Ze verwijdert mn krabbels steedsquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:21 schreef Thomass het volgende:
Piovan geeft deze hyves 5 kankersteentjes.
![]()
kan je n voorbeeld geven ik ben een leek op gebied van die dingenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:20 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Zorgen dat je de link hebt van een foto, blog, of gadget ding en dan de gebruikersnaam (in de url) veranderen naar die van jezelf en dan kun je het weer zien en commenten.
Doe het te vaakquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:22 schreef reetveter het volgende:
Hoe de fuck weet je alles van hyves, wazoomie?
Anders ik welquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:23 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kan je n voorbeeld geven ik ben een leek op gebied van die dingen
Nou nou, das ook redelijk overdrevenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:20 schreef Cyberzone het volgende:
Hoe verknal ik me leven in 5 minuten
[conspiracy mode] TS en die kerel die die hyves heeft uitgevogeld spelen stiekem samenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:25 schreef afcajos het volgende:
Toch betwijfel ik of die jasper echt ts is en echt haar broer is
"mmquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:26 schreef swarmahoer het volgende:
maar ze hebben n andere achternaam en woonplaats
Een goatse is leukerquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:27 schreef afcajos het volgende:
Wie post tubgirl op haar hyves
TS is een buitenechtelijk kind!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:26 schreef swarmahoer het volgende:
maar ze hebben n andere achternaam en woonplaats
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
degene met piovan account natuurlijkquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:27 schreef afcajos het volgende:
Wie post tubgirl op haar hyves
Dat ben ikquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:27 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
degene met piovan account natuurlijkmet de mijne krijg ik alles weer op mn dak
dat is buiten fok dus kan primaquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:29 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dat ben ik![]()
Vooruit ik post wel ff
edit:
nee dan word ik vast gebanned op fok![]()
![]()
![]()
bweheh ik doe het ook niet, heb geen rel account zoals ome jos.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:27 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
degene met piovan account natuurlijkmet de mijne krijg ik alles weer op mn dak
wie is dat ook alweerquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:29 schreef swarmahoer het volgende:
[ afbeelding ]
deze toffe jongen maakt grote smurf belachelijk
is wel gedaanquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:31 schreef GoldenBatt het volgende:
Waarom heeft nog niemand (van Fok! nu) die vragenlijst ingevult?
Verder goed topic!![]()
Acinonyx is het.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:32 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
http://ichigo-muffinga.hyves.nl/
geen idee
Whehe hij heeft een 13 jarig vriendinnetje, kijk zn krabbelsquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:32 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
http://ichigo-muffinga.hyves.nl/
geen idee
Maar ga dan ook niet naar de wc....quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:45 schreef Agorias het volgende:
Soms hoor ik 's nachts mijn kleine zusje van 15 heel zachtjes hijgen en kreunen als ik naar de WC ga om een glas water te halenik denk dan echt van, wtf doe je met je deur open, als je dan zo graag je vinger in je natte flamoes steekt doe het dan met je deur dicht. Fokking goor.
klacht: zusje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |