Ben brutaal zat, maak je geen zorgenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:02 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
tuurlijk wel, brutale mensen hebben de halve wereld
Niet sinds ze heeft getwitterd dat ze denkt dat Anniek de mol is. En dat ben ik met haar eens, dus het zal met de hersenschudding ook wel beter gaanquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:04 schreef muisje-eliza het volgende:
iemand al iets van Maricha gehoord?
Das geen grapje, das de keiharde waarheidquote:
Polorkkkk!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:06 schreef drummerdude het volgende:
JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAAAAAAAAAAAAA
ik hoop tquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:07 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Niet sinds ze heeft getwitterd dat ze denkt dat Anniek de mol is. En dat ben ik met haar eens, dus het zal met de hersenschudding ook wel beter gaan
Sssssst, niks over WidM, of in een spoiler, heb t gister gemist (stomme NS!)quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:07 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Niet sinds ze heeft getwitterd dat ze denkt dat Anniek de mol is. En dat ben ik met haar eens, dus het zal met de hersenschudding ook wel beter gaan
Ik heb het opgenomenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:08 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Sssssst, niks over WidM, of in een spoiler, heb t gister gemist (stomme NS!)
Naja, bij mij nietquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:07 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Das geen grapje, das de keiharde waarheid
wel grappig, eerst mocht er voor Maricha absoluut niks gezegt worden op FOK, hyves of twitter en nu doet ze het zelfquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:08 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Sssssst, niks over WidM, of in een spoiler, heb t gister gemist (stomme NS!)
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:09 schreef themauster het volgende:
Ik krijg nu hele rare gedachten als ik weer in Vera kom
Ze had het er alleen maar over wie ze denkt dat de mol is. Niets over wie er gisteren uit is gegaan.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:09 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wel grappig, eerst mocht er voor Maricha absoluut niks gezegt worden op FOK, hyves of twitter en nu doet ze het zelf
dan moet je eens leren drinkenquote:
Ik krijg je wel door, en heb zelf een tijdje niks meer de wereld in gezondenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:10 schreef muisje-eliza het volgende:
ben ik echt de enige die aan het twitteren is nu, of doet mn twitter vaag
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:11 schreef 3FMaster het volgende:
Was slecht zeg
Kunnen wij ook:
You're Hot 'n your MARS! Das 1
Jij ook al?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:11 schreef muisje-eliza het volgende:ik hoor nu in elk lied mogelijkheden om MARS te plakken
Bij mij hetzelfde. Mijn laatste zelfverzonden tweet ging over de Arno-compilatie.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:11 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Ik krijg je wel door, en heb zelf een tijdje niks meer de wereld in gezonden
oh oke, ik vroeg me af of ik nog wel mensen door kreeg, mn Direct Messages doet het alleen op mn mobiel, dan zie ik keurig 1 of 2 staan ofzo maar via de puter staat ie eeuwig op zeroquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:11 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Ik krijg je wel door, en heb zelf een tijdje niks meer de wereld in gezonden
Yep, vanmiddag om 17 uur heeft ie zn plaats ingenomen. De dubbeldekker bus is van Simone FMquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:00 schreef -Hans- het volgende:
is dat nou de 3FM auto bus op de grote markt van Grunn?
[ afbeelding ]
dat heb je ook wel eens geiler gezegdquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:12 schreef LeonH het volgende:
en we hadden ook nog adele - make you feel my mars
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |