Suarez is alleen stukken beter dan Elia.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:49 schreef Robinhoo het volgende:
oke 12 miljoen.. suarez moet evenveel kosten als elia
elia -> ajax
suarez -> twente
----------------------------
0
jaaaaa daar heb ik het ook niet over.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:51 schreef toma het volgende:
[..]
Suarez is alleen stukken beter dan Elia.
Dat dus. Koop El Hamlap maar voor 12 miljoen en laat ons met rustquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hehe, optyfen met Barca. Voor minder dan 40 miljoen mag Suarez niet weg
Suarez is voor 6,5 gekomen toch?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:53 schreef RayMania het volgende:
Wat een grap. Wij hebben Suárez voor zo'n bedrag gehaald. Hij heeft nog een jarenlang contract, verdiend nu meer dan bij Groningen en is ook beter geworden.
Minstens dertig hoor.
Broer en ik gaan het waarschijnlijk ff kijken in de bar. Hopelijk kunnen we wat kakkerlakken daar gekmaken.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik ga nu ff trainen en daarna ook even lekker genieten van het spel van onze rotterdamse vrienden
Nou, wij hadden ook ooit zo'n mongolenelftal met Verlaat, Chris Kanu, Mokoena en Tom Sier achterin bijv. Dan springen de tranen je echt in de ogen hoor.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:12 schreef finsdefis het volgende:
Spelers van Feyenoord worden uitgescholden
Ik snap ze wel, die supporters van Feyenoord. Mooi dat het daar zo'n rotzooitje is, maar met die mensen heb ik wel enigszins sympathie
. Het zou je team maar zijn waar je achter moet gaan staan
Goede investering geblekenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:54 schreef toma het volgende:
[..]
Suarez is voor 6,5 gekomen toch?
-edit-
8 miljoen dus
http://www.nu.nl/sport/1189790/suarez-alsnog-naar-ajax.html
Voor wie speelt Schilder dan?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:20 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Goede investering gebleken! Hij gaat echt wel weg voor een miljoen of 30
![]()
Schilder linksback dus, ben benieuwd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |