Waarom dan die R op je been?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:34 schreef RicardoSmit het volgende:
[..]
Alleen even voor de paint.... dat was ter illustratie dat jullie wel begrijpen dat het om mn zak ging, en niet ergens andersom
TS is een trendhopperquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:57 schreef cheqy het volgende:
Verkapt- kijk mij een G-Star shirt, Replaybroek en Nike schoenen hebben en m'n zak opensnijden met Gilette -topic.
Johquote:
Sorry vriend maar gstar shirt /trui is echt niet hipquote:
Dan wil ik bij deze graag de laatste modetips uit Amsterdam - Oost horen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:31 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Sorry vriend maar gstar shirt /trui is echt niet hip![]()
Alleen broeken zijn wel hard af en toe![]()
Maar voor de rest.. allemaal van dat standaard zooi![]()
![]()
GSTARNERDJES noemen we dat hier
Sowieso allstarsquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:29 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Dan wil ik bij deze graag de laatste modetips uit Amsterdam - Oost horen.
He swa, sup, check deze gstar treutje, jeweeeet.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:10 schreef Maikuuul het volgende:
Ik heb al hendig lang niks meer gekocht van G-star
Ik koop de meeste pwn nu bij Zara
Dit betekend uiteraard niet dat ik anti-gstar ben zoals de meeste drakenshirt-dragende mensen hier
Drakenshirts
Ik ga altijd even lekker fappen na het scherenquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:13 schreef de_boswachter het volgende:
Die paints zijn nog slechter dan je voornaam....
Ricardo
p.s. waarom heb jij een stijve als je je zak scheert ?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |