG IS voor de meisjes en ALS HET MAAR RECHTOP STAAT voor de mannelijke toekomstige alto's onder ons.
7Zoek een vriendenkring vol met alternatievelingen zoals jij en ga dan lekker plakken met elkaar. De hele dag knuffelen en kusjes geven, je kent het wel. En natuurlijk stoeien!
8Wees bi. Zeg ook de hele dag; een beetje bi is niet bah!
9Zet je af tegen alles wat je ouders zeggen. Toon geen respect, voor niemand. Jouw motto: zij geen respect voor mij, ik geen respect voor hen. Scheld ook de hele dag op die 'kankerfacisten' zoals Pimmetje.
10Rook joints. Af en toe ff al je zorgen kwijt kan geen kwaad en zo duur is het nou ook weer niet.
11Praat in een of andere onleesbare taal, op MSN of op je cu2 profiel. voorbeeld: ikkuh iz nie sow heejl erruggus lieffig maarrum da geejf oowk nie :D:D gebruik ook zoveel mogelijk gezichtjes en dergelijke.
12Kijk Bert&Ernie en wees helemaal fan van Elmo. Waarom? Omdat ze zo lief en kinderlijk zijn.
13Leef je uit met je tas. zie zo nodig www.cu2.nl/coz. Stouw hem helemaal vol met patches van bands die je luistert ook al ken je maar 2 liedjes, veiligheidsspelden en Anarchy A's.
14Luister stoere alternatieve muziek, daarin heb je meerdere genres:
DE METAL ALTERNATIEVELINGEN: Cradle of Filth, Dimmu Borgir, Within Temptation, After Forever, Cannibal Corpse, Kittie, Children of Bodom, Marilyn Manson, Rammstein, Soulfly
DE GRUNGE ALTERNATIEVELINGEN: Muse, Nirvana, Placebo, Foo Fighters, Deftones, Tool, Rage Against the Machine
DE PUNK ALTERNATIEVELINGEN: Offspring, Guttermouth, Sick Of It All, Pennywise, Bad Religion, Suicide Machines, NOFX, Pulley, Lagwagon, Millencolin
onderstaande is dus de groep van de wannabes, waar je niet naar moet luisteren. Veel te commercieel voor jou als echte alternatieveling.
DE ALTOS:
Sum 41, Limp Bizkit, Di-rect, Linkin Park, Papa Roach, KoRn, Slipknot, Machine Head, Fear Factory
Van de bands die je leuk vind draag je natuurlijk zoveel mogelijk shirts en truien. Het is ook cool om zoveel mogelijk patches van die bands op je (natuurlijk wijde) broek of legerjas te naaien.
15Kijk Jackass, en doe het ook zoveel mogelijk na. Vooral op school. Spreek met je andere alternatieve vrienden af wanneer je je skateboard, winkelwagentjes (natuurlijk geklauwd van het winkelcentrum) en supervage sumoworstelaarspakken mee naar school neemt. Midden in de aula natuurlijk gaan nadoen. In het centrum (liefst in Amsterdam) is ook een goede optie.
16Noem jezelf minstens 8 keer per uur 'vaag'.
17Heb een cool taalgebruik. Woorden als klauwen(jatten), kewl (cool), vet, vaag en tjoooo doen het altijd goed.
EN ALS LAATST: AL DEZE DINGEN MOET JE NATUURLIJK WEL COMBINEREN MET WAT JE ZELF ECHT COOL VINDT!
[Dit bericht is gewijzigd door LenL op 31-03-2002 12:20]
quote:IDD!
Op zondag 31 maart 2002 12:05 schreef SunChaser het volgende:
Alto? Als je deze cursus volgt wordt je een meeloper, geen alto.
quote:
Op zondag 31 maart 2002 12:04 schreef LenL het volgende:
[-Kijk Jackass, en doe het ook zoveel mogelijk na. Vooral op school.
quote:Welke negen?
Op zondag 31 maart 2002 12:09 schreef Marble het volgende:
Ik voldoe al aan 9 van deze stappen. Ben ik nu een halve alto?
quote:Marble is fan van Elmo.
Op zondag 31 maart 2002 12:10 schreef LenL het volgende:[..]
Welke negen?
quote:1, 2, 3, 4, 8, 11, 15, 17, en een beetje 9 (ik bezig de term kankerfacisten niet).
Op zondag 31 maart 2002 12:10 schreef LenL het volgende:[..]
Welke negen?
quote:*grinnik
Op zondag 31 maart 2002 12:15 schreef Marble het volgende:[..]
1, 2, 3, 4, 8, 11, 15, 17, en een beetje 9 (ik bezig de term kankerfacisten niet).
- Ik rook joints
- Ik luister stoere alternatieve muziek (niet per se die die in dat lijstje staan)
- Ik kijk Jackass
Edit: KUTFASCISTEN
quote:alto ook, dus wat is je punt?
Op zondag 31 maart 2002 12:15 schreef LenL het volgende:
Jezelf staat tussen haakjes
quote:Aha.
Op zondag 31 maart 2002 12:22 schreef SunChaser het volgende:
Ow, ik denk dat ik 'm wel voel aankomen anders
quote:Mag lang haar niet meer voor jongens?
Hoe wordt je een alto?
Alto cursus in 17 stappen!
6Doe raar met je haar. Kleur het in een leuke felle kleur, koop knipjes met beertjes, ALS HET MAAR KINDERACHTIG IS voor de meisjes en ALS HET MAAR RECHTOP STAAT voor de mannelijke toekomstige alto's onder ons.
In mijn middelbare school tijd...
quote:En dit is toch iets wat die hele breezah jeugd tegenwoordig doet?
11Praat in een of andere onleesbare taal, op MSN of op je cu2 profiel. voorbeeld: ikkuh iz nie sow heejl erruggus lieffig maarrum da geejf oowk nie:D:D gebruik ook zoveel mogelijk gezichtjes en dergelijke.
Voor de rest is vooral punt 1 wel erg waar.
Dat deden de 'echte' alto's een paar jaar geleden in elk geval al.
quote:tja, wat nu
10Rook joints. Af en toe ff al je zorgen kwijt kan geen kwaad en zo duur is het nou ook weer niet.14Luister stoere alternatieve muziek, daarin heb je meerdere genres:
DE GRUNGE ALTERNATIEVELINGEN: Muse, Nirvana,
DE PUNK ALTERNATIEVELINGEN: Pennywise,
(natuurlijk wijde) broek
[Dit bericht is gewijzigd door EvilFaith op 31-03-2002 12:59]
dan maar een alto'tje als autootje kopen...
quote:Tot zo ver geen commentaar...
Hoe wordt je een alto?
Alto cursus in 17 stappen!1Wees 'jezelf'. Noem jezelf nooit 'alto', 'gothic' of 'punker'. Prop jezelf nooit in een hokje. Het hokje van de 'alternatievelingen' is nog wel gangbaar. Alternatieveling klinkt namelijk net iets meer alternatief dan alto.
quote:Vanaf hier wordt het al onzin...
2Beveel je ouders dat als iemand van de familie/vriendenkring vraagt wat er toch met jou aan het handje is, ze antwoorden 'hij/zij is gewoon anders'. Een t-shirt met 'totally Anders' is ook wel leuk.
quote:Antivleeseten!??? Waar haal je dat ineens vandaan!? En waarom moet je overal dat Anarchy teken neergooien!? 100% Onzin!
3Wees alles met de A van Anarchy. Alternatief, creAtief, Anarchist, Antichrist, Antivleeseten, Antihuppels, knuffelbAar, Anders. Zet dan ook overal die A van anarchy met een rondje eromheen neer!
quote:Schelden = fout! Laat iedereen lekker zijn zoals ie is! Relex weet je! Pas zodra ze hun bek opentrekken naar jou dat je zo "wazig" bent ofzo... Dan mag je terugkankeren...
4Bestudeer je omgeving en bekijk hoe je NIET moet zijn. Kijk eens naar die kakkers, huppels en trancemannetjes en scheld ze het liefst ook nog uit omdat ze zo normaal zijn. Heb schijt aan hun, je doet gewoon wat je lekker zelf wil en trekt je geen ruk aan van wat anderen denken of zeggen.
quote:Deze volg ik niet helemaal... Maar 't is vast onzin!
5Noem iedereen die jonger is en er hetzelfde als jij uitziet een wannabe. Dat is best wel stoer, vooral als je er zelf nog niet achter bent wanneer je iemand een wannabe vindt.
quote:Kinderachtig = niet kewl! Rechtop is wel okee... Alles beter dan zo'n achterlijke scheiding midden op je harses! Ik zie liever een mooie hanekam dan een kale harses!
quote:Kweet niet waar jij de afgelopen 40 jaar gezeten hebt... Maar hippies zijn zo'n beetje uitgestorven! Kijk... Groepjes heb je altijd, maar da's niet typisch iets voor (zoals jij het zo leuk noemt) "Alto's", jullie hakkûhbar-figuren doen dat ook...
7Zoek een vriendenkring vol met alternatievelingen zoals jij en ga dan lekker plakken met elkaar. De hele dag knuffelen en kusjes geven, je kent het wel. En natuurlijk stoeien!
quote:Heeft nix met alternatief zijn te maken Ik beoordeel niemand op zijn/haar sexuele geaardheid... En op basis daar van ga ik al helemaal geen onderscheid maken!
quote:Blaaaaaat!
9Zet je af tegen alles wat je ouders zeggen. Toon geen respect, voor niemand. Jouw motto: zij geen respect voor mij, ik geen respect voor hen. Scheld ook de hele dag op die 'kankerfacisten' zoals Pimmetje.
quote:Joints zijn gewoon lekker... Liever dat dan veel alcohol...
10Rook joints. Af en toe ff al je zorgen kwijt kan geen kwaad en zo duur is het nou ook weer niet.
quote:100% Onzin weer...
11Praat in een of andere onleesbare taal, op MSN of op je cu2 profiel. voorbeeld: ikkuh iz nie sow heejl erruggus lieffig maarrum da geejf oowk nie:D:D gebruik ook zoveel mogelijk gezichtjes en dergelijke.
quote:Sesamstraat is wel leuk hoor... Maar ik ga er geen fan van lopen zijn! (Mijn broertje heeft een kietel-me-ernie
12Kijk Bert&Ernie en wees helemaal fan van Elmo. Waarom? Omdat ze zo lief en kinderlijk zijn.
quote:Patches zijn tov!
13Leef je uit met je tas. zie zo nodig www.cu2.nl/coz. Stouw hem helemaal vol met patches van bands die je luistert ook al ken je maar 2 liedjes, veiligheidsspelden en Anarchy A's.
quote:The Offspring zuigt!!! De rest is wel okee
14Luister stoere alternatieve muziek, daarin heb je meerdere genres:DE METAL ALTERNATIEVELINGEN: Cradle of Filth, Dimmu Borgir, Within Temptation, After Forever, Cannibal Corpse, Kittie, Children of Bodom, Marilyn Manson, Rammstein, Soulfly
DE GRUNGE ALTERNATIEVELINGEN: Muse, Nirvana, Placebo, Foo Fighters, Deftones, Tool, Rage Against the Machine
DE PUNK ALTERNATIEVELINGEN: Offspring, Guttermouth, Sick Of It All, Pennywise, Bad Religion, Suicide Machines, NOFX, Pulley, Lagwagon, Millencolin
quote:Ja... Band-shirts zijn nou eenmaal heel kewl! Liever dat zo'n raar trainingspak
onderstaande is dus de groep van de wannabes, waar je niet naar moet luisteren. Veel te commercieel voor jou als echte alternatieveling.DE ALTOS:
Sum 41, Limp Bizkit, Di-rect, Linkin Park, Papa Roach, KoRn, Slipknot, Machine Head, Fear FactoryVan de bands die je leuk vind draag je natuurlijk zoveel mogelijk shirts en truien. Het is ook cool om zoveel mogelijk patches van die bands op je (natuurlijk wijde) broek of legerjas te naaien.
quote:JACK-ASS RULED!!!
15Kijk Jackass, en doe het ook zoveel mogelijk na. Vooral op school. Spreek met je andere alternatieve vrienden af wanneer je je skateboard, winkelwagentjes (natuurlijk geklauwd van het winkelcentrum) en supervage sumoworstelaarspakken mee naar school neemt. Midden in de aula natuurlijk gaan nadoen. In het centrum (liefst in Amsterdam) is ook een goede optie.
quote:Uuuuhm...!? Que!? Waarom zou ik!? JIJ bent vaag
quote:Dat soort taalgebruik = fout!
17Heb een cool taalgebruik. Woorden als klauwen(jatten), kewl (cool), vet, vaag en tjoooo doen het altijd goed.
quote:Jaaaaaaa ja... Lekker onzinnig dit!
EN ALS LAATST: AL DEZE DINGEN MOET JE NATUURLIJK WEL COMBINEREN MET WAT JE ZELF ECHT COOL VINDT!
quote:Ik ben PRO-hokjes maar verder een
Hoe wordt je een alto?
Alto cursus in 17 stappen!1Wees 'jezelf'. Noem jezelf nooit 'alto', 'gothic' of 'punker'. Prop jezelf nooit in een hokje. Het hokje van de 'alternatievelingen' is nog wel gangbaar. Alternatieveling klinkt namelijk net iets meer alternatief dan alto.
quote:
Op zondag 31 maart 2002 13:25 schreef SKa_BoSS het volgende:[quote]
11Praat in een of andere onleesbare taal, op MSN of op je cu2 profiel. voorbeeld: ikkuh iz nie sow heejl erruggus lieffig maarrum da geejf oowk nie![]()
gebruik ook zoveel mogelijk gezichtjes en dergelijke.
quote:
100% Onzin weer...
[..]
Patches zijn tov!
alto word je niet alto ben je of ben je niet..
Drat mislukt
quote:qed.
Op zondag 31 maart 2002 13:25 schreef SKa_BoSS het volgende:[..]
Tot zo ver geen commentaar...
[..]Vanaf hier wordt het al onzin...
[..]Antivleeseten!??? Waar haal je dat ineens vandaan!? En waarom moet je overal dat Anarchy teken neergooien!? 100% Onzin!
[..]Schelden = fout! Laat iedereen lekker zijn zoals ie is! Relex weet je! Pas zodra ze hun bek opentrekken naar jou dat je zo "wazig" bent ofzo... Dan mag je terugkankeren...
[..]Deze volg ik niet helemaal... Maar 't is vast onzin!
[..]Kinderachtig = niet kewl! Rechtop is wel okee... Alles beter dan zo'n achterlijke scheiding midden op je harses! Ik zie liever een mooie hanekam dan een kale harses!
[..]Kweet niet waar jij de afgelopen 40 jaar gezeten hebt... Maar hippies zijn zo'n beetje uitgestorven! Kijk... Groepjes heb je altijd, maar da's niet typisch iets voor (zoals jij het zo leuk noemt) "Alto's", jullie hakkûhbar-figuren doen dat ook...
[..]Heeft nix met alternatief zijn te maken Ik beoordeel niemand op zijn/haar sexuele geaardheid... En op basis daar van ga ik al helemaal geen onderscheid maken!
[..]Blaaaaaat!
[..]Joints zijn gewoon lekker... Liever dat dan veel alcohol...
[..]100% Onzin weer...
[..]Sesamstraat is wel leuk hoor... Maar ik ga er geen fan van lopen zijn! (Mijn broertje heeft een kietel-me-ernie
)
[..]Patches zijn tov!
[..]The Offspring zuigt!!! De rest is wel okee
[..]Ja... Band-shirts zijn nou eenmaal heel kewl! Liever dat zo'n raar trainingspak
[..]JACK-ASS RULED!!!
[..]Uuuuhm...!? Que!? Waarom zou ik!? JIJ bent vaag
[..]Dat soort taalgebruik = fout!
[..]Jaaaaaaa ja... Lekker onzinnig dit!
quote:inderdaad
Op zondag 31 maart 2002 13:25 schreef SKa_BoSS het volgende:[..]
Tot zo ver geen commentaar...
[..]Vanaf hier wordt het al onzin...
[..]Antivleeseten!??? Waar haal je dat ineens vandaan!? En waarom moet je overal dat Anarchy teken neergooien!? 100% Onzin!
[..]Schelden = fout! Laat iedereen lekker zijn zoals ie is! Relex weet je! Pas zodra ze hun bek opentrekken naar jou dat je zo "wazig" bent ofzo... Dan mag je terugkankeren...
[..]Deze volg ik niet helemaal... Maar 't is vast onzin!
[..]Kinderachtig = niet kewl! Rechtop is wel okee... Alles beter dan zo'n achterlijke scheiding midden op je harses! Ik zie liever een mooie hanekam dan een kale harses!
[..]Kweet niet waar jij de afgelopen 40 jaar gezeten hebt... Maar hippies zijn zo'n beetje uitgestorven! Kijk... Groepjes heb je altijd, maar da's niet typisch iets voor (zoals jij het zo leuk noemt) "Alto's", jullie hakkûhbar-figuren doen dat ook...
[..]Heeft nix met alternatief zijn te maken Ik beoordeel niemand op zijn/haar sexuele geaardheid... En op basis daar van ga ik al helemaal geen onderscheid maken!
[..]Blaaaaaat!
[..]Joints zijn gewoon lekker... Liever dat dan veel alcohol...
[..]100% Onzin weer...
[..]Sesamstraat is wel leuk hoor... Maar ik ga er geen fan van lopen zijn! (Mijn broertje heeft een kietel-me-ernie
)
[..]Patches zijn tov!
[..]The Offspring zuigt!!! De rest is wel okee
[..]Ja... Band-shirts zijn nou eenmaal heel kewl! Liever dat zo'n raar trainingspak
[..]JACK-ASS RULED!!!
[..]Uuuuhm...!? Que!? Waarom zou ik!? JIJ bent vaag
[..]Dat soort taalgebruik = fout!
[..]Jaaaaaaa ja... Lekker onzinnig dit!
quote:WAT probeer je met dit topic te bereiken??? Dat iedereen Alto's gaat haten, omdat JIJ ze niet moet??? Vuile fascist.... ooit al es gehoord van mensen in hun eigenwaarde te laten???
Hoe wordt je een alto?
14Luister stoere alternatieve muziek, daarin heb je meerdere genres:DE METAL ALTERNATIEVELINGEN: Cradle of Filth, Dimmu Borgir, Within Temptation, After Forever, Cannibal Corpse, Kittie, Children of Bodom, Marilyn Manson, Rammstein, Soulfly
onderstaande is dus de groep van de wannabes, waar je niet naar moet luisteren. Veel te commercieel voor jou als echte alternatieveling.
DE ALTOS:
Sum 41, Limp Bizkit, Di-rect, Linkin Park, Papa Roach, KoRn, Slipknot, Machine Head, Fear FactoryVan de bands die je leuk vind draag je natuurlijk zoveel mogelijk shirts en truien. Het is ook cool om zoveel mogelijk patches van die bands op je (natuurlijk wijde) broek of legerjas te naaien.
17Heb een cool taalgebruik. Woorden als klauwen(jatten), kewl (cool), vet, vaag en tjoooo doen het altijd goed.EN ALS LAATST: AL DEZE DINGEN MOET JE NATUURLIJK WEL COMBINEREN MET WAT JE ZELF ECHT COOL VINDT!
Omdat ze NIET zo zijn als jij, en niet zo doen als jij, en niet zo uitzien als jij, en niet naar dezelfde muziek luisteren, zijn ze meteen ANDERS???
Ik zou liever een ALTO zijn dan zo iemand als JIJ
errrm ...craddle of filth, within temptation, after forever, children of bodom ...is toch geloof ik nog altijd meer gothic rock?
kittie en rammstein is maybe metal...
uuhmjah! (hah!) ...kzie hier eig maar 2 echte grunge bands en dat zijn tool en placebo ...foo figters? nirvana? muse? d8 dat dat toch meer errm "rock"? was
uuhmjah ...wouw ...hebt 1 groepje dan min of meer goed
helaas staat r geen echte punk tusse
DE ALTOS:
Sum 41, Limp Bizkit, Di-rect, Linkin Park, Papa Roach, KoRn, Slipknot, Machine Head, Fear Factory
sum41 en di-rect stinkt gwoon! hier zal iedereen die goeie punk luister t wel met mee eens zijn
limp bizkit is gwoon te soft geworden (oude muziekjes zijn wel vet)
hmjah linkin park hmmm ...vin ze wel grappig hoor! kben een wannebe.. ik weet t
en de neuk isser mis met papa roach, korn, slipknot, machine head en fear factory? alleen omdat ze commercieel zijn ofz?
_
hoe wor je zielig in 1 stap; maak een topic zoals dit
en blaat niet zow man ...wat een crap allemaal zeg... pfff
[Dit bericht is gewijzigd door zenfox op 31-03-2002 15:37]
Ik rook joints, ik luister naar ska hardcore punk en reggea, heb een bijna kaale kop, draag beagy trousers wat ben ik nou volgens jou? Owaja ik ben zo links als het maar kan(letterlijk en figuurlijk).
[Dit bericht is gewijzigd door Dr.ska op 31-03-2002 15:42]
quote:en tot die conclusie kom je... hoe?
Op zondag 31 maart 2002 15:30 schreef FouteMensenStaff het volgende:
Whahahahaha! Damn wat een wannabe zeg! Je kan het ook overdrijven zeg... Wat 'n lozer die dude van cu2... Die's duidelijk niet zichzelf maar wat hij denkt dat er bij hoort ofzo...
quote:dont judge a book by its cover
Op zondag 31 maart 2002 15:43 schreef Dr.ska het volgende:
Hoe die gast er uitziet uitstraaling alles weet je.
...goh
quote:ehmz beetje met een omweg, maar mensen die zichzelf neit in een hokje willen proppen om maar anders te zijn proppen zichzelf tog juist weer in het hokje "ik wil nergens bij horen en vooral niet in een hokje"
Hoe wordt je een alto?
1Wees 'jezelf'. Noem jezelf nooit 'alto', 'gothic' of 'punker'. Prop jezelf nooit in een hokje. Het hokje van de 'alternatievelingen' is nog wel gangbaar. Alternatieveling klinkt namelijk net iets meer alternatief dan alto.
quote::roloogjes met felblauwe oogschaduw met een vleeugje parelmoerglans en geklonterde masara:
quote:
anarchIE, leer t nou tog eens...
quote:wie ben ik (of jij of wie dan ook) om te bepalen wat "normaal" is, dat is in ieder zn ogen weer wat anders lijkt mij...
quote:mwjah die mensen vinden zichzelf waarschijnlijk heel erg TRUE, mwjah of ze willen laten zien hoe "alto" ze wel niet zijn... alto hoeft niet altijd in te houden... zo apart mogelijk... t zijn gewoon mensen die zich onderscheiden van de massa (en nee dat hoeft niet opzettelijk te zijn van: heej kijk mij eens anders zijn) je hoeft het niet eens aan de kledingkeuze te zien... je hebt ook nog zoiets als denk- en leefwijzes...
quote:wat de neuk heeft dat met alto zijn te maken... zoeits heet SMAAK, wel eens van gehoord, juah ik vind kleurtjes en jip en janneke en blabla liev... SO?
quote:en wat is er mis met op die manier met elkaar omgaan... of nee t is natuurlijk niet STOER, die nepnegers die gezellig met zn allen gaan chillen weetje, lekker lusu gaan met zn allen weetje, lekker een jankoe bouwen weetje (ehmz ofzoow :p ) dat is natuurlijk wel heel stoer...
quote:
dit is egt de domste opmerking die k ooit heb gehoord...
waarom de neuk moet bi zijn vergeleken worden met "alto's"
misschien dat hun er eerder voor uitkomen omdat hun vrienden t tog wel respecteren en accepteren... hun zal t niet veel boeien... (t hoge klefheidsgehalte in de groep zal daar wel mee te maken hebben :rolleyes: ) t is trouwens maar waar je je druk om kunt maken...
quote:dat gezeik over kankerfacisten waar jij t over hebt heeft met een politieke mening te maken, juah dat de meeste alto's (punkers) nou "links" ofzoow zijn... amen, god zij met ons ofzoow... wind je neit zo op jonge...
quote:mwjah je kunt natuurlijk ook de hele avond lekker aan de bacardi en stuff, dat is ook heel stoer, (en natuurlijk veel duurder) ikzelf blow niet, maar de mensen die t wel doen, doen t prob om te relaxen ofzoow (of niet)
quote:ohw wat errug, daar doew ik oowk aan, bennik nuuw true?? doe tog normaal...
quote:neej joh, al die programma's op tmf zijn veel koeler
quote:ja versgrikkelijk he, mensen die dragen wat ze mooi en leuk vinden, k vind eig dat ze de doodstraf ofzoow verdienen (rolleyes lijken me hier overbodig)
quote:ehmz, ga eerst eens wat kennis qua muziekstijl opdoen oke...
quote:BWAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA *dondert van stoel, rolt over de grond, stoot hoofd 347421804812 keer tegen de kast tot ze een bult op dr hoofd heeft zo groot als t himalaya gebergte*
quote:alto houdt tog in jezelf zijn, scheit hebben aan de rest (zoas jij t zegt) waarom zou je je dan druk maken of de muziek die je luistert wel true genoeg is? als je egt zoow "alto" bent als je zelf beweert heb je daar scheit aan en blijf je lekker luisteren wat je zelf wilt en leuk vind...
DE ALTOS:
quote:again... k zou meteen de doodstraf invoeren voor dat soort mensen, hoe durven ze, damnn
Van de bands die je leuk vind draag je natuurlijk zoveel mogelijk shirts en truien. Het is ook cool om zoveel mogelijk patches van die bands op je (natuurlijk wijde) broek of legerjas te naaien.
quote:jaja...
quote:mwjah, ik noem mezelf altijd 48048240129 keer per dag true, das veel koeler man, k bedoel... k ben wel een EGTE alto :naar rechts circulerende roloogjes:
quote:woorden als fawaka, lusu, jankoe (ofzo), bakra, swa, tanga zijn natuurlijk veel koeler...
quote:ja stel je voor... strax ben je nog een wannabe
mwjah verder...
wat jij van alto's of wannabe's of wateffer vind moet je helemaal zelf weten. Dat is jouw goed recht. Maar zo loos mag reageren... Ik vind je topic niet getuigen van bijster veel intelligentie, gezien de stompzinnige punten, argumenten, inhoud en nouja de rest...
laat mensen lekker in hun waarde, laat ze lekker doen wat ze zelf willen, laat ze dragen wat ze zelf willen, maak je niet zo druk...
Nogmaals, ik beoordeel je niet om je mening, want dat is ieders recht. Ik vind het enkel dom en tjah zielug om zoown topic te openen enzoow... *blaaT*
[Dit bericht is gewijzigd door punkslut op 31-03-2002 16:45]
quote:Euhm, ik vind ook niet dat ie gelijk heeft maar als je gaat zeuren over bands in categorien plaatsen, zorg dat tenminste niet dat je domme dingen zegt.
Op zondag 31 maart 2002 15:23 schreef zenfox het volgende:
DE METAL ALTERNATIEVELINGEN: Cradle of Filth, Dimmu Borgir, Within Temptation, After Forever, Cannibal Corpse, Kittie, Children of Bodom, Marilyn Manson, Rammstein, Soulflyerrrm ...craddle of filth, within temptation, after forever, children of bodom ...is toch geloof ik nog altijd meer gothic rock?
uuhmjah! (hah!) ...kzie hier eig maar 2 echte grunge bands en dat zijn tool en placebo ...foo figters? nirvana? muse? d8 dat dat toch meer errm "rock"? was
uuhmjah ...wouw ...hebt 1 groepje dan min of meer goed
helaas staat r geen echte punk tusse
DE ALTOS:
Sum 41, Limp Bizkit, Di-rect, Linkin Park, Papa Roach, KoRn, Slipknot, Machine Head, Fear Factorysum41 en di-rect stinkt gwoon! hier zal iedereen die goeie punk luister t wel met mee eens zijn
limp bizkit is gwoon te soft geworden (oude muziekjes zijn wel vet)
hmjah linkin park hmmm ...vin ze wel grappig hoor! kben een wannebe.. ik weet t
en de neuk isser mis met papa roach, korn, slipknot, machine head en fear factory? alleen omdat ze commercieel zijn ofz?
_
hoe wor je zielig in 1 stap; maak een topic zoals dit
en blaat niet zow man ...wat een crap allemaal zeg... pfff
Tool & placebo de enige grungebands????
1 band goed bij de punkbands?
Het is misschien een lulverhaal, maar hij weet die bands in elk geval beter te plaatsen dan jij.
quote:Dit haat ik nou zo erg bij mensen die zeggen punk te zijn, bands die volgens hun niet 'punk' genoeg zijn afzeiken.
Op zondag 31 maart 2002 16:38 schreef punkslut het volgende:BWAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA *dondert van stoel, rolt over de grond, stoot hoofd 347421804812 keer tegen de kast tot ze een bult op dr hoofd heeft zo groot als t himalaya gebergte*
waar de neuk zie jij hier punkbandjes staan?? *kijkt rond*
14 t/m 17 is de grootste bullshit (bijna alles eigenlijk)
quote:Haaaaahaaaaa.
Op zondag 31 maart 2002 12:44 schreef Mimic het volgende:
vet man ik ben echt vaag
quote:Hmm ff offtopic en negeer mijn andere topics maar. De enige echte grungeband die erstussen staat is Nirvana, de rest komt neit eens uit Seattle, niet dat je dan pas grunge bent, maar als je niet uit Seattle komt maak je nog niet helemaal Grunge, en tool en placebo zijn alles BEHALVE grunge. Als ik 2 grunge bands zou uit meoten zoeken zouden het Nirvana en de oude foo-fighters zijn. Andere egte grunge bands: Mudhoney, Soundgarden, Pearl jam (niet egt grunge, maarja) en andere vage undergroundse Seattle bands uit de late 80'er jaren.
Op zondag 31 maart 2002 15:23 schreef zenfox het volgende:DE GRUNGE ALTERNATIEVELINGEN: Muse, Nirvana, Placebo, Foo Fighters, Deftones, Tool, Rage Against the Machine
quote:Lul geen onzin
Op zondag 31 maart 2002 19:07 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ehm, mensen, altos zijn meelopers. Alto = het slipknot ventje bij jou daar op de hoek.
quote:Dat zijn de mensen die zichzelf alto noemen, dus zijn ze dat toch ook lekker.
Op zondag 31 maart 2002 19:10 schreef Rood_schaap het volgende:[..]
Lul geen onzin
quote:Zo zei je het niet..
Op zondag 31 maart 2002 19:12 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:[..]
Dat zijn de mensen die zichzelf alto noemen, dus zijn ze dat toch ook lekker.
[Dit bericht is gewijzigd door Rood_schaap op 31-03-2002 19:14]
quote:Ik probeerde ze ook te ontdekken eigenlijk... Heb er toch twee weten te ontdekken die op zeker 100% punk zijn... Sick Of It All en Bad Religion... De rest... Tsjah... Beetje pretpunk misschien, maar goed, ik snap dat mensen het leuk vinden. Mijn smaak ik het niet though...
Op zondag 31 maart 2002 16:38 schreef punkslut het volgende:[KNIP!]
BWAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA *dondert van stoel, rolt over de grond, stoot hoofd 347421804812 keer tegen de kast tot ze een bult op dr hoofd heeft zo groot als t himalaya gebergte*
waar de neuk zie jij hier punkbandjes staan?? *kijkt rond*[/KNIP]
Ik zou zeggen, alto of geen alto (lekkere domme term trouwens "Alto"), laat iedereen lekker in zijn/haar waarde. Kijk eerst eens naar jezelf voordat je commentaar levert op een ander!
Believe it or not, but nobody's perfect!
quote:Maar zo is het wel.
Op zondag 31 maart 2002 19:13 schreef Rood_schaap het volgende:[..]
Zo zei je het niet..
quote:Jullie zijn wel heel erg punk hoor, als je de commerciele punkbands belachelijk maakt, hahahaha.
Op zondag 31 maart 2002 19:13 schreef SKa_BoSS het volgende:[..]
Ik probeerde ze ook te ontdekken eigenlijk... Heb er toch twee weten te ontdekken die op zeker 100% punk zijn... Sick Of It All en Bad Religion... De rest... Tsjah... Beetje pretpunk misschien, maar goed, ik snap dat mensen het leuk vinden. Mijn smaak ik het niet though...
Ik zou zeggen, alto of geen alto (lekkere domme term trouwens "Alto"), laat iedereen lekker in zijn/haar waarde. Kijk eerst eens naar jezelf voordat je commentaar levert op een ander!
Believe it or not, but nobody's perfect!
Oh, maar, je moet wel naar anderen kijken. Serieus. Hokjes zijn ook leuk, want je kan bijna iedereen in hokjes indelen. Das leuk.
quote:*Uitleg vraagt!
Op zondag 31 maart 2002 19:19 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:[..]
Jullie zijn wel heel erg punk hoor, als je de commerciele punkbands belachelijk maakt, hahahaha.
Oh, maar, je moet wel naar anderen kijken. Serieus. Hokjes zijn ook leuk, want je kan bijna iedereen in hokjes indelen. Das leuk.
quote:Wat hij bedoelt is dat jij de bands uit zijn lijstje:
Op zondag 31 maart 2002 19:22 schreef SKa_BoSS het volgende:[..]
*Uitleg vraagt!
quote:blijkbaar niet punk genoeg vind. Wat onzin is, want ook maakt een aantal bands hiervan nu redelijk comerciele muziek ( eigenlijk alleen Offspring), dit zijn zeker allemaal punkbands.
quote:* Muzikale inbreng geeft..
Op zondag 31 maart 2002 19:13 schreef SKa_BoSS het volgende:[..]
Heb er toch twee weten te ontdekken die op zeker 100% punk zijn... Sick Of It All en Bad Religion...
'Als iemand bang is zelf gepest of afgekraakt te worden, gaat ie juist anderen afkraken, om de aandacht van zichzelf af te leiden. Oftewel: trek je er niks van aan, want ze zijn zelf het onzekerst.'
quote:Nirvana en sonic youth zijn in hun doen en laten ook punk (bron: de video 1991: the year that punk broke), maar maen tog egt geen punk muziek.
Op zondag 31 maart 2002 19:39 schreef Mutt het volgende:[..]
Dat neemt niet weg dat ze in hun doen en laten niet punk zijn
quote:
Op zondag 31 maart 2002 17:38 schreef Meneer_Aart het volgende:
Whahaha geweldig!![]()
quote:Ah gelukkig, er zijn nog mensen die gewoon de humor hier in zin. Ik lach me echt kapot om alle mensen die hier nu overspannen reageren dat LenL vet triest bezig is
Op zondag 31 maart 2002 17:41 schreef ullie het volgende:
Cool Topic![]()
![]()
quote:
hu·mor (de ~ (m.))1 oog en gevoel voor vrolijkmakende tegenstrijdigheden
2 vrolijkmakende tegenstrijdige uiting
[Dit bericht is gewijzigd door keeper op 31-03-2002 19:54]
quote:Hohohohoho!!! Ik vindt helemaal nix! Die figuren daar uit dat lijstje zijn stuk voor stuk goeie bands, ze hebben tenslotte niet voor nix allemaal een platencontract en een behoorlijke naamsbekendheid...
Op zondag 31 maart 2002 19:37 schreef Jimmy het volgende:[..]
Wat hij bedoelt is dat jij de bands uit zijn lijstje:
[..]blijkbaar niet punk genoeg vind. Wat onzin is, want ook maakt een aantal bands hiervan nu redelijk comerciele muziek ( eigenlijk alleen Offspring), dit zijn zeker allemaal punkbands.
En het is niet alleen The Offspring die commercieel gaat... ook Bad Religion is nu volop hun nieuwe plaat aan het promoten, NOFX is ook al een stuk commercieler geworden en zo kan ik er nog wel een stuk of wat opnoemen...
Mij doet het nix, goeie muziek = goeie muziek en die luister ik met plezier, commerciëel of niet!
quote:Bijna goet, maar u heeft helaas de magnetron niet gewonnen.
Op zondag 31 maart 2002 19:52 schreef keeper het volgende:Ah gelukkig, er zijn nog mensen die gewoon de humor hier in zin. Ik lach me echt kapot om alle mensen die hier nu overspannen reageren dat LenL vet triest bezig is
![]()
Edit:
Dit was de ++66++e reactie op dit topic!!!!!!! HAIL SATAN!
quote:Cu2 site niet bekeken? Lijkt me wel duidelijk eigenlijk...
Op zondag 31 maart 2002 15:41 schreef zenfox het volgende:[..]
en tot die conclusie kom je... hoe?
quote:Wlke cu2 sijt?
Op zondag 31 maart 2002 20:32 schreef FouteMensenStaff het volgende:[..]
Cu2 site niet bekeken? Lijkt me wel duidelijk eigenlijk...
quote:Die kennik niet, ff kijken.
Op zondag 31 maart 2002 20:40 schreef FouteMensenStaff het volgende:[..]
quote:Die post je zelf in je eerste post gek! Of heb je vergeten uit te loggen en zit er iemand anders onder je naam te posten?
Op zondag 31 maart 2002 20:40 schreef LenL het volgende:[..]
Die kennik niet, ff kijken.
quote:Kijk eens in het 16/17-jarigen topic in muziek... Hmmm dan ben ik ook een beetje van dat ene punt, dat zijn er al 3
Op zondag 31 maart 2002 21:05 schreef Guppi het volgende:
Hai Len,
Ben nu wel erg benieuwd van wat voor muziek je zelf houdt..?
quote:Nee niet doen! Zeg het nu! We kunnen de spanning niet aan! We schrijven mee!
Op zondag 31 maart 2002 21:04 schreef LenL het volgende:
Hehe, tijd om jullie het begin van de waarheid te vertellen. Ik heb deze lijst neit zelf gemaakt, maar heb hem van een vriendin van mij. Haar cu2 profiel is: www.cu2.nl/lacrimosa copyrights zijn van haar. Meer vertel ik niet.
Ik hou zelf van NOFX, Pennywise, Bad Religion, Nine Inch Nails, en nog meer van dat soort bands, ben'k nou een wannabee of juist niet ?
En sorry hoor, maar van die speldjes in je haren vindi k gewoon ranzig debiel, en als 't persee omhoog moet, waarom hebben dan zoveel mensen dreadz op dit moment.
Hmm, trouwens, laat ook maar, waarom zou ik hier nog op reageren, t'is toch allemaal onzin, 'k ga me weer vermaken bij de reacties van anderen
quote:an·ar·'chie (de ~ (v.))
Op zondag 31 maart 2002 21:36 schreef Punica het volgende:
Owja, 'k vraag me eigenlijk af of de meeste van deze "alto's" wel weten wat anarchy is.
1 het ontbreken van een geordend bestuur
2 wanorde
*PUH!*
-edit- typ foutje -edit-
Doe wat je wilt en laat een ander in zijn waarde, en voel je goed
* JAMsper heeft gesproken
Ik weet niet hoor maar al die aangemeten stijlen van tegenwoordig... je maakt mij niet wijs dat al die 'alto's zichzelf zijn.
Ik bedoel als mensen mij zien lopen zullen ze ook waarschijnlijk eerder denken van 'heej die luistert vast naar trance' dan 'zo die luistert naar punk'. Lekker belangrijk ook echt
quote:Als dit topic niet sarcastisch is bestaat sarcasme niet.
Op zondag 31 maart 2002 23:04 schreef Noodles het volgende:
Is dit topic nou sarcastisch bedoeld ofnie? Of ben ik nou heel dom?
quote:dusssss?
Hoe wordt je een alto?
Alto cursus in 17 stappen!1Wees 'jezelf'. Noem jezelf nooit 'alto', 'gothic' of 'punker'. Prop jezelf nooit in een hokje. check
4Bestudeer je omgeving en bekijk hoe je NIET moet zijn. Kijk eens naar die kakkers, huppels en trancemannetjes en scheld ze het liefst ook nog uit omdat ze zo normaal zijn. check5Noem iedereen die jonger is en er hetzelfde als jij uitziet een wannabe. check (noem het zelf liever walto)
6Doe raar met je haar. Kleur het in een leuke felle kleur, check
8Wees bi. check
9Jouw motto: zij geen respect voor mij, ik geen respect voor hen. check (lijkt me logisch)10Rook joints. Af en toe ff al je zorgen kwijt kan geen kwaad en zo duur is het nou ook weer niet. check
11![]()
![]()
gebruik ook zoveel mogelijk gezichtjes en dergelijke. check
DE ALTOS:
Sum 41, checkVan de bands die je leuk vind draag je natuurlijk zoveel mogelijk shirts en truien. uhm, nog niet
15Kijk Jackass, check
EN ALS LAATST: AL DEZE DINGEN MOET JE NATUURLIJK WEL COMBINEREN MET WAT JE ZELF ECHT COOL VINDT! check!!
Jezus, mensen, zelfs ik zag in dat dit humor was...
quote:humor?
Op zondag 31 maart 2002 23:17 schreef Verfokker het volgende:![]()
![]()
Jezus, mensen, zelfs ik zag in dat dit humor was...
quote:Ja, bij mij op school ook. Vreselijk irritante mensen, vooral het dédain waarmee ze naar andere, 'normale' mensen kijken. Alsof die allemaal oppervlakkig en meelopers zouden zijn.
Op zondag 31 maart 2002 23:20 schreef -Sum- het volgende:[..]
humor?
er zitten mensen bij mij op school die aan ALLE punten voldoen
![]()
![]()
en denk niet alleen bij mij op school
(veel zijn dat ook, natuurlijk, maar onder alto's evenveel)
quote:Wat ben je nou?
Op zondag 31 maart 2002 20:00 schreef LenL het volgende:HAIL SATAN!
Make up your fucking mind !!!!
quote:
Op zondag 31 maart 2002 23:29 schreef Pardonlul het volgende:[..]
Wat ben je nou?
Een satanist of een alto?Make up your fucking mind !!!!
quote:die gast op die website is zwaar triest.
quote:En die vriendin van hem dan.
Op zondag 31 maart 2002 23:39 schreef Vision het volgende:[..]
die gast op die website is zwaar triest.
quote:inderdaad.
Op zondag 31 maart 2002 23:47 schreef Dr.ska het volgende:
En die vriendin van hem dan.whahahahah!
't ergste is nog het taalgebruik op die website. Moet je voor de grap eens doorlezen, word je na ongeveer 5 seconden doodziek van
quote:
Jaaahhh ik heb der gemeet bij Kittie.. en dat was superkoel... wij de hele tijd knuffolzen en kussolzen.. (om het maar even leesbaar voor kimzol te houden) enne jah.. we gaan binnenkort weer meetsolen tog?? Zij is trouwens echt super actief ensow... en rose/paars dus vandaat kimmiebal (lees : skippybal) erg lache was het ... Bedankt! Keb nu ook een kimmybal rose paperclip aan me jas hangengheghe
quote:Een beginnende alto-punker. Ahhh, jij komt er wel.
Op zondag 31 maart 2002 23:17 schreef -Sum- het volgende:[..]
dusssss?
quote:Dat stelt nog neits voor ik ken een heel groot gedeelte van "alto-cu2" en dit is niks.
Op maandag 01 april 2002 00:30 schreef Vision het volgende:[..]
inderdaad.
't ergste is nog het taalgebruik op die website. Moet je voor de grap eens doorlezen, word je na ongeveer 5 seconden doodziek van
[..]
![]()
Owja altos op cu2 vinden is ook makelijk. Je tiept in www.cu2.nl/punker, punk, wiccan, wicca, 666punker, altopunker, alto, altogirl, wiccan666, cradleoffilth666, gothic666, punksnotdead, etc. En de helft heir ongeveer van heeft mintens 1 andere alto in zn vriendenlijst, en die ook weer misntens 1 etc. etc. En binne de kortste keren heb je de hele alto nederlantse jeugt te pakken.
quote:lolz0r
Op zondag 31 maart 2002 23:29 schreef Pardonlul het volgende:[..]
Wat ben je nou?
Een satanist of een alto?Make up your fucking mind !!!!
quote:Wederom lul geen onzin
Op zondag 31 maart 2002 19:18 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:[..]
Maar zo is het wel.
quote:off-topic. Als je egt punk wil zijn moet je tog egt van sum41 af. Fuckin commerciele sjit man!
Op maandag 01 april 2002 01:13 schreef LenL het volgende:[..]
Een beginnende alto-punker. Ahhh, jij komt er wel.
quote:cu2 is gewoon zwaar triest.
Op zondag 31 maart 2002 23:39 schreef Vision het volgende:[..]
die gast op die website is zwaar triest.
De eerste fase: Men luister andere muziek, geen britney spears of trance want das fucking commercieel. Bijbehorende bands: Offpsring, Nirvana, Blink, Pennywise, Linkin Park eventueel Limp Bizkit etc. etc.
De tweede fase: Men luistert naar alternatievere alternatieve muziek en walgt van wannabees van fase 1, hebben vaak ook patches met anarchie-tekens en anti Fred Durst logo's, gothic kleding, punk armbanden en halsbanden etc. Bijbehorende bands/genres: Metal/gothic/gothic rock, "onbekende" punk bands als Venereday, Nirvana, SOAD.
De derde fase: Men is vooral "zichzelf" en men zegt dat ze iedereen in hun waarde laten, maar ondertussen voelen ze zich toch beter. Bert en ernie-fase. Bijbehorende bands/genres: Niet echt typische bands of genres maar het is nog ongeveer als fase 2.
quote:Die Lennart op die site ben jij?
Op zondag 31 maart 2002 21:04 schreef LenL het volgende:
Hehe, tijd om jullie het begin van de waarheid te vertellen. Ik heb deze lijst neit zelf gemaakt, maar heb hem van een vriendin van mij. Haar cu2 profiel is: www.cu2.nl/lacrimosa copyrights zijn van haar. Meer vertel ik niet.
quote:ja dat is echt mijn levensdoel
Op maandag 01 april 2002 01:13 schreef LenL het volgende:[..]
Een beginnende alto-punker. Ahhh, jij komt er wel.
quote:wie zegt dat ik echt punk wil zijn?
Op maandag 01 april 2002 01:18 schreef LenL het volgende:[..]
off-topic. Als je egt punk wil zijn moet je tog egt van sum41 af. Fuckin commerciele sjit man!
quote:Jij een tongpiercing? Zou je niet zeggen
Op maandag 01 april 2002 11:44 schreef Koen.Sadza het volgende:
Ik doe gewoon lekker helemaalk niks (behalve tongpiercing dan), als iedereen dan alto wordt, ben ik de alternatieveling
Tja voor je het vraagt, ik ben een vriendin van Rosalia, misschien ken je me, misschien ook niet
quote:Jepz0r. Hahaha die sijt is trouwens 1 en al sarcasme voor de mensen die het nog neit doorhadden, vooral die foto van mij (ik dee daar een rap-imitatie).
Op maandag 01 april 2002 11:37 schreef FouteMensenStaff het volgende:[..]
Die Lennart op die site ben jij?
quote:Vaag man
Op maandag 01 april 2002 11:47 schreef LenL het volgende:[..]
Jepz0r. Hahaha die sijt is trouwens 1 en al sarcasme voor de mensen die het nog neit doorhadden, vooral die foto van mij (ik dee daar een rap-imitatie).
18Lak je vingernagels zwart, zowel man als vrouw.
maar werd al alto genoemt...
zal wel komen omdat ik in de zomer vaak op blote voeten loop, eigenlijk overal....
quote:W4t 33n tri3st3 z44k
Op maandag 01 april 2002 21:22 schreef MoJo het volgende:
[afbeelding]
*Doet alto
quote:Da's pas alternatief
Op maandag 01 april 2002 21:43 schreef M.a.r.i.e.k.j.e het volgende:
Vieze stinkAlto's..zag je mij tegendraads zijn...?
(Beter als die trance sletjes)
quote:de gedachte achter t hele "punk" gebeuren is gewoon ver te zoeken bij deze bands, t draait alleen maar om t grote geld en de bekendheid blabla... en dat is GEEN punk, hoe de muziek ook mag klinken (denk: dead kennedys)
Op zondag 31 maart 2002 18:37 schreef Jimmy het volgende:[..]
Dit haat ik nou zo erg bij mensen die zeggen punk te zijn, bands die volgens hun niet 'punk' genoeg zijn afzeiken.
Al die mensen in die bands zijn waarschijnlijk meer punk dan jij ooit zult zijn.
quote:Briljant! (Is dit LenL btw niet zelluf? Of is "Flipneus, I love u!!!" ook sarcastisch bedoeld? was toch ook zo'n alto-meelopertje?)
Op maandag 01 april 2002 21:22 schreef MoJo het volgende:
[afbeelding]
quote:Het sarcasme was me inderdaad opgevallen al ik meer op de vrouwfiguren heb gelet
Jepz0r. Hahaha die sijt is trouwens 1 en al sarcasme voor de mensen die het nog neit doorhadden, vooral die foto van mij (ik dee daar een rap-imitatie).
Ik zeik btw niet op ze als ze erbij zijn, dan kijk ik ze altijd gewoon vaag aan .
Stelletje tree-hugging-hippies zijn 't
quote:hahahahaha gothic rock, nou wordt ie leuk. Alles hierboven kan je wel onder de categorie metal scharen, het ene onder gothic metal, het andere onder black, enz. gothic rock? no way.
Op zondag 31 maart 2002 15:23 schreef zenfox het volgende:
DE METAL ALTERNATIEVELINGEN: Cradle of Filth, Dimmu Borgir, Within Temptation, After Forever, Cannibal Corpse, Kittie, Children of Bodom, Marilyn Manson, Rammstein, Soulflyerrrm ...craddle of filth, within temptation, after forever, children of bodom ...is toch geloof ik nog altijd meer gothic rock?
quote:wannabe-altos zijn net zulke sukkels als mensen die "jepz0r" schrijven.
Jepz0r.
quote:Dat is weer wat anders.
Op dinsdag 02 april 2002 12:08 schreef Punica het volgende:Stelletje tree-hugging-hippies zijn 't
Jij hebt er duidelijk geen kaas van gegeten.
quote:Ik dacht nog zal ik duidelijker formuleren, maar ben van mening dat iedereen die het wil snappen dit ook doet.
Op dinsdag 02 april 2002 14:11 schreef MasterDisaster het volgende:
Dus iedereen die alleen is is alto
quote:Terug naar de Megafestatie jij!
Op dinsdag 02 april 2002 15:19 schreef Zander het volgende:
Shit, ik ben gezakt.
quote:We drinken er nog een breezahtje op, laaje nie kiste!
Op dinsdag 02 april 2002 15:19 schreef Zander het volgende:
Shit, ik ben gezakt.
Dit topic heeft mij trouwens iets geleerd. Ik weet nu wat er uit le lichaam komt als je na etensresten en gal braken nog niet klaar bent met je afschuw uiten over wat mensen zoal zeggen over hoe je je zou moeten gedragen.
Als je zegt "als alto moet je..." zit je er al naast. Het feit dat alle alto`s er hetzelfde uitzien is op zich een wonderlijk verschijnsel. Het is namelijk het tegengestelde van het individualisme dat ze wensen te vertegenwoordigen.
Laat ik er niet teveel woorden meer aan vuil maken.
quote:Ik ben l337-wannabe.
Op dinsdag 02 april 2002 12:18 schreef Anzeurism het volgende:[..]
wannabe-altos zijn net zulke sukkels als mensen die "jepz0r" schrijven.
hehewaarSCHijnlijk goeD. Woei, ik ga vooruit.
quote:Tja..we zijn dit van je gewend dus geeft niet jongen..
Hoe wordt je een alto?
blablabla
aan loop optiek vind ik dit meer...
ach...it sux iig
quote:Hahahaha, hoe heette deze (belachelijke) cursus ook alweer?
Wees 'jezelf'. Noem jezelf nooit 'alto', 'gothic' of 'punker'
Maar ik ga het wel uitprinten, ik vind het erg grappig.
Eigenlijk meer een soort parodie op wannabe-alto's enzo.
Wat ik trouwes triest aan hele gebeuren vind is dat ze altijd zo lopen te janken dat ze de 'outcasts' zijn terwijl ze zelf met ze allen een groepje (eerder kudde) vormen die allemaal psies zelfde zijn. En owee als je niet de 'alto' kleding hebt of naar de true 'alto' bands luistert
quote:Ja, heb je gelijk in.
Op woensdag 03 april 2002 19:04 schreef -IDivinity- het volgende:
Wat ik trouwes triest aan hele gebeuren vind is dat ze altijd zo lopen te janken dat ze de 'outcasts' zijn terwijl ze zelf met ze allen een groepje (eerder kudde) vormen die allemaal psies zelfde zijn.
[Dit bericht is gewijzigd door Elegy op 03-04-2002 19:40]
quote:Dat is inderdaad vaak zo. Maar ik denk dat dit een heel ander genre afkraken is. Op een ander niveau, en nee, vertel me nu niet dat dit niet hyper intelligent is, want dat weet ik ook wel.
Op zondag 31 maart 2002 19:42 schreef Guppi het volgende:
Ik herinner me opeens een verhaal dat mijn mentrix in de eerste me ooit vertelde.'Als iemand bang is zelf gepest of afgekraakt te worden, gaat ie juist anderen afkraken, om de aandacht van zichzelf af te leiden. Oftewel: trek je er niks van aan, want ze zijn zelf het onzekerst.'
quote:Aangezien ik bij de afkrakers hoor...
Op zondag 31 maart 2002 21:05 schreef Guppi het volgende:
Hai Len,
Ben nu wel erg benieuwd van wat voor muziek je zelf houdt..?
Ik houd van Placebo, Manic Street Preachers, Sonic Youth, Smashing Pumpkins (met enige ironie ook Nirvana en Marilyn Manson)... Verder luister ik veel 70s en 60s.
quote:Ik ben 14, ben nog halVe kleuter, en rommel ook maar wat, kinderachtig! Maar noem mijzelf geen alto. W3rd.
Op zondag 31 maart 2002 23:24 schreef Dr.ska het volgende:
Maar mensen, die gastjes die zich alto noemen zijn niet ouder dan 16, het zijn gewoon nog halfe kleuters met die kinderachtige rommel.
quote:17 is stom! Ik draag vaak tweedehands, maar niet afgedragen trouwens. 2e hands is goed, omdat je veel tweedehands zooi niet in de winkel kan krijgen.
Op maandag 01 april 2002 21:23 schreef MoJo het volgende:
17Draag het liefst 2e hands en afgedragen kleding, dan ben je stoer.
quote:Wat heeft Flipneus I love U met altos te maken? Flipneus is gewoon vervelend.
Op dinsdag 02 april 2002 11:51 schreef kamagurka het volgende:[..]
Briljant! (Is dit LenL btw niet zelluf? Of is "Flipneus, I love u!!!" ook sarcastisch bedoeld? was toch ook zo'n alto-meelopertje?)
Ik denk dat mensen van mijn studie hier ook voor zo'n 100% aan voldoen. Voor die studie waren het echter nog hockeyteefjes
Maarhey, hockeyteefjes zijn wel koel!
quote:Nee, nee.. Het gaat er juist om.. Dat de altos zo dom zijn. Ze willen zo anders zijn, en alles. Maar geen mens is uniek, we willen elkaar allemaal neuken, we zijn allemaal hetzelfde. Welk mens is nou uniek?
Op dinsdag 02 april 2002 16:08 schreef Roger-Wilco het volgende:
Kijk in de spiegel en als je daar een alto ziet ben je een alto, zie je daar echter geen alto. Moet je ook niet moeilijk gaan doe. Volgens de definitie zijn nerds trouwens ook alto. Die trekken zich nameliujk geen fuck van hun omgeving aan en doen gewoon lekker hun eigen ding.Dit topic heeft mij trouwens iets geleerd. Ik weet nu wat er uit le lichaam komt als je na etensresten en gal braken nog niet klaar bent met je afschuw uiten over wat mensen zoal zeggen over hoe je je zou moeten gedragen.
Als je zegt "als alto moet je..." zit je er al naast. Het feit dat alle alto`s er hetzelfde uitzien is op zich een wonderlijk verschijnsel. Het is namelijk het tegengestelde van het individualisme dat ze wensen te vertegenwoordigen.
Laat ik er niet teveel woorden meer aan vuil maken.
En dat is idd niet het enige.. Want wat is er tegenwoordig nou nog alternatief in het alto-zijn?
Zoals je had moeten snappen, was dit topic sarcastisch. Altos lijken te zeggen "Je meot dit doen om alto te zijn". Vandaar is deze lijst opgesteld.
quote:Wannabee altos of goths bestaan niet. Want ze zijn het allemaal. Je kan geen goth of alto zijn, en je bent wannabee. Want je wilt goth of alto zijn. Kom nou niet met verhalen "Ja maar zo ben ik gewoon", want dat zou wel verschrikkelijk toevallig zijn.
Op woensdag 03 april 2002 18:21 schreef webfreak het volgende:[..]
Hahahaha, hoe heette deze (belachelijke) cursus ook alweer?
Precies "hoe wordt ik alto".
Ik zal je wat vertellen, ik vind het belachelijk.
Zo word je toch niet serieus genomen?
Zovan "ik ben helemaal mezelf, maar ik volg wel effe een cursus om mijn levensstijl even aan te passen".Maar ik ga het wel uitprinten, ik vind het erg grappig.
Weg met het woord wannabee.
quote:Ja, nu je het zegt.
Op woensdag 03 april 2002 18:21 schreef webfreak het volgende:
quote:Ik moet toch even smakelijk lachen om deze loze opmerking.
Op woensdag 03 april 2002 21:48 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:[..]
Wannabee altos of goths bestaan niet. Want ze zijn het allemaal. Je kan geen goth of alto zijn, en je bent wannabee. Want je wilt goth of alto zijn. Kom nou niet met verhalen "Ja maar zo ben ik gewoon", want dat zou wel verschrikkelijk toevallig zijn.
Weg met het woord wannabee.
quote:
Op woensdag 03 april 2002 19:24 schreef Elegy het volgende:
Vroeg ik mij ineens af: is het eigenlijk nu niet heel erg alternatief om te zeggen dat je alleen naar top 40 en trance luistert, duimringen draagt, je haar in stekeltjes achterover stat, een kralenketting om je nek, een VW Golf gtweetikveel hebt, alleen maar BrR3e4ZzZAhHrRzZsch drinkt en (in geval dat je iets tussen je benen hebt hangen) zo'n hoogwaterbroek met van die pantoffelschoentjes draagt?
wordt je door een maat van je aangesproken op msn zo van.. hey kijk hier eens... die fotos komen je wel bekend voor ... staat je vriendin op een forum (die hier nou weer werdt afgekraakt.. hmmz... oke) dus uit lolligheid zeg je zo tegen een andere vriend... kijk hier eens.. hij keek zo verder in andere topics... sta ik daar afgekraakt te worden
wie is die gast zelf eigenlijk.. die die topic opstarte.. is hij het role model ofsow.. ach... goh nou.. en ik ben triest.. hoef je mij heus niet te vertellen hoor.. magoed... tis wel lache allemaal... zie je jezelf in ene op een site staan.. druk gediscussierd over jouw ensow..
je moet tog wat als je teveel vrije tijd heb.. over dat tas gebeuren ensow... mjah ik vind me tas best gaaf... sorry.. en die A'tjes.. van het anarchisme nouw... joh.. erg he?? ik heb ze er btw nie eens zelf opgezet... en die patches... mja.. patches zijn gaaf.. en verder dat taaltje... als je een beeeeeetje kon lezen stond daar iets tussen haakjes.. de rest is namelijk wel zo goed als normaal geschreven..
majah.. best lache
ik ben trouwens de man achter www.cu2.nl/coz dat ben ik dus... voor me fans hier dus..
Oja... en over dat "taaltje" van mij.. haha.. die vriendin van die lenl ofsow.. die lult zelf zo... terwijl ik het alleen in dat stukje erin deed omdat dat meisje namelijk zo praatte.... twas meer een grap dat dus...
nee je bent een echte alto als je woorden vervormd lacrimosa........
maarjah ik zal wel wijselijk me mond gaan houden, ik heb toch nooit argumenten om me statements te ondersteunen, kdoe gewoon wat ik leuk of grappig vind.. en mjah ik laat me heus weleens inspireren door anderen.. majah...
[Dit bericht is gewijzigd door CHAOSMO op 04-04-2002 01:25]
1. als je al zo gek bent om een standaard lijstje te volgen dan weet ik het al niet meer...
2. FEAR FACTORY RULEZ!!! en is niet commerciele zooi. koRn is ook niet commerciele zooi. vooral de oudere nummers zijn gewoon echt goed! offspring, die laatste nummers, DAT is pas commerciele zooi.
3. je kan het niet zo maar worden, je moet het zijn, het is een bepaalde levensstijl die je niet ff over kan nemen.
4. groot verschil tussen hardrock, gothic en punk (en nog wat andere dingen die ik nu ff niet noem om het maar simpel te houwe). jij beschrijft vooral de punk-wijze van leven. zo mag je best denken enzo, maar niet iedereen die "alto" is heeft patches en een legerjas met stekeltjeshaar.
5. waarom kan je geen respect meer hebben voor iemand (wie dan ook)?
6. "en scheld ze het liefst ook nog uit omdat ze zo normaal zijn" echt een wannabe die dat doet (om het maar in jouw woorden te zeggen)
heb nu geen zin om meer dingen te noemen, maar dit "standaard"lijstje van jouw slaat dus echt nerges op!
quote:
Op donderdag 04 april 2002 01:54 schreef pirke het volgende:mekker mekker mekker.....
Dit zijn pas echt leuke reacties
Jij trapt er goed in...
als je echt fan bent van een band, dan draag je de t-shirts. als je zo'n fan bent dan ga je (natuurlijk) ook naar concerten van die band! hoeveel mensen hebben ook daadwerkelijk een liveconcert gezien? (en dan bedoel ik ff niet pinkpop, lowlands etc, maar echt kaartje kopen voor 1 - 1.5 uur muziek van je favoriete band). als je echter t-shirts gaat kopen "om erbij te horen" dan ben je maar een domme meeloper
ikzelf ben naar alle concerten geweest van Fear Factory de afgelopen 3 jaar ofzo. pasgeleden naar System of a Down geweest en nog wat andere zooi. Ga volgende week naar Rhapsody en ga naar Lowlands.
Ik hou van heel veel muziek: liefste zo hard mogelijk, hardrock, metal, maar ook hardcore/trance kan ik goed naar luisteren. Ik hoor dus liever hardrock dan trance maar af en toe heb ik gewoon zin in een stevige beat.
Top 40 muziek vind ik ook goed om te horen, alhoewel al die standaardliedjes me wel me neus uitkomen.
Heb ooit kale kop gehad (1 a 2 millimeter), nu heb ik haar tot net voorbij m'n schouderbladen.
Ik heb schijt aan wat andere mensen van me vinden. Ik ben mezelf, heb er ff over gedaan om mezelf te worden, want als je 16/17 ofzo bent dan wil je toch een beetje geaccepteerd worden door de meerderheid. Nu heb ik vrienden waarvan ik weet dat het vrienden zijn omdat ze me accepteren zoals ik ben en niet omdat ik ben zoals ze willen.
Ik hou niet van het woord alto en de algemene betekenis ervan.
ik ben heel rustig en zal nooit over straat andere mensen gaan uitschelden ofzo om hoe hun zijn, hoe ze zijn moeten ze zelf weten.
mensen van mijn "type" kan ik goed mee overweg. ik vind dit "type" ruimdenkende mensen die doen waar ze zin in hebben. toevallig houden veel van dit "type" mensen van dezelfde soort muziek, hoewel dat dus helemaal niet hoeft
gothic is mooi, maar niet voor mij om te zijn. trance klinkt af en toe goed, maar ik wil niet trainingspak rondlopen. punk, nouja wat ik ervan ken, gaat op zich wel, alhoewel een paar nummers achter elkaar toch ook wel veel van het goede is. commerciele zooi, liever niet.
alternatief.... wat houdt dat in? zoals ik het zie is het anders zijn dan de gevestigde standaard. of is het tegenwoordig standaarden? mensen die "normaal" zijn, trancemensen, mensen die zichzelf "alto" noemen. die 3 standaarden zie ik en dan is er nog een groepje meelopers (eigenlijk verdeeld over die standaarden) en een groepje dat zichzelf niet aantrekt van hoe de rest denkt en lekker doet en blijft doen zoals diegene het zelf wil. dit groepje is niet te plaatsen in de standaarden en zou je alternatief kunnen noemen, maar in hoeverre ben je dan niet bezig om een 4e standaard te maken? "ik ben geen standaard"-standaard.
mensen die zichzelf zijn, maar vooral ook zichzelf durven zijn. die zie ik het liefste, alleen jammer dat dat er maar weinig zijn.
oja, als je me cu2site wil zien (is nogal in trek in deze thread): http://www.cu2.nl/pirke123
quote:Nou, OF hij vindt flipneus dus ook een sukkeltje wat achter de voorgebreide massa aanloopt, OF hij vindt flipneus echt tof. In het laatste geval kunnen we al zijn posts nietig verklaren, en op andere posters ingaan. UC?
Op woensdag 03 april 2002 21:42 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:[..]
Wat heeft Flipneus I love U met altos te maken? Flipneus is gewoon vervelend.
Maarhey, hockeyteefjes zijn wel koel!
Ik drink er nog een breezertje op.
quote:Goh de opperalto *kuch* heeft zich speciaal voor dit topic geregistreerd.
Op donderdag 04 april 2002 01:11 schreef CHAOSMO het volgende:
Geblaat
Je voelt je wel erg aangesproken blijkbaar
quote:Als er iemant meelopertje is dan zijn het wel alle GoTters die mij haten. En Flipneus heeft eens ruzie gehat met mij (best wel groot) in de CUB, dus ik ben neit egt meeloper...
Op donderdag 04 april 2002 14:17 schreef kamagurka het volgende:[..]
Nou, OF hij vindt flipneus dus ook een sukkeltje wat achter de voorgebreide massa aanloopt, OF hij vindt flipneus echt tof. In het laatste geval kunnen we al zijn posts nietig verklaren, en op andere posters ingaan. UC?
En verder nog de groeten aan CoZ.
quote:1. tis niet mijn vriendin (maar wel een vriendin)
Op donderdag 04 april 2002 01:11 schreef CHAOSMO het volgende:
trouwens zijn er nog meer topic's waar ik insta?![]()
![]()
zo ja... keep me up to date pls. Ciao
Oja... en over dat "taaltje" van mij.. haha.. die vriendin van die lenl ofsow.. die lult zelf zo... terwijl ik het alleen in dat stukje erin deed omdat dat meisje namelijk zo praatte.... twas meer een grap dat dus...
quote:Je bent gewoon een enorme Alto.
nee je bent een echte alto als je woorden vervormd lacrimosa........maarjah ik zal wel wijselijk me mond gaan houden, ik heb toch nooit argumenten om me statements te ondersteunen, kdoe gewoon wat ik leuk of grappig vind.. en mjah ik laat me heus weleens inspireren door anderen.. majah...
nee maar als je haar profiel leest.. dan zie je in ook allemaal woord vervormingen... maarja..
en ik had me hier niet speciaal voor geregistreerd... dat had ik gedaan omdat ik mijn vriendin bij "gothicbabes" zag staan in een ander forum... even opletten op wat ik eerder getypt had..
tis mooi weer buiten
p.s. dat ik me aangesproke voelde... uhhmm... is toch nie gek... als er meerdere berichten zijn waar de man achter www.cu2.nl/coz (ik dus) wordt afgezeikt... majah ik maak me er nie druk om.. vind het wel grappig dat sommige mensen er zo een heisa om maken.. of zichzelf beter vinden als anderen en dat dan ook heel erg duidelijk moeten laten zien..
zoals die foutemensenstaff, Dr Ska (die het nogal leuk vind om me vriendin af keuren... mag best hoor, doe er alleen niet zo stoer mee dan), die LenL (onze originele zelfbedenker) dus ook, Vision en mjah.. ach.. boeit ook niets... en (de zelf raar pratende) lacrimosa moeten we ook nie vergeten
quote:Thankz man
Op zondag 31 maart 2002 19:42 schreef Guppi het volgende:
Ik herinner me opeens een verhaal dat mijn mentrix in de eerste me ooit vertelde.'Als iemand bang is zelf gepest of afgekraakt te worden, gaat ie juist anderen afkraken, om de aandacht van zichzelf af te leiden. Oftewel: trek je er niks van aan, want ze zijn zelf het onzekerst.
ik hoop dat diegene door het kijken naar mijn cu2 en het afzeiken van mij een hele hoge zelfwaarde hebben gekregen... is dat cu2 tenminste nog ergens goed voor tog..
mensen de groete (tis nog steeds mooi weer buite, wat doe ik achter internet?)
en mja... ook al was of ben ik een wannabe... laat mij dat lekker zijn dan.. ik weet heus wel van mezelf dak da nie ben..
quote:Uitleg, eis ik.
Op woensdag 03 april 2002 23:00 schreef Elegy het volgende:[..]
Ik moet toch even smakelijk lachen om deze loze opmerking.
quote:Als je het niet kan schelen (gaap smilies), vanwaar reageer je dan nog wel?
Op donderdag 04 april 2002 01:01 schreef CHAOSMO het volgende:
whaha wat grappig..![]()
![]()
wordt je door een maat van je aangesproken op msn zo van.. hey kijk hier eens... die fotos komen je wel bekend voor ... staat je vriendin op een forum (die hier nou weer werdt afgekraakt.. hmmz... oke) dus uit lolligheid zeg je zo tegen een andere vriend... kijk hier eens.. hij keek zo verder in andere topics... sta ik daar afgekraakt te worden
wie is die gast zelf eigenlijk..
die die topic opstarte.. is hij het role model ofsow.. ach... goh nou.. en ik ben triest.. hoef je mij heus niet te vertellen hoor.. magoed... tis wel lache allemaal... zie je jezelf in ene op een site staan.. druk gediscussierd over jouw ensow..
je moet tog wat als je teveel vrije tijd heb.. over dat tas gebeuren ensow... mjah ik vind me tas best gaaf... sorry.. en die A'tjes.. van het anarchisme nouw... joh.. erg he?? ik heb ze er btw nie eens zelf opgezet... en die patches... mja.. patches zijn gaaf.. en verder dat taaltje... als je een beeeeeetje kon lezen stond daar iets tussen haakjes.. de rest is namelijk wel zo goed als normaal geschreven..
majah.. best lache
Je hebt inderdaad gelijk met dat tussen haakjes, dat vond ik ook neit zo slim van diegene die dat postte.
Argh! Je post is verschrikkelijk opgebouwd! Ik kan er niet aan beginnen dáár op te antwoorden!
nee je bent een echte alto als je woorden vervormd lacrimosa........
Haar profiel is volgens mij ook niet totaal serieus, en ten tweede leveren wij in deze thread commentaar op mensen die dit doen, dus ik volg je niet helemaal.
maarjah ik zal wel wijselijk me mond gaan houden, ik heb toch nooit argumenten om me statements te ondersteunen, kdoe gewoon wat ik leuk of grappig vind.. en mjah ik laat me heus weleens inspireren door anderen.. majah...
Euh, als je nooit iets argumenteerd, moet je inderdaad je mond dichthouden. Enneh, niets mis met laten inspireren door anderen, dat doen allen.
Ik heb schijt aan wat andere mensen van me vinden. Ik ben mezelf, heb er ff over gedaan om mezelf te worden, want als je 16/17 ofzo bent dan wil je toch een beetje geaccepteerd worden door de meerderheid. Nu heb ik vrienden waarvan ik weet dat het vrienden zijn omdat ze me accepteren zoals ik ben en niet omdat ik ben zoals ze willen.
Fijn voor je, hoor, dat je geaccepteerd wordt..
Ik hou niet van het woord alto en de algemene betekenis ervan.
Ik wel, want veel mensen doen van alles, en die noem ik dan alto.. Niet mensen die "alternatief" zijn.. Nou.. Eigenlijk wel.. Ligt er een beetje aan.
ik ben heel rustig en zal nooit over straat andere mensen gaan uitschelden ofzo om hoe hun zijn, hoe ze zijn moeten ze zelf weten.
Ik ook niet, lenl ook niet, meeste mensen niet. Betekent nog niet dat je geen commentaar mag leveren. het is pas echt dom iedereen te laten doen wat ze willen, en nog asociaal ook nog.
mensen van mijn "type" kan ik goed mee overweg. ik vind dit "type" ruimdenkende mensen die doen waar ze zin in hebben. toevallig houden veel van dit "type" mensen van dezelfde soort muziek, hoewel dat dus helemaal niet hoeft
Euh, muziek, dat is toevallig. Hoe kunnen deze mensen nou van dezelfde muziek houden? Dat is wel héél toevallig!
alternatief.... wat houdt dat in? zoals ik het zie is het anders zijn dan de gevestigde standaard. of is het tegenwoordig standaarden? mensen die "normaal" zijn, trancemensen, mensen die zichzelf "alto" noemen. die 3 standaarden zie ik en dan is er nog een groepje meelopers (eigenlijk verdeeld over die standaarden) en een groepje dat zichzelf niet aantrekt van hoe de rest denkt en lekker doet en blijft doen zoals diegene het zelf wil. dit groepje is niet te plaatsen in de standaarden en zou je alternatief kunnen noemen, maar in hoeverre ben je dan niet bezig om een 4e standaard te maken? "ik ben geen standaard"-standaard.
Dude, wat is nou alternatief? Zelfs die laatste groep is niet alternatief! Niemand is alternatief. Iedereen is standaard.
mensen die zichzelf zijn, maar vooral ook zichzelf durven zijn. die zie ik het liefste, alleen jammer dat dat er maar weinig zijn.
Daar zijn er honderden van. Maar dat betekent niet dat ze goed zijn.
ik hoop dat diegene door het kijken naar mijn cu2 en het afzeiken van mij een hele hoge zelfwaarde hebben gekregen... is dat cu2 tenminste nog ergens goed voor tog..
Nogmaals, heeft niets met hoge zelfwaarde te maken. Hierdoor voel ik mij echt niet hoger hoor.
en mja... ook al was of ben ik een wannabe... laat mij dat lekker zijn dan.. ik weet heus wel van mezelf dak da nie ben..
Je snapt het echt niet? Als je nog wannabe zegt...
quote:Kom er eerst maar eens zelf mee, argumenten dus. En ik bedoel hierbij op argumenten met basis. Dus geen drogredenen, ik neem aan dat je de drogredenen kent dus zal ik ze niet oplepelen.
Op donderdag 04 april 2002 19:16 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:[..]
Uitleg, eis ik.
Ik wacht.
quote:Euh.. Wat zijn de drogredenen? Ik vind het woord wannabe in combinatie met alto of goth gewoon zwaar dom. Mijn uitleg daar was een heel klein beetje dom, mheh, dat is waar..
Op donderdag 04 april 2002 19:46 schreef Elegy het volgende:[..]
Kom er eerst maar eens zelf mee, argumenten dus. En ik bedoel hierbij op argumenten met basis. Dus geen drogredenen, ik neem aan dat je de drogredenen kent dus zal ik ze niet oplepelen.
Ik wacht.
Sommige dingen in het leven zijn ook ZO relatief Dit soort topic bijv
quote:En dit is wat de Dikke Van Dale over drogreden vermeldt:
Op donderdag 04 april 2002 20:54 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:[..]
Euh.. Wat zijn de drogredenen? Ik vind het woord wannabe in combinatie met alto of goth gewoon zwaar dom. Mijn uitleg daar was een heel klein beetje dom, mheh, dat is waar..
´drog·re·den (de ~)
1 bedrieglijke redenering => sofisme, schijnreden, valse sluitreden
Als je in een debat/discussie/dialoog met een drogreden aankomt haal je je geloofwaardigheid ontzettend onderuit.
En ga zelf maar op zoek naar de drogredenen die er zijn. Ik neem aan dat je Google wél kent?
Voor de rest. Ach ik was een van de enige op school die zijn haar knal blauw had. Maar de laatste tijd heeft iedereen dat. Ook de mensen die mij er toen om uitlachden. En dat vind ik nou gewoon echt zielig. Ik doen gewoon lekker wat ik zelf wil, en dat mag iedereen doen. Maar je ziet nou eenmaal heel erg veel meelopers. Zeker nu Within Temptation "in" is zijn er veel van die vervelende mensen zeg maar. Maar ja, die gaan vanzelf ook wel weg, en als ze blijven dan moeten zij dat ook weten.
quote:Nee, maar je ziet wel erg veel mensjes die dan omdat Within temptation in is zich ook ff zwaar moeten opmaken met zware oogpotlood endergelijk. Dat vind ik een beetje jammer.
Op donderdag 04 april 2002 22:30 schreef Wisp het volgende:
als je naar metal luistert ben je ook al een alto tegenwoordig?
quote:Aha, da "pandabeertjes-look"
Op donderdag 04 april 2002 22:35 schreef FiZz het volgende:[..]
Nee, maar je ziet wel erg veel mensjes die dan omdat Within temptation in is zich ook ff zwaar moeten opmaken met zware oogpotlood endergelijk. Dat vind ik een beetje jammer.
quote:ROFL! dat moek eens tegen me zusje zeggen
Op donderdag 04 april 2002 22:38 schreef Elegy het volgende:[..]
Aha, da "pandabeertjes-look"
![]()
quote:Zeg het dan wel als ze niet bij het messenblok staat...
Op donderdag 04 april 2002 22:52 schreef FiZz het volgende:[..]
ROFL! dat moek eens tegen me zusje zeggen
quote:De oplossing: Een glazen schuifpui
Op donderdag 04 april 2002 23:10 schreef FiZz het volgende:
Maakt weinig uit... dat "kreng" heeft nagels!!!![]()
dat geziek hier ook allemaal.....
quote:Dat vroeg ik mij ook af, of moet men dan naar trance gaan luisteren?
Op vrijdag 05 april 2002 00:22 schreef Wittmann2 het volgende:
maar even to the point, mag ik dan nu eindelijk een samenvatting hoe ik het beste een goede alto kan worden?![]()
quote:Heel simpel. Alto (Alternative) is als je "anders" bent dan de rest. Daar komt het eigenlijk op neer. Dat houd niet in dat je jezelf niet kan zijn
Op vrijdag 05 april 2002 00:22 schreef Wittmann2 het volgende:
maar even to the point, mag ik dan nu eindelijk een samenvatting hoe ik het beste een goede alto kan worden?![]()
Alleen wie is er tegenwoordig nog echt alternative, want er zijn zoveel lui die het nu zijn vanwege de "hype". Ik denk dat als je zwerver bent je wel aardig alternative bent (om het maar ff letterlijk op te vatten allemaal).
Gewoon je afzetten tegen alles wat "normaal" is
Ik denk dat als je er zo bij gaat lopen je er al wel in de buurt komt
quote:
Op vrijdag 05 april 2002 01:43 schreef FiZz het volgende:[..]
Ik denk dat als je er
zo bij gaat lopen je er al wel in de buurt komt
quote:word je zeer geliefd van ja vooral geen respect voor anderen tonen zullen ze jou lekker respecteren en dat zal al moeilijk worden op zo'n manier.
Toon geen respect, voor niemand. Jouw motto: zij geen respect voor mij, ik geen respect voor hen.
ik vind dat hier een beetje nadrukkelijk word gezegd dat je de anderen soorten mensen als bijv. trance mannetjes moet haten beetje fout bezig niet dan?
how low can you go (alto)low.
edit: haten, uitschelden, komt op hetzelfde neer.
iedereen zal apparte zijn, maar waarom zouden alto's de goeie mensen zijn is daar een reden voor?
quote:Je bent nooit te oud om te leren he
Op vrijdag 05 april 2002 19:53 schreef Elegy het volgende:[..]
Dus mijn vader (van 58) is alto? Ghehe, nooit achter hem gezocht
Een leuk topic iid. Maar toch heb ik het gevoel dat de topic starter het als pure spot bedoelde. Er kloppen dan wel een paar dingen uit de "handleiding". Maar je moet gewoon jezelf zijn. En ik HAAT ELMO!!!
Waarom? Omdat iedereen hem wel kewl vind. En ik wil niet zijn zoals de rest... heej, dit klinkt net als een alto meeloper
quote:Oh gossie. Omdat het een trend is, doe jij het niet?
Op zaterdag 06 april 2002 01:39 schreef FiZz het volgende:[..]
Je bent nooit te oud om te leren he
Een leuk topic iid. Maar toch heb ik het gevoel dat de topic starter het als pure spot bedoelde. Er kloppen dan wel een paar dingen uit de "handleiding". Maar je moet gewoon jezelf zijn. En ik HAAT ELMO!!!
Waarom? Omdat iedereen hem wel kewl vind. En ik wil niet zijn zoals de rest... heej, dit klinkt net als een alto meeloper
Lief.
Als iets een trend is waarom zijn er dan gelijk mense die het " haten " omdat het een trend is?
Ik moet ook een alto voorstellen, en ik vind sommige trends ook wel leuk hoor. Sommige niet maar gelijk iets haten
Zal wel weer aan mij liggen.
quote:*zucht.
Op zondag 07 april 2002 20:44 schreef Jassie het volgende:
Wat heeft iedereen toch weer met Sesamstraat?Als iets een trend is waarom zijn er dan gelijk mense die het " haten " omdat het een trend is?
Ik moet ook een alto voorstellen, en ik vind sommige trends ook wel leuk hoor. Sommige niet maar gelijk iets haten
Zal wel weer aan mij liggen.
HEEFT IEMAND GEZEGD HET TE HATEN OMDAT HET EEN TREND IS? NOU?
quote:Cool. Alto.
Op maandag 08 april 2002 15:33 schreef mhr-zip het volgende:
En ik ben lekker mezelf.
quote:Best wel alternatief.
Op zondag 07 april 2002 23:19 schreef FiZz het volgende:
Ligt eraan hoe je haten opvat in dit geval.
Ik bedoel er gewoon mee te zeggen dat ik bijna nooit mee doe aan trends. Ik doe nou eenmaal graag dingen die andere niet doen.
quote:Dus om jou heb ik zo hard zitten lachen? Ook hallo dan...
Op donderdag 04 april 2002 01:01 schreef CHAOSMO het volgende:
whaha wat grappig..![]()
![]()
wie is die gast zelf eigenlijk..
die die topic opstarte.. is hij het role model ofsow.. ach... goh nou.. en ik ben triest.. hoef je mij heus niet te vertellen hoor.. magoed... tis wel lache allemaal... zie je jezelf in ene op een site staan.. druk gediscussierd over jouw ensow..
majah.. best lache
ik ben trouwens de man achter www.cu2.nl/coz dat ben ik dus... voor me fans hier dus..
quote:JEEEEJ! Ik ben genoemd! Ik zie een foto wat dan kennelijk jouwn vriendin is. Als jij vind dat ik haar afkraak schijt ik daar lekker op. Ik zeg gewoon wat ik er van vind like it or not. Kan er dus ook niet mee zitten als je wat terug te zeiken hebt... Maareh hoezo stoer? Dat vat ik ff niet of is dat omdat je je afgezeken voelt? Als het je niet boeide reageerde je niet eikel
Op donderdag 04 april 2002 16:04 schreef CHAOSMO het volgende:
ik vind het gewoon triest dat je zo over anderen moet praten om jezelf beter of hoger in rangschikking te voelen... goh ik voel me niet om me tenen getrapt ofsow hoor.. kan er wel om lachen.. majah..zoals die foutemensenstaff, Dr Ska (die het nogal leuk vind om me vriendin af keuren... mag best hoor, doe er alleen niet zo stoer mee dan), die LenL (onze originele zelfbedenker) dus ook, Vision en mjah.. ach.. boeit ook niets... en (de zelf raar pratende) lacrimosa moeten we ook nie vergeten
[..]Thankz man
ik hoop dat diegene door het kijken naar mijn cu2 en het afzeiken van mij een hele hoge zelfwaarde hebben gekregen... is dat cu2 tenminste nog ergens goed voor tog..mensen de groete
(tis nog steeds mooi weer buite, wat doe ik achter internet?)
quote:Nee, alleen dat komt veel voor. Bij sommige " alto's "
Op maandag 08 april 2002 18:45 schreef LenL het volgende:[..]
*zucht.
HEEFT IEMAND GEZEGD HET TE HATEN OMDAT HET EEN TREND IS? NOU?
quote:Als je dit leuk vind is het goed.
Op zondag 07 april 2002 23:19 schreef FiZz het volgende:
Ligt eraan hoe je haten opvat in dit geval.
Ik bedoel er gewoon mee te zeggen dat ik bijna nooit mee doe aan trends. Ik doe nou eenmaal graag dingen die andere niet doen.
quote:Als je eikel niet had gezegd, klonk het echt wat beter hoor.,
Op maandag 08 april 2002 18:59 schreef FouteMensenStaff het volgende:[..]
JEEEEJ! Ik ben genoemd! Ik zie een foto wat dan kennelijk jouwn vriendin is. Als jij vind dat ik haar afkraak schijt ik daar lekker op. Ik zeg gewoon wat ik er van vind like it or not. Kan er dus ook niet mee zitten als je wat terug te zeiken hebt... Maareh hoezo stoer? Dat vat ik ff niet of is dat omdat je je afgezeken voelt? Als het je niet boeide reageerde je niet eikel
quote:Nee, want dat is best wel zielig als je dat doet. Want je kan wel net zo veel anders doen dan je wilt, maar je schiet er niets mee op. Uniek ben je niet.
Op maandag 08 april 2002 19:23 schreef Jassie het volgende:[..]
Als je dit leuk vind is het goed.
Maar die meelopers doen dat om cool te zijn, en dat is het niet(vind ik).
quote:JA! Duh!
Op maandag 08 april 2002 19:20 schreef Jassie het volgende:[..]
Nee, alleen dat komt veel voor. Bij sommige " alto's "
Daar had ik (= bij die ene post LenL), het over!
quote:Natuurlijk ben je nooit uniek in zo'n opzicht. Ach ja, ik wil gewoon zo doen zoals ik me prettig voel KLAAR einde discussie, en de rest moet zelf maar weten wat ze doen. Maar dat betekend niet dat ik het leuk of gaaf of mooit vind, maar dat boeit hun niet... hoewel...
Op maandag 08 april 2002 22:03 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:[..]
Nee, want dat is best wel zielig als je dat doet. Want je kan wel net zo veel anders doen dan je wilt, maar je schiet er niets mee op. Uniek ben je niet.
Kwam ff in me op: Wees Uniek! net als iedereen! (niet van mezelf)
quote:Laten we ze even bij het handje nemen.
errrm ...craddle of filth, within temptation, after forever, children of bodom ...is toch geloof ik nog altijd meer gothic rock?
COF = black metal, maar neigt steeds meer naar black metal/gothic metal.
Within temptation = volgens mij ook gothic rock
After Forever ook, maar misschien ook gothic metal (ik snap het verschil niet zo)
COB = absoluut geen gothic of gothic metal. COB kent een veelvoud aan gitaarsolo's icm. met prioriteit voor up-tempo. Vaak staat de band ingedeeld als "heavy metal", maar je zou het ook power metal kunnen noemen gezien er grote nadruk ligt op snelheid. Om deze muziek black metal te noemen omdat er een krijs in zit is natuurlijk onzin.
En over commercieel gesproken, within temptation is misschien nog wel commercieler dan sum41 of andere nu-metal / punk bandjes. COF wordt ook steeds commercieler. Niet bepaald die hard muziek, ik ken zoveel mensen die helemaal niet "IN" de metal scene zijn maar bv. wel van within of COF houden. Dat zegt genoeg vind ik.
Ach maarja, de meeste bands maakten vroeger wel betere muziek. Gelukkig blijven er genoeg uitzonderingen! En wanneer ben je alto, of alternatief (whatever) als je levenstijl duidelijk verschilt met de modale. Maar dat is bij mij niet echt het geval, terwijl ik bv. wel alleen meer alternatieve muziek lusiteren (black,death,thrash,power eigenlijk bijna alle metal genres). Dus ik ben een "alternatieve muziek beluisteraar", maar eigenlijk geen alto, want mijn levensstijl is niet anders. En een cursus is natuurlijk een "voorbeeld hoe het moet", als je je daar aan houdt ben je wat mij betreft meteen een meeloper.
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 10-04-2002 21:43]
quote:
Op maandag 08 april 2002 18:45 schreef LenL het volgende:[..]
Ahum...
quote:Ahum...
Geb. datum: 05 maart 1987
Ondertitel: Flipneus, I love u!!!
quote:Een echte alto is wel een meeloper. Net als een echte gabber, een echte poser, een echte kakker... en ga zo maar verder. Waarom zou je anders aan de term willen voldoen? Om erbij te horen toch zeker. Iemand die geen meeloper is past ook niet in een hokje. Snapt nou helemaal niemand dat?
Op woensdag 10 april 2002 21:33 schreef Yokozuna het volgende:
Een echte alto is geen meeloper. Heeft dus ook geen cursus nodig, want dan is het dus een wannabe. Hij probeert alto te zijn door de cursus.
[..]Laten we ze even bij het handje nemen.
De altocursus is duidelijk een grapje en moet je absoluut niet serieus nemen!!!!!!
quote:Maar het is een leuke grap om er eens over te praten
Op donderdag 11 april 2002 10:29 schreef Tinkepink@work het volgende:
Zijn jullie nou zo dom of lijkt het maar zo?De altocursus is duidelijk een grapje en moet je absoluut niet serieus nemen!!!!!!
quote:Grappig dat je dat zegt... is precies hetgeen wat ik altijd zeg als ik van een eerder door mijzelf gemaakte domme opmerking wil wegkomen.
Op donderdag 11 april 2002 10:29 schreef Tinkepink@work het volgende:
Zijn jullie nou zo dom of lijkt het maar zo?De altocursus is duidelijk een grapje en moet je absoluut niet serieus nemen!!!!!!
quote:
Op woensdag 10 april 2002 22:51 schreef Pardonlul het volgende:[..]
[..]Ahum...
quote:Ja, dat was punt 1
Op donderdag 11 april 2002 10:23 schreef PuNkOrAmA het volgende:
Een ECHTE alto noemt zichzelf ook geen alto
quote:Dak in hbergen woon is geen sgande en zo ja, kan ik er nog niets aan doen. En dak 15 ben is irrelecant en mijn ondertitel heeft andere (CUB) redenen.
Op woensdag 10 april 2002 22:51 schreef Pardonlul het volgende:[..]
[..]Ahum...
Kon het niet laten deze link te plaatsen. Even voor de duidelijkheid, dit ben ik niet!
Jullie meningen graag
quote:zo apart is ie niet. Alleen de zwarte nagellak en het 666 + pentagram op zijn hand (met watervaste stift gedaan) is zo enorm triest.
Op zondag 14 april 2002 16:40 schreef PuNkOrAmA het volgende:
http://www.cu2.nl/altofurbyKon het niet laten deze link te plaatsen. Even voor de duidelijkheid, dit ben ik niet!
Jullie meningen graag
quote:weet ik, maar ik vind 't wel mee vallen (vergeleken met die andere gast)
Op zondag 14 april 2002 16:50 schreef PuNkOrAmA het volgende:
ik bedoel eigenlijko ook juist dat hij zo triest is ...
Maar om een alto te zijn hoef je niet al dit bovenstaande te doen, maar naja, ik ben dus ook geen alto. En het belangrijkste is om alto te zijn om gewoon jezelf te zijn. Het begrip 'alto' wordt vaak misbruikt voor andere groepen van alternatievelingen zoals punkers of hippies.
Ik ben gewoon lekker een fuckdup huppelkut, en daar ben ik nog trots op ook!
quote:Wat saai en wat standaard.
Op zondag 14 april 2002 17:07 schreef AoD het volgende:
Ik ben gewoon lekker een fuckdup huppelkut, en daar ben ik nog trots op ook!
quote:en wat is dan alternative muziek
Op zondag 14 april 2002 17:07 schreef AoD het volgende:Ik luister naar alternatieve muziek
quote:Hoe weet jij dat ze dat nu niet meer doen?
Op zondag 14 april 2002 18:28 schreef MuadDib het volgende:
Vroeger droegen alternatievelingen gewoon geitewollen sokken.
quote:Omdat ze geen sandalen meer dragen.
Op zondag 14 april 2002 18:59 schreef Jassie het volgende:[..]
Hoe weet jij dat ze dat nu niet meer doen?
quote:Nee dat klopt.
Op zondag 14 april 2002 19:08 schreef MuadDib het volgende:[..]
Omdat ze geen sandalen meer dragen.
quote:Pft, niemand is uniek. Elk mens is een dom mensje.
Op maandag 08 april 2002 23:56 schreef FiZz het volgende:[..]
Natuurlijk ben je nooit uniek in zo'n opzicht. Ach ja, ik wil gewoon zo doen zoals ik me prettig voel KLAAR einde discussie, en de rest moet zelf maar weten wat ze doen. Maar dat betekend niet dat ik het leuk of gaaf of mooit vind, maar dat boeit hun niet... hoewel...
Kwam ff in me op: Wees Uniek! net als iedereen!
(niet van mezelf)
quote:Dat zeg ik er toch ook mee
Op zondag 14 april 2002 21:16 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:[..]
Pft, niemand is uniek. Elk mens is een dom mensje.
quote:Hoe kan je dan zien dat ze geen geitenwollen sokken dragen?
Op zondag 14 april 2002 19:08 schreef MuadDib het volgende:[..]
Omdat ze geen sandalen meer dragen.
quote:hmm, je hebt een punt. Misschien dat er binnenin dat hippe pumagympje toch nog een echte geitenwollen sok huist.
Op maandag 15 april 2002 09:43 schreef Roger-Wilco het volgende:[..]
Hoe kan je dan zien dat ze geen geitenwollen sokken dragen?
quote:Ik zou het erg op prijs stellen als je mij even wilt wijzen op die eerder gemaakte domme opmerking van mij in dit topic.
Op donderdag 11 april 2002 15:47 schreef Roger-Wilco het volgende:[..]
Grappig dat je dat zegt... is precies hetgeen wat ik altijd zeg als ik van een eerder door mijzelf gemaakte domme opmerking wil wegkomen.
Of bedoelde je dat niet met deze opmerking?
quote:Ikzelf ben degene die domme opmerkingen bezigt. Dat breekt de spanning zegmaar. Whahaha.... Ik ga niet zoeken naar domme opmerkingen van jouw kant, daar komt alleen maar ruzie van.
Op maandag 15 april 2002 09:59 schreef Tinkepink@work het volgende:[..]
Ik zou het erg op prijs stellen als je mij even wilt wijzen op die eerder gemaakte domme opmerking van mij in dit topic.
Of bedoelde je dat niet met deze opmerking?
quote:LOL!
Op zondag 14 april 2002 17:07 schreef AoD het volgende:
Nah ok, hier komt ie:
Ik ben mezelf
Ik luister naar alternatieve muziek
Ik kijk jackass
Ik rook joints
Ik ben GEK
Ik ben anarchistisch
Ik schop bruggers omver
Ik had een tas met anarchy a's drop, maar dies gejat|:(
Ik doe af en toe jackass na
Ik loop in de kleren waarin ik wil lopen
Ik loop altijd met een oranje zonnebril op me harses
Ik luisteer alleen naar mezelf
Ik noem me GEEN alto
Ik noem me ook GEEN alternatieveling
Ik noem me gewoon MEZELF
En dan ben je alto...?
Ik ben mezelf
Ik luister naar trance / rock / punk / metal / pop (geen RMB)
Ik kijk jackass
Ik rook joints (mindere maten waarschijnlijk )
Ik ben GEK
Ik ben anarchistisch (ik niet, ik help graag in de samenleving)
Ik schop bruggers omver (WTF is een brugger??)
Ik heb geen tas
Ik doe af en toe jackass na (ik niet)
Ik loop in de kleren waarin ik wil lopen (ik ook)
Ik loop altijd met een oranje zonnebril op me harses (ik niet)
Ik luisteer alleen naar mezelf (bullshit)
Het nadeel met van die alto frikandellen is dat ze denken dat ze alleen op de wereld leven...
quote:Ik ben geheel iemand anders
Op maandag 15 april 2002 10:59 schreef SolidArt het volgende:[..]
LOL!
En dan ben je alto...?
Ik ben mezelf
Ik kijk jackass
Ik rook joints (mindere maten waarschijnlijk)
Ik ben GEK
Ik heb geen tas
Het nadeel met van die alto frikandellen is dat ze denken dat ze alleen op de wereld leven...
Conclusie ik ben wat een alto eigenlijk wil zijn. (*grin*)
quote:Ik noem mezelf ook geen alto, en ik ben ook geen alto!! Damn, lees dan ook us wat eronder staat!
Op maandag 15 april 2002 10:59 schreef SolidArt het volgende:[..]
LOL!
En dan ben je alto...?
Ik ben mezelf
Ik kijk jackass
Ik rook joints (mindere maten waarschijnlijk)
Ik ben GEK
Ik heb geen tas
hihi
In a nutshell.
maar vooral: IK BEN MEZELF!
dus niet zeiken met je 17 stappenplan, daar word je alleen maar een meelopert van!
wat een dom mens die www.cu2.nl/lacrimosa met haar lijstje
Hmmmmmmmmmm, ok, dees sla ik ff over.....
Haha, nee!
och welnee, Anarchy is namelijk de meest overschatte zooi die er is
Beetje schelden/ergeren aan andere is niets mis mee toch?
Ja, want ik ben wel tr00!
HAHA, dreads......
EUH, nee niet echt.
nee.......
Nee, als iedereen wat meer respect voor elkaar zou hebben zou de wereld een stuk beter zijn
Ja....
11Praat in een of andere onleesbare taal, op MSN of op je cu2 profiel. voorbeeld: ikkuh iz nie sow heejl erruggus lieffig maarrum da geejf oowk nie :D gebruik ook zoveel mogelijk gezichtjes en dergelijke.
LOL, No WAY!
Nee, maar graaf tel is cool (let op, engels voor graaf = Count snappie?)
nee
DE METAL ALTERNATIEVELINGEN: Cradle of Filth, Dimmu Borgir, Within Temptation, After Forever, Cannibal Corpse, Kittie, Children of Bodom, Marilyn Manson, Rammstein, Soulfly
Soulfly = ok
DE ALTOS:
MACHINE HEAD FEAR FACTORY
Nee, dickies jas en Aem Kei shirt (vandaag dan....)
Nee, CKY
M'n vage vraag........
17Heb een cool taalgebruik. Woorden als klauwen(jatten), kewl (cool), vet, vaag en tjoooo doen het altijd goed
tjooo vet vaag topic!
quote:Jij bent dus het grote voorbeeld van de standaard alto in deze tijd.
Op donderdag 06 juni 2002 23:40 schreef GoLLeM het volgende:
ik draag baggy kleren, bandshirts, heb patches van Bad Religion, Marilyn Manson, GangGreen en Biohazard
Ik luister leuke muziek muziek die IK leuk vind (waaronder Sum 41, Limp Bizkit, Linkin Park, Papa Roach, KoRn en Slipknot,
heb omhoogstaand groen/paars haar
doe zo ongeveer 24/7 jackass namaar vooral: IK BEN MEZELF!
dus niet zeiken met je 17 stappenplan, daar word je alleen maar een meelopert van!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |