quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:29 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ja. Empire Of The SUN inderdaad. Ik heb vandaag iets met mn oog. Vergeef het me. Dankje!
Hoi Ramon, gewoon zeggen wat je leuk aan het programma vind hier, en meelachen en discusieren over wat de heren DJ te vertellen hebbenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:29 schreef Ramonvdp het volgende:
hoe werk deze site? zit er net op snap er geen hork van :S
ik ga veder luisteren naar EKSTRAWEEKEND
Bijna mn hele huis staat vol met Ikea troep danquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ikea is troep, hadden het beter de troephyves ":)
Bijna Sandstorm tijdquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
damn wat gaat de tijd snel , nu al de wissel
Wat is er niet te snappen?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:34 schreef drummerdude het volgende:
Ik snap die wissel echt niet, maar vind hem wel grappig
dat is ook de enige redenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:34 schreef drummerdude het volgende:
Ik snap die wissel echt niet, maar vind hem wel grappig
Waar gister dat voorstukje van op tv was, van die vrouw die de borden niet af wilde ruimen oid?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:39 schreef 3FMaster het volgende:
Twijfelhomo's. Ik moet gelijk denken aan Martin, de Ik Vertrek-homo
PetShopBoysAlarm
Jaquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:41 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Waar gister dat voorstukje van op tv was, van die vrouw die de borden niet af wilde ruimen oid?
Wie??quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:39 schreef 3FMaster het volgende:
Twijfelhomo's. Ik moet gelijk denken aan Martin, de Ik Vertrek-homo
Volgens mij van een "vrind" van Gerard die kwam naar de BBQ en gaf het kado..Gerard was zo blij als een kindquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:41 schreef 3FMaster het volgende:
Is de PetShopBoys hoed ook van iemand van Fok?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |