Euh... het risico van verzending is in principe voor de VERkoper.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:54 schreef DesertCamel het volgende:
verzending op risico van koper, jij kan er niks aan doen dat TNT mongolen pakket kwijtraken.
Even voor de duidelijkheid: heb je dit als particulier verstuurd, of als bedrijf?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:52 schreef nachtdier2 het volgende:
Ik heb twee opties:
-De koper laten wachten. Maar hoelang moet ik m nog laten wachten?
-Een ander pakket opsturen en uitgaan van de betrouwbaarheid van de koper dat ie alsnog het pakket retourneert mocht ie aankomen.
Zo zou ik het in dit geval ook doen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zoals ik al zei is het een beetje het risico wat erbij hoort, dus ik zou hem dan gewoon een nieuwe opsturen. Al blijft het beroerd, maar ik neem dus aan dat je het wel afdekt in je winstMaak desnoods een foto van het pakket en de bon als bewijs, dan weet de koper dat je het echt verzonden hebt
Ik heb alleen binnen NL een keer een onderzoek laten doen omdat ikzelf pakketjes niet ontvangen had. Toen bleken ze al weken bij de buren te liggen.... Dat heeft toen wel een paar weken geduurd voor ik uberhaupt een reactie kreeg. Dus dat kan wel even duren...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 03:09 schreef nachtdier2 het volgende:
Iemand trouwens ervaring met het onderzoek dat TNT doet?
Hoelang duurt het voordat je evt. een claim kan indienen voor schadevergoeding?
Je kan alleen een schadevergoeding claimen als je het pakket verzekerd hebt verstuurd. En dan ook alleen nog maar voor een belachelijk laag bedrag.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 03:09 schreef nachtdier2 het volgende:
Iemand trouwens ervaring met het onderzoek dat TNT doet?
Hoelang duurt het voordat je evt. een claim kan indienen voor schadevergoeding?
Mooi kut zeg. Succes!quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:03 schreef nachtdier2 het volgende:
Lekker is dat... inmiddels een update te melden van vandaag
Het pakket komt dus retour afzenderPff...hopen dat die terug komt.
Tracktrace: 3spwps5496136 en vinkje 'buitenland' voor mn grote fans FFnog, Twerk en Becel
Waarom zit jij nachtdier zo te stalken...quote:
Hij laat me maandenlang wachten op de climax van dat andere topic van hemquote:Op zondag 25 januari 2009 19:06 schreef FFnog het volgende:
[..]
Waarom zit jij nachtdier zo te stalken...
Wees eens een beetje aardig voor hem, hij heeft het al moeilijk genoeg met al die gasten om hem heen...
Eensch!quote:Op zondag 25 januari 2009 22:52 schreef IJsbergsla het volgende:
[..]
Hij laat me maandenlang wachten op de climax van dat andere topic van hem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote]Op woensdag 26 november 2008 13:01 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hier ben ik het echt volledig mee eens, TS is een weekdiertje ipb nachtdier. Echt een gebrek aan enige vorm van ruggengraat.[/quote]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |