17 X 3 = 51.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
45 punten uit de komende 17 wedstrijden dus.
Tis ook gewoon bold hier.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:23 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Hmmm staat er toch goed in?
[ code verwijderd ]
Twente laatste wedstrijd, jullie seizoen is al gespeeld, Twente is kampioen als het wint. Wielaert eigen goal in 88e minuut.....quote:
Al krijg je 100 miljoen voor Suarez dan nog vind ik het een veel te hoog bedrag. 10 miljoen is gewoon afzetterij! Of hij moet de tweede helft van het seizoen bewijzen dat ie het dubbel en dwars waard is. Dus veel meer goals en assists.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:22 schreef toma het volgende:
[..]
Als er komende zomer een bod op Suarez van 50 miljoen wordt gedaan zou het wel een goeie zet zijn iig.
Spaanse media: 'Barcelona volgt Suarez die 12 miljoen moet kosten'quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:29 schreef Chadi het volgende:
[..]
Al krijg je 100 miljoen voor Suarez dan nog vind ik het een veel te hoog bedrag. 10 miljoen is gewoon afzetterij! Of hij moet de tweede helft van het seizoen bewijzen dat ie het dubbel en dwars waard is. Dus veel meer goals en assists.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:35 schreef need2009 het volgende:
[..]
Spaanse media: 'Barcelona volgt Suarez die 12 miljoen moet kosten'
16-01-09
FC Barcelona volgt al enige tijd Luis Suarez, zo meldt althans de Spaanse krant AS. De Catalanen hebben al diverse wedstrijden van Ajax bezocht om Suarez goed te bekijken. Het medium meldt dat een bedrag van 12 miljoen euro mogelijk moet zijn voor een transfer. Klein detail is dat de vriendin van Suarez momenteel in Barcelona woont.
Haha, ik wist dat je daarop doelde.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
AFC Ajax-topic #1168:
Ik ben nog net iets minder veeleisend dan Marco.
Onder de 30 miljoen is niks serieus.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:35 schreef need2009 het volgende:
[..]
16-01-09
FC Barcelona volgt al enige tijd Luis Suarez, zo meldt althans de Spaanse krant AS. De Catalanen hebben al diverse wedstrijden van Ajax bezocht om Suarez goed te bekijken. Het medium meldt dat een bedrag van 12 miljoen euro mogelijk moet zijn voor een transfer. Klein detail is dat de vriendin van Suarez momenteel in Barcelona woont.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:35 schreef need2009 het volgende:
[..]
16-01-09
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |