Van een cd'tjequote:Op donderdag 22 januari 2009 20:32 schreef snowgoon het volgende:
Owja, weet iemand waar die muziek tijdens het wachten vandaan kwam?
Vooral de Rolling Stones nummers in een compleet ander jasje waren erg lekker!
quote:OASISINET ANNOUNCE ADDITIONS FOR SUMMER STADIUMS
22 January 2009
3 more bands have been added to the bills on the Oasis Summer Stadium Tour later this year.
In addition to Kasabian & The Enemy, ticket holders for Edinburgh, Sunderland and Wembley will also have the pleasure of seeing Reverend and the Makers complete a stellar line up of Britain’s finest.
In Manchester and Coventry, Twisted Wheel will be bringing their punk charged guitar anthems to the stage, while in Cardiff, Rhys Ifan’s rock n roll circus The Peth will add a local flavour to the proceedings.
Kasabian is ook wel tof!quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:48 schreef Hendrik_ het volgende:
[..]
Oasis & The Enemy, dat lijkt me nog 's wat op een avond
deze ?quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:32 schreef snowgoon het volgende:
Owja, weet iemand waar die muziek tijdens het wachten vandaan kwam?
Vooral de Rolling Stones nummers in een compleet ander jasje waren erg lekker!
Jeeuj net terugquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:48 schreef Hendrik_ het volgende:
[..]
Oasis & The Enemy, dat lijkt me nog 's wat op een avond
Ik heb ze in januari vorig jaar gezien geloof ik, in de Melkweg, uur gewacht omdat het voorprogramma was afgelastquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:35 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Jeeuj net terugecht sommige mensen daarzo.....
& the enemy heb ik een tijd terug gezien
beter als gisteren ?quote:
Ik kan niet echt zeggen dat de ene avond beter was dan de andere. Misschien dat ze gisteren net iets beter bij stem waren, maar het verschil was niet heel groot.quote:
get used to itquote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:38 schreef Sjoegerd het volgende:
Net terug, was echt geweldig. Mijn allereerste concert zelfs
. Het gegooi met bier was vrij teleurstellend
In Engeland smaakt de pis volgens mij beter dan het bierquote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:39 schreef kweek89 het volgende:
[..]
get used to it
en in Engeland krijg je pis over je heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |