Janis!quote:
Eerst even Janis!quote:
Ja, maar ik vind gewoon ook die foto's in die clip tof!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kon een aardig deuntje zingen
Slaap lekker Ruud!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 02:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik ga even horizontaal. Morgen(middag) nog een uur of vier werk en dan is het weer weekend.
Veel plezier nog vannacht en tot een volgende keer.
Ciao en welterusten
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 02:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik ga even horizontaal. Morgen(middag) nog een uur of vier werk en dan is het weer weekend.
Ciao en welterusten
Arriverderciquote:Op zaterdag 17 januari 2009 02:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ciao en welterusten
Links onder wortelkanaal behandeling rechts boven uh tja verloren.. Rechts onder 6 gaatjes ..quote:
Die heeft net dat lieve hondje uit gelaten...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ah wat een lieve hond.En wie is die Jack Russel ??
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 02:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die heeft net dat lieve hondje uit gelaten...
Lijkt me geen gek idee. Of zal ik er nog ff een YT in knallen?quote:
Geen ochtendjassen op de dijk?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 02:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die heeft net dat lieve hondje uit gelaten...
Doe mij gelijk ook ff als je wiltquote:Op zaterdag 17 januari 2009 02:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Links onder wortelkanaal behandeling rechts boven uh tja verloren.. Rechts onder 6 gaatjes ..
Ga maar ff liggen
Ik boor met een black & dekker tot het eind van je schedel .. Dus ga je gangquote:Op zaterdag 17 januari 2009 02:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Lijkt me geen gek idee. Of zal ik er nog ff een YT in knallen?
Award waar watquote:Op zaterdag 17 januari 2009 02:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dribbel! Heb je nog een award gewonnen dankzij mij?
uhuhquote:Op zaterdag 17 januari 2009 02:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dribbel opent altijd lieve topics!
Openhaard is leukerquote:
Maar zelfs dan kan bij mij de boel affikken.quote:
Is dan zeker zo'n schroefboording?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 02:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik boor met een black & dekker tot het eind van je schedel .. Dus ga je gang
Das waarquote:Op zaterdag 17 januari 2009 02:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Is gezellig toch iedereen doet lief
Die zijn lekker langzaamquote:Op zaterdag 17 januari 2009 02:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Is dan zeker zo'n schroefboording?
Om in zijn schedel te komen heb je niet meer nodig.
Weet ik veel, hij moet gewoon niet zeiken over naar bed gaan..quote:Op zaterdag 17 januari 2009 02:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dribbel opent altijd lieve topics!
Sterker nog, ik heb aan weerskanten al gaten zitten!!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 02:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Is dan zeker zo'n schroefboording?
Om in zijn schedel te komen heb je niet meer nodig.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 02:32 schreef Soury het volgende:
Nou nog ff en dan kunnen we versabom een topic geven..
Oh sjesusquote:Op zaterdag 17 januari 2009 02:32 schreef Coos het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb aan weerskanten al gaten zitten!!![]()
(van na het ongeluk waarbij ik mijn nek heb gebroken)
Nee echt niet en ik open ook niks .. Ik ben zo wegquote:Op zaterdag 17 januari 2009 02:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je wilt iets painten, ja he?!![]()
Ik niet!![]()
Je kan misschien wel zo je tandestoker er in steken.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 02:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh sjesusNu zit ik met een bek vol tanden
AH ok, ff denken dan, ik doe hem wel, maar geen paintquote:Op zaterdag 17 januari 2009 02:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee echt niet en ik open ook niks .. Ik ben zo weg
HIeroverquote:Op zaterdag 17 januari 2009 02:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
AH ok, ff denken dan, ik doe hem wel, maar geen paint
Dan lukt die boor ook welquote:Op zaterdag 17 januari 2009 02:37 schreef Coos het volgende:
[..]
Je kan misschien wel zo je tandestoker er in steken.
Ik heb het nooit geprobeerd.
Hier het zelfdequote:Op zaterdag 17 januari 2009 02:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Je hebt het maar zwaar, bek vol tanden en een grijze lok....quote:Op zaterdag 17 januari 2009 02:36 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 02:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je hebt het maar zwaar, bek vol tanden en een grijze lok....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |