verschil sbs en rtl helaas...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
damn dit is pas een verschrikkelijke teringshow zeg en vooral commentaar van Jury enzo
please waar zijn de reacties van popstars enzo, gewoon flink hard vernederen enzo
Van de parfum?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:16 schreef sbientje het volgende:
waar ken ik deze cacharel van?
jeugdzorg, de missing files?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:16 schreef sbientje het volgende:
waar ken ik deze cacharel van?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:16 schreef Cee het volgende:
Ze heeft een kind van 6 maanden. Daarom doet ze vaak mee aan talentenjachten. Want ze wil 't kind een goed leven geven.
oh boy, verheug me er nu al opquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:18 schreef 100cc het volgende:
Moeten jullie maar eens wachten tot ik straks kom!
Ja ja, nu weten we het wel.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:18 schreef 100cc het volgende:
Het zit er allemaal een beetje tussen in. Niks goeds, niks écht kneuzerigs....quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:19 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind het wel heel tam allemaal hoor.
Het is bijna Korenslag ofzo. We missen alleen Henny Huisman nog.
Daar zijn we nog lang niet vanaf ben ik bang.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Al dat gegospel hangt me nu alweer de keel uit.
Cacharelquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:23 schreef Karina het volgende:
Het is een beetje braaf allemaal inderdaad. Nog geen rare gasten gezien. Dat laatste meisje net voor de reclame vond ik wel grappig (ben haar naam alweer vergeten) "al die negers tegenwoordig"
't Gaat ze ook alleen maar om het beroemd worden he.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:22 schreef -Vaduz- het volgende:
De jeugdige domheid is wel om te lachen trouwens.
Gaat, bedoel je?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:18 schreef 100cc het volgende:
Irritant ja.quote:
Het is ritmisch, maar echt zingenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:26 schreef Leonoor het volgende:
Cacharel! Wie had gedacht dat ze kon zingen!
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:26 schreef Cee het volgende:
Telefoon-gebaartje bij 'call me'.Kan me niks schelen al leeft dat kind al 38 jaar uit een vuilnisbak. Het blijft middelmatig. D'r tattoos en d'r verhaal geven de doorslag. Triest.
Dat is Kas!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:28 schreef Adelante het volgende:
Hoor ik trouwens Cas van Iersel?Ik dacht dat ze die er uit gekickt hadden bij RTL?
Ja, dus spande hij een rechtszaak aan, en moesten ze hem terugnemen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:28 schreef Adelante het volgende:
Hoor ik trouwens Cas van Iersel?Ik dacht dat ze die er uit gekickt hadden bij RTL?
Ja, dat is Casquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:28 schreef Adelante het volgende:
Die ook zo heel tof zo'n vrijgezellenfeest in de grote stad gaan vieren enzo.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:28 schreef Svensational het volgende:
Haha, drie mensen in een overal die lekker gek doen![]()
![]()
Ik zat ook al te zoekenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:29 schreef Cee het volgende:
brb, m'n kat jankt weer.
Oh wacht, ik heb geen kat.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:29 schreef Cee het volgende:
brb, m'n kat jankt weer.
Oh wacht, ik heb geen kat.
Vreemd, meestal krijgen mensen een ontslagvergoeding, want zijn er verstoorde arbeidsverhoudingen enzo, verder prima, want je ziet hem toch nietquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:29 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ja, dat is Cas
En ja, ze hadden hem ontslagen, maar dat was onrechtmatig, dus hij werkt er weer. Maar niet bij Boulevard.
quote:
Priceless. Je weet dat die hoge toon eraan komt en het blijkt dan nog slechter te zijn dan je voor mogelijk hield.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |