Janis!quote:
Eerst even Janis!quote:
Ja, maar ik vind gewoon ook die foto's in die clip tof!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kon een aardig deuntje zingen
Slaap lekker Ruud!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 02:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik ga even horizontaal. Morgen(middag) nog een uur of vier werk en dan is het weer weekend.
Veel plezier nog vannacht en tot een volgende keer.
Ciao en welterusten
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 02:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik ga even horizontaal. Morgen(middag) nog een uur of vier werk en dan is het weer weekend.
Ciao en welterusten
Arriverderciquote:Op zaterdag 17 januari 2009 02:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ciao en welterusten
Links onder wortelkanaal behandeling rechts boven uh tja verloren.. Rechts onder 6 gaatjes ..quote:
Die heeft net dat lieve hondje uit gelaten...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ah wat een lieve hond.En wie is die Jack Russel ??
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 02:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die heeft net dat lieve hondje uit gelaten...
Lijkt me geen gek idee. Of zal ik er nog ff een YT in knallen?quote:
Geen ochtendjassen op de dijk?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 02:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die heeft net dat lieve hondje uit gelaten...
Doe mij gelijk ook ff als je wiltquote:Op zaterdag 17 januari 2009 02:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Links onder wortelkanaal behandeling rechts boven uh tja verloren.. Rechts onder 6 gaatjes ..
Ga maar ff liggen
Ik boor met een black & dekker tot het eind van je schedel .. Dus ga je gangquote:Op zaterdag 17 januari 2009 02:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Lijkt me geen gek idee. Of zal ik er nog ff een YT in knallen?
Award waar watquote:Op zaterdag 17 januari 2009 02:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dribbel! Heb je nog een award gewonnen dankzij mij?
uhuhquote:Op zaterdag 17 januari 2009 02:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dribbel opent altijd lieve topics!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |