Ja. Die uit Hendrik-Guido-Ambacht ;-).quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:39 schreef 3FMaster het volgende:
Twijfelhomo's. Ik moet gelijk denken aan Martin, de Ik Vertrek-homo
PetShopBoysAlarm
Proficiat. Juich maar niet te vroeg. Het kan nog alle kanten op, al hoop ik dat Heerenveen wint.quote:
Ik ben niet voor Heerenveen, maar ik ben Anti-Feyenoord, vandaarquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:53 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Proficiat. Juich maar niet te vroeg. Het kan nog alle kanten op, al hoop ik dat Heerenveen wint.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:53 schreef LeonH het volgende:
tuurlijk het ligt allemaal aan de trainert![]()
Mag je mij bellen , geef je via msn het woord doorquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:55 schreef Jannekje7 het volgende:
Oeh, kaarten kaiser chiefs!!
Ohnee... ik wil geen geheime woord...
Dat is toch een veeeeel te groot bestand alf avatar? Hapert t forum steeds als je er langs zaptquote:
Volgens mij kwam die gast uit Sassenheim ofzo. Hier op het Ik vertrek forum hadden ze zn hyves, waarin stond dat hij gescheiden is, en nu 'officieel' homo is.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:53 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ja. Die uit Hendrik-Guido-Ambacht ;-).
En je ziet er ook nog helemaal nix op.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:56 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Dat is toch een veeeeel te groot bestand alf avatar? Hapert t forum steeds als je er langs zapt
kHeb je nummer nie eensquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Mag je mij bellen , geef je via msn het woord door
je kan m als webicoon uploaden...niks aan de hand danquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:56 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Dat is toch een veeeeel te groot bestand alf avatar? Hapert t forum steeds als je er langs zapt
huh ? wat? wat mis ik?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:56 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
kHeb je nummer nie eens
En khou nie zo van valsspelen eigenlijk
Nee hoor.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:56 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Duidelijker kan 'ie helaas niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:56 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En je ziet er ook nog helemaal nix op.
wat heb jij die nietquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:56 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
kHeb je nummer nie eens
En khou nie zo van valsspelen eigenlijk
Inderdaad.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:57 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
je kan m als webicoon uploaden...niks aan de hand dan
Dus?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:58 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
huh ? wat? wat mis ik?
En Janne, je moet doen als die Venema heh...kijk wat die allemaal gewonnen heeft
zo scherp zie ik niet, maar ik zie wel de camper van eric Dikebquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:00 schreef -Hans- het volgende:
is dat nou de 3FM auto bus op de grote markt van Grunn?
[ afbeelding ]
tuurlijk wel, brutale mensen hebben de halve wereldquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:01 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Dus?
Is zijn keuze, hoef ik toch nog niet te doen?
Hehequote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:01 schreef muisje-eliza het volgende:
zo scherp zie ik niet, maar ik zie wel de camper van eric Dikeb
Yup! AntiRoos en sommigen zitten er al voor morgenavond.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:00 schreef -Hans- het volgende:
is dat nou de 3FM auto bus op de grote markt van Grunn?
[ afbeelding ]
Maar je weet toch: bier is de remedie tegen allesquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:01 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Heb ik ook zeer zin in, maar ziek + bier wat in schuur ligt, dan moet ik nu naar buiten.
Grapjasquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:03 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Maar je weet toch: bier is de remedie tegen alles
Aha, cool ! Volgens mij gaat de Freaknacht ook erg tof worden met waarschijnlijk ook wel iemand met een loop-mic buiten. Annemieke? Vorig jaar was het Domien, dacht ik. Dat was ook wel mooie radioquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:03 schreef Feivel1 het volgende:
Yup! AntiRoos en sommigen zitten er al voor morgenavond.
Volgens de twitter gaat het al stukken beter.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:04 schreef muisje-eliza het volgende:
iemand al iets van Maricha gehoord?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |