abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 januari 2009 @ 19:14:57 #61
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_65118859
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 19:12 schreef zagevent het volgende:

[..]

Reken er maar niet op.
Levenslang staat in dit kutland gelijk aan maximaal 30 jaar, en dan zijn er nog zo van die leuke, wereldvreemde wetten als de wet Lejeune die stelt dat een veroordeelde al na 1/3 van zijn straf vervroegd vrij kan komen wegens goed gedrag.
Ik hoop dat hun foto uitlekt wanneer ze weer vrij komen. Hopelijk begint hun straf dán pas.

Hebben ze in iedergeval iets om naar toe te leven.
Huilen dan.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 19:25:18 #62
189777 zagevent
what's in a name
pi_65119192
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 19:14 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ik hoop dat hun foto uitlekt wanneer ze weer vrij komen. Hopelijk begint hun straf dán pas.

Hebben ze in iedergeval iets om naar toe te leven.
Oh, maar ze zullen volgens mij al vroeger te zien zijn. Je voorarrest wordt er ook nog eens van afgetrokken als ik het goed voorheb.
En om je leven na je vrijlating voor te bereiden, mag je al eens een dagje buiten de gevangenis voor werk te gaan zoeken, een huis te regelen enzo.

Maar in de gevangenis worden kindermishandelaars niet geduld. Zij krijgen daar een zéér speciale behandeling van de medegedetineerden.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 19:30:54 #63
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_65119381
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 19:25 schreef zagevent het volgende:

[..]

Oh, maar ze zullen volgens mij al vroeger te zien zijn. Je voorarrest wordt er ook nog eens van afgetrokken als ik het goed voorheb.
En om je leven na je vrijlating voor te bereiden, mag je al eens een dagje buiten de gevangenis voor werk te gaan zoeken, een huis te regelen enzo.

Maar in de gevangenis worden kindermishandelaars niet geduld. Zij krijgen daar een zéér speciale behandeling van de medegedetineerden.
I sure hope so .

Dat ze in een hel mogen leven. Het zal verdomd lastig te worden om in de buurt te komen van wat zij gepresteerd hebben.
Huilen dan.
pi_65119432
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 18:44 schreef Isdatzo het volgende:
Soms zijn die lynchpartijen van vroeger zo slecht nog niet. [ afbeelding ]
Pek en veren!

@zagevent: Jullie hebben toch wel TBS? Die mensen zijn rijp voor een gesticht...
pi_65121447
Er zullen best wel veel toffe plus-ouders zijn, maar ik vraag me af waarom ze zo vaak betrokken partij zijn als er ergens een kleine op een gruwelijke manier aan z'n einde komt? Ook de kleine Miguel werd doodgeklopt door het nieuw lief van z'n moeder. En zijn die vrouwen eigenlijk zo wanhopig dat ze elke vent binnenpakken en er werkelijk alles van pikken?

Sorry, maar dit verhaal maakt me een beetje kwaad. En ik ben dan nog van Oostende ook :-)
pi_65125448
Sjee zeg, dit is echt weerzinwekkend. Wat een afgrijselijk verhaal.
Wat ik alleen niet snap, is dat die jongen geen hulp is gaan zoeken. Of dat niemand op school dit gezien heeft, of dat buren veel eerder alarm hebben geslagen.
Dat verbaasd me altijd bij 'dit soort zaken', het moet toch minimaal 1 persoon opvallen, die actie gaat nemen.
Dit is echt onvoorstelbaar, zeer aangrijpend. Ik hoop dat die man de meest gruwelijke behandeling krijgt die er maar is. En dat ie z'n levenlang geen nacht meer zal kunnen rusten. Misbaksel.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 23:20:06 #67
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_65128929
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 20:27 schreef ddee het volgende:

Sorry, maar dit verhaal maakt me een beetje kwaad.
Ik zou het vreemder vinden als je er vrolijk van was geworden.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_65129808
Wat ik alleen niet snap, is dat die jongen geen hulp is gaan zoeken.

Neen, ik snap dat ook niet. Hij was toch oud genoeg. Het moet toch mogelijk geweest zijn om te bellen naar iemand, of simpelweg weg te lopen. En die jongere broer, hoe oud was die? Waarom deed hij niets voor z'n broer? Het is een bizar verhaal.

En die moeder, was da voor iets. Sommige mensen zouden echt geen kinderen mogen maken.
pi_65130437
hij liep mentaal toch achter? dat is toch waarom die stiefvader hem van begin af aan al als een onmens behandelde?!

maar godsamme zeg! hier keert je maag eens flink van om!

dat zij allebei, net als davey helaas, een tergend langzame en pijnlijke dood mogen sterven! zo volledig beestachtig dit!
  zaterdag 17 januari 2009 @ 00:10:43 #70
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_65130713
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 15:32 schreef Bulletdodger het volgende:
Ben er stil van
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_65130791
Bizar dit weer.

Levenslang en geen dag minder. Als iemand de sleutel per ongeluk kwijt raakt ,prima
stupidity has become as common as common sense was before
pi_65131018
wanneer is die jongen overleden dan? december 2005?
  zaterdag 17 januari 2009 @ 00:20:15 #73
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_65131047
28e ofzo, staat gewoon in de tekst hoor.
Huilen dan.
pi_65131071
oke maar hij was 13 in 2001
pi_65131317
Eerst dacht ik dit ook:
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 14:48 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb zelden zoiets weerzinwekkends gelezen. Dit soort verhalen onderstreept nog eens mijn persoonlijke mening waarom de doodstraf in extreme gevallen een optie moet zijn. En dan komen deze barbaarse beulen nog goed weg.
Maar in dit extreme geval is dit ook een optie:
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 13:57 schreef LaTiNo het volgende:
Dit soort 'mensen' mag van mij voor de rest van hun miezerige leven gefolterd worden. Liefst met een arts erbij om ze zo lang mogelijk in leven te houden. En flikker op met je 'barbaarse samenleving'. Oog om oog, tand om tand. Niets mis mee.
pi_65133332
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 13:47 schreef zagevent het volgende:

[..]

Die Christiaan Mechele heeft wat mij betreft geen greintje recht op enige vorm van een menselijk leven, maar ik vraag me af hoe die moeder dat allemaal heeft laten gebeuren.

Bij zo'n andere zaken zie je dat ook wel eens. Eén partner mishandelt een of meerdere kinderen, de ander weet ervan, maar doet er niets tegen. Hoe komt dat toch?
geloof er niks van
  Admin zaterdag 17 januari 2009 @ 06:59:39 #77
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_65134375
En wéér weet iedereen ervan en wéér zwijgt iedereen..
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zaterdag 17 januari 2009 @ 09:37:15 #78
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_65134888
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 06:59 schreef yvonne het volgende:
En wéér weet iedereen ervan en wéér zwijgt iedereen..
Ik moest gelijk denken aan die "bijna" campagne die nu op de radio loopt....
Bijna was er iemand zo stoer geweest echt in te grijpen, bijna had justitie echt ingegrepen, bijna had die jongen nog geleefd...
Ik hoop dat t joch nu iig rust heeft.
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  zaterdag 17 januari 2009 @ 09:54:00 #79
189777 zagevent
what's in a name
pi_65135022
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 19:32 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Pek en veren!

@zagevent: Jullie hebben toch wel TBS? Die mensen zijn rijp voor een gesticht...
Ja, maar dat is ook geen straf. Trouwens, ik denk niet dat dat zal gebeuren. Het proces is voor assisen, dus met een jury, en die zijn makkelijk beïnvloedbaar. Als de aanklager wat speelt op de gevoelens, mag de verdediging nog zeggen wat ze wilt over ontoerekeningsvatbaarheid of psychische stoornissen.
  † In Memoriam † zaterdag 17 januari 2009 @ 11:28:39 #80
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_65136446
Wat een verhaal

Onbegrijpelijk dat niemand wat gedaan heeft
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
  zaterdag 17 januari 2009 @ 14:14:35 #81
189777 zagevent
what's in a name
pi_65140802
Ik vraag me trouwens af, hoe je als advocaat zulke monsters kan/durft verdedigen.
  zaterdag 17 januari 2009 @ 14:47:55 #82
3542 Gia
User under construction
pi_65141699
Hier moet toch ook flink wat drank in het spel zijn, bij beide partijen, waarschijnlijk ook bij oma.
Als je nuchter en bij vol verstand bent, dan grijp je hier toch in, als moeder of als oma.

Dat kinderen erover zwijgen is iets wat je vaker ziet. Zelfs kinderen die misbruikt worden, zwijgen erover. Onvoorwaardelijke liefde voor de ouder, heet dat.
Ik vind eigenlijk dat scholen meer rechten moeten krijgen om in uitzonderlijke gevallen in te kunnen grijpen, of instanties in te kunnen schakelen. Bijvoorbeeld als een kind vaak onder de striemen of blauwe plekken zit. Dat zie je als leerkracht bij de gym. Of wanneer een kind veelvuldig ziek is. Meer dan 2 keer per maand, bijvoorbeeld. Dan lijkt me nader onderzoek, een gesprek met zo'n kind door een professionele hulpverlener, echt nodig.
Probeer die kinderen aan het praten te krijgen om misstanden thuis aan 't licht te brengen. In het belang van zo'n kind, maar vaak ook in 't belang van de ouder. Voordat het uit de hand loopt.
pi_65143527
niet alleen onvoorwaardelijke liefde lijkt me...maar ook onwetendheid en angst..

het blijft gruwelijk en eigenlijk totaal niet te bevatten! dat dit bestáát!
pi_65144243
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 23:44 schreef ddee het volgende:
Wat ik alleen niet snap, is dat die jongen geen hulp is gaan zoeken.

Neen, ik snap dat ook niet. Hij was toch oud genoeg. Het moet toch mogelijk geweest zijn om te bellen naar iemand, of simpelweg weg te lopen. En die jongere broer, hoe oud was die? Waarom deed hij niets voor z'n broer? Het is een bizar verhaal.

En die moeder, was da voor iets. Sommige mensen zouden echt geen kinderen mogen maken.
De jongen lag mentaal achter.
Verder een broertje van 13. En twee halfzusjes die peuter zijn. Hebben allemaal dus nog niet echt de leeftijd waarop wordt verwacht actie te nemen. Die van 13 kan doodsbang zijn geweest voor stiefpa.
pi_65144546
wat ook logisch is...
  zaterdag 17 januari 2009 @ 16:42:21 #86
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_65144993
Vroeger dumpten ze dit soort kutkinderen gewoon heel diep in het bos, zodat ze opgevreten konden worden door de wolven.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  zaterdag 17 januari 2009 @ 16:47:24 #87
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_65145129
Vroeger kon je mensen nog vogelvrij verklaren. Dan werden ze alle burgerrechten ontnomen. Is er niet toevallig zo'n oud wetje dat afgestoft kan worden?
Life is what you make it.
pi_65153658
lijkt me een briljant plan, dat vogelvrij verklaren!
pi_65156149
Wat een verschrikkelijk verhaal wilde ik zeggen. Maar het is helaas geen verhaaltje, het is die jongen echt overkomen. Wat ontzettend erg, ben er helemaal naar van .
pi_65156818
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 16:42 schreef Lemmeb het volgende:
Vroeger dumpten ze dit soort kutkinderen gewoon heel diep in het bos, zodat ze opgevreten konden worden door de wolven.
Dat zou misschien nog humaner zijn geweest. Maar ik ben het er niet mee eens dat het kind dat verdient.

Verder, ik ben helemaal niet zo van het wraak nemen, maar dat deze twee gestraft moeten worden is duidelijk. Maar wat doe je in godsnaam met mensen die zo duidelijk hebben bewezen geen mens te zijn Welk principe van straf is hier nog van toepassing behalve hen aandoen wat zij hun zoon hebben aangedaan? Ik ben blij dat ik geen rechter ben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')