quote:
Kutvriendin heb je dan, faler.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:12 schreef RicardoSmit het volgende:
[..]
M'n vriedin heeft een policy : Als ik niet scheer, scheert zij niet.... dus ik heb weinig keus
Als je een kale kut wil, pak je maar een twaalfjarigequote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:12 schreef RicardoSmit het volgende:
[..]
M'n vriedin heeft een policy : Als ik niet scheer, scheert zij niet.... dus ik heb weinig keus
Ik hou niet van flossenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je een kale kut wil, pak je maar een twaalfjarige
Dat was me nog niet eens opgevallen.quote:
Sterker nog, hij verliest in het proces van zijn zak open snijden ook nog eens al het haar op zijn hoofd (en zijn neus blijkbaarquote:
Ik bedoelde je hoofdhaar.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:09 schreef RicardoSmit het volgende:
[..]
Ik zeg ook : "weekelijkse scheerbeurt, dus deze paint is vrijwel waarheidsgetrouw
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:16 schreef Nezz het volgende:
[..]
Sterker nog, hij verliest in het proces van zijn zak open snijden ook nog eens al het haar op zijn hoofd (en zijn neus blijkbaar)
Wat weet jij nou van kutten, homo?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je een kale kut wil, pak je maar een twaalfjarige
Vandaar die bijna slagaderlijke bloeding, al je bloed zit in je piemel.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:19 schreef RicardoSmit het volgende:
[..]
Dat is ook veel makkelijker, dan hoef je m namelijk niet zelf meer omhoog te houden
Was toch een goed idee!! Meer reacties dan in dit topicquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:13 schreef Acyrus het volgende:
[..]
Leuk idee voor een nieuw topic in de Klb
Ik had die dag een Replay-broek aan. Deze paint was genomen voordat ik mn broek uittrokquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:26 schreef retuow82 het volgende:
Heb jij nu een R op je been als tattoo of scheer jij je zak met je broek aan?
TS neemt paints.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:28 schreef RicardoSmit het volgende:
[..]
Ik had die dag een Replay-broek aan. Deze paint was genomen voordat ik mn broek uittrok
Dus jij heb je lul uit je broek hangenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:28 schreef RicardoSmit het volgende:
[..]
Ik had die dag een Replay-broek aan. Deze paint was genomen voordat ik mn broek uittrok
Alleen even voor de paint.... dat was ter illustratie dat jullie wel begrijpen dat het om mn zak ging, en niet ergens andersomquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:32 schreef Acyrus het volgende:
[..]
Dus jij heb je lul uit je broek hangen![]()
Jaaaa jaquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:34 schreef RicardoSmit het volgende:
[..]
Alleen even voor de paint.... dat was ter illustratie dat jullie wel begrijpen dat het om mn zak ging, en niet ergens andersom
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |