quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:05 schreef babette21 het volgende:
Laurens zit over een half jaar in gtst, let maar op...
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mên! Het orgel kan op haar kont staan!
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Sjingen isj een ding, maar Eksj-facturrr...
Ja maar nu komt Eddy, die moet ons redden.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:09 schreef kastanova het volgende:
Hier dan maar:
Kollere, het lijkt wel een compleet ander programma...
Ik vind er echt geen kláp aan tot nu toe en die "hoera, we zijn door muur" voegt ook echt geen éne reet toe.
Jury is ook 1 grote sufkutten-bende... "Hihihihi, je bent een adonis... Je zong te snel en gehaast, maar ach, 4 keer ja.."
Het lijkt wel de mini playbackshow... Met 2,5 vrouw simpelweg een te groot vrouwengehalte in de jury vrees ik...
doe je zelf ook nog mee?quote:
ow en je was vergeten te zeggen dat Wendy je zus isquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:09 schreef 100cc het volgende:
Eddy is m'n opa trouwens.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:10 schreef NoNickOne het volgende:
Geef Eddy een uzi en hij schiet heel Irak plat..
Niet geloofwaardig meer, 100ccquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:09 schreef 100cc het volgende:
Eddy is m'n opa trouwens.
Hij was het in die terminator-jasquote:
Kun je je aan vast houden als ie de liefde met je bedrijftquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:11 schreef Copycat het volgende:
Ik ben gefascineerd door de oren van Eddy.
Ze zijn wel groot, iddquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:11 schreef Copycat het volgende:
Ik ben gefascineerd door de oren van Eddy.
Het enige dat ik echt leuk vond was een groepje jonge meisjes dat Andrew Sister repertoire zong!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:11 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik dacht dat je me zou smsen!!!![]()
Is het wat??
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:12 schreef 100cc het volgende:
Oja, Wendy is m'n moeder. Wel grappig, dat zij en m'n opa zo met elkaar praten alsof ze elkaar niet kennen!
Gebruik gewoon mades of lokaas, gemenerd.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:11 schreef koetjiekoetjie het volgende:
jeeej! ik doe ook mee met commentaar geven. Geef mij hem als opa! Strik eromheen en dan lekker mee gaan vissen ofzo...
Ik wil ZO graag dat die Tokkie doorgaat.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:12 schreef Brighteyes het volgende:
Nou, we hebben de hysterische antilianen voor dit jaar ook al weer gevonden!![]()
Dat wordt nog wat op de tribune.
He bah.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:11 schreef Adelante het volgende:
Kun je je aan vast houden als ie de liefde met je bedrijft
Da's m'n zusje.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:14 schreef Adelante het volgende:
Wie is die blonde uit de jury trouwens? Hebben ze Jerney nog strakker getrokken of moet ik d'r ergens anders van kennen?
How could I forget?!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
zitten allemaal op de housewarming van Dizer denk ik
Nieuw jurylid, Stacey. Had op d'r 16e al een platenlabel, is nu 22 jaar oud ofzo.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:14 schreef Adelante het volgende:
Wie is die blonde uit de jury trouwens? Hebben ze Jerney nog strakker getrokken of moet ik d'r ergens anders van kennen?
verschil sbs en rtl helaas...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
damn dit is pas een verschrikkelijke teringshow zeg en vooral commentaar van Jury enzo
please waar zijn de reacties van popstars enzo, gewoon flink hard vernederen enzo
Van de parfum?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:16 schreef sbientje het volgende:
waar ken ik deze cacharel van?
jeugdzorg, de missing files?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:16 schreef sbientje het volgende:
waar ken ik deze cacharel van?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:16 schreef Cee het volgende:
Ze heeft een kind van 6 maanden. Daarom doet ze vaak mee aan talentenjachten. Want ze wil 't kind een goed leven geven.
oh boy, verheug me er nu al opquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:18 schreef 100cc het volgende:
Moeten jullie maar eens wachten tot ik straks kom!
Ja ja, nu weten we het wel.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:18 schreef 100cc het volgende:
Het zit er allemaal een beetje tussen in. Niks goeds, niks écht kneuzerigs....quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:19 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind het wel heel tam allemaal hoor.
Het is bijna Korenslag ofzo. We missen alleen Henny Huisman nog.
Daar zijn we nog lang niet vanaf ben ik bang.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Al dat gegospel hangt me nu alweer de keel uit.
Cacharelquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:23 schreef Karina het volgende:
Het is een beetje braaf allemaal inderdaad. Nog geen rare gasten gezien. Dat laatste meisje net voor de reclame vond ik wel grappig (ben haar naam alweer vergeten) "al die negers tegenwoordig"
't Gaat ze ook alleen maar om het beroemd worden he.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:22 schreef -Vaduz- het volgende:
De jeugdige domheid is wel om te lachen trouwens.
Gaat, bedoel je?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:18 schreef 100cc het volgende:
Irritant ja.quote:
Het is ritmisch, maar echt zingenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:26 schreef Leonoor het volgende:
Cacharel! Wie had gedacht dat ze kon zingen!
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:26 schreef Cee het volgende:
Telefoon-gebaartje bij 'call me'.Kan me niks schelen al leeft dat kind al 38 jaar uit een vuilnisbak. Het blijft middelmatig. D'r tattoos en d'r verhaal geven de doorslag. Triest.
Dat is Kas!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:28 schreef Adelante het volgende:
Hoor ik trouwens Cas van Iersel?Ik dacht dat ze die er uit gekickt hadden bij RTL?
Ja, dus spande hij een rechtszaak aan, en moesten ze hem terugnemen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:28 schreef Adelante het volgende:
Hoor ik trouwens Cas van Iersel?Ik dacht dat ze die er uit gekickt hadden bij RTL?
Ja, dat is Casquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:28 schreef Adelante het volgende:
Die ook zo heel tof zo'n vrijgezellenfeest in de grote stad gaan vieren enzo.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:28 schreef Svensational het volgende:
Haha, drie mensen in een overal die lekker gek doen![]()
![]()
Ik zat ook al te zoekenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:29 schreef Cee het volgende:
brb, m'n kat jankt weer.
Oh wacht, ik heb geen kat.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:29 schreef Cee het volgende:
brb, m'n kat jankt weer.
Oh wacht, ik heb geen kat.
Vreemd, meestal krijgen mensen een ontslagvergoeding, want zijn er verstoorde arbeidsverhoudingen enzo, verder prima, want je ziet hem toch nietquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:29 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ja, dat is Cas
En ja, ze hadden hem ontslagen, maar dat was onrechtmatig, dus hij werkt er weer. Maar niet bij Boulevard.
quote:
Priceless. Je weet dat die hoge toon eraan komt en het blijkt dan nog slechter te zijn dan je voor mogelijk hield.quote:
Ik ook niet. Maar ze klonk goed.quote:
Maar ze weet nog steeds niet wat ze zingtquote:
Je vergeet nog de Treintje-Oosterhuis-blik.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat handje
Die hoepels in haar oren
Die kop
Nog een zweetlip en het is compleet.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je vergeet nog de Treintje-Oosterhuis-blik.
Oja. Thnxquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je vergeet nog de Treintje-Oosterhuis-blik.
Alweer een Hageneesquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:34 schreef babette21 het volgende:
aaah Den Haag wordt weer lekker neergezet
Die bek met tandenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:33 schreef Natalie het volgende:
Zo, die met die rode muts is ook niet een van de knapsten... die kleding... die kleuren
Volgens mij is ze wel een stuk serieuzer dan die 15 jarige huppelkutjes (al is rijk worden natuurlijk niet echt een motivatie). Ik denk dat we even aan haar moeten wennen, misschien een makeover en ze heeft wel talent. Ik erger me nog wel een beetje aan haar maar ik denk dat er toch nog wel wat in kan zitten.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:30 schreef babette21 het volgende:
Ze hadden Cacharel er beter meteen uit kunnen gooien; lijkt me er één zonder zelfreflectie en kan maar beter geen hoop krijgen. Als ze er nu in een volgende ronde uitvliegt, vliegt ze vast iemand aan. Zie de headlines al voor me: Gordon heeft nieuwe stalker
Volgende keer zingt ze vast Madonna's Borderline
Helaas welquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:34 schreef babette21 het volgende:
aaah Den Haag wordt weer lekker neergezet
Ken jij niet een mooi liedje van Harrie Jekkers doen?quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:36 schreef Steve het volgende:
X5 is geboren.
:}quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ken jij niet een mooi liedje van Harrie Jekkers doen?
ze lijkt mij een type dat geen "nee" kan accepteren...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:35 schreef maok het volgende:
Volgens mij is ze wel een stuk serieuzer dan die 15 jarige huppelkutjes (al is rijk worden natuurlijk niet echt een motivatie). Ik denk dat we even aan haar moeten wennen, misschien een makeover en ze heeft wel talent. Ik erger me nog wel een beetje aan haar maar ik denk dat er toch nog wel wat in kan zitten.
Thy will be done.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:37 schreef Adelante het volgende:
Als die leadzangeres nou die anderen loost
Heb je d'r hyves al?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
![]()
wheheh en alleen door
Ze heeft zo'n koppie waar je gewoon overheen moet spuiten
Vind je?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:38 schreef babette21 het volgende:
ik zeg 't niet snel, maar 't is wel echt een lekker wijf
Precies ja en daarna even flink anaal!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:38 schreef admiraal_anaal het volgende:![]()
wheheh en alleen door
Beter mikken danquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:38 schreef admiraal_anaal het volgende:![]()
wheheh en alleen door
Cacharel dus hequote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:38 schreef babette21 het volgende:
ik zeg 't niet snel, maar 't is wel echt een lekker wijf
Ik denk dat zij echt stiekem keigoed kunnen zingen, ze hebben conservatoriumhoofdenquote:
Niet die Rosanne-piggies?quote:
Ik denk het niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:40 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ik denk dat zij echt stiekem keigoed kunnen zingen, ze hebben conservatoriumhoofden.
Die zusjes van Rebecca, hebben we daar al pics van?quote:
Ik vind het wel humor, die nemen zichzelf niet zo serieus tenminste. Die willen gewoon even op tvquote:
die heb ik niet gezien, alleen half gehoord...quote:
Al zingen ze de sterren van de hemel, d'r is geen hond die hun plaat koopt.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:40 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ik denk dat zij echt stiekem keigoed kunnen zingen, ze hebben conservatoriumhoofden.
Das niet kosjerquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:41 schreef Steve het volgende:
[..]
Daar kun je een lekkere sandwich mee doen.
Volgens mij menen ze er niks van ook, stom.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |