Ja. Die uit Hendrik-Guido-Ambacht ;-).quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:39 schreef 3FMaster het volgende:
Twijfelhomo's. Ik moet gelijk denken aan Martin, de Ik Vertrek-homo
PetShopBoysAlarm
Proficiat. Juich maar niet te vroeg. Het kan nog alle kanten op, al hoop ik dat Heerenveen wint.quote:
Ik ben niet voor Heerenveen, maar ik ben Anti-Feyenoord, vandaarquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:53 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Proficiat. Juich maar niet te vroeg. Het kan nog alle kanten op, al hoop ik dat Heerenveen wint.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:53 schreef LeonH het volgende:
tuurlijk het ligt allemaal aan de trainert![]()
Mag je mij bellen , geef je via msn het woord doorquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:55 schreef Jannekje7 het volgende:
Oeh, kaarten kaiser chiefs!!
Ohnee... ik wil geen geheime woord...
Dat is toch een veeeeel te groot bestand alf avatar? Hapert t forum steeds als je er langs zaptquote:
Volgens mij kwam die gast uit Sassenheim ofzo. Hier op het Ik vertrek forum hadden ze zn hyves, waarin stond dat hij gescheiden is, en nu 'officieel' homo is.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:53 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ja. Die uit Hendrik-Guido-Ambacht ;-).
En je ziet er ook nog helemaal nix op.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:56 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Dat is toch een veeeeel te groot bestand alf avatar? Hapert t forum steeds als je er langs zapt
kHeb je nummer nie eensquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Mag je mij bellen , geef je via msn het woord door
je kan m als webicoon uploaden...niks aan de hand danquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:56 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Dat is toch een veeeeel te groot bestand alf avatar? Hapert t forum steeds als je er langs zapt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |