Een zeer langzame en pijnlijke dood is het enige wat deze mensen verdienen! Niks minderquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:44 schreef Isdatzo het volgende:
Soms zijn die lynchpartijen van vroeger zo slecht nog niet. [ afbeelding ]
Tsja, dat is nou eenmaal de uitdrukkingquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:33 schreef Harajuku. het volgende:
'Zoiets doe je zelfs nog geen hond aan.'
Dat slaat dan weer nergens op
Gewoonlijk zou ik tegen je in zijn gegaan. In dit specifieke geval ben ik het echter helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:57 schreef LaTiNo het volgende:
Dit soort 'mensen' mag van mij voor de rest van hun miezerige leven gefolterd worden. Liefst met een arts erbij om ze zo lang mogelijk in leven te houden. En flikker op met je 'barbaarse samenleving'. Oog om oog, tand om tand. Niets mis mee.
Ja I know, maar is stomquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:56 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Tsja, dat is nou eenmaal de uitdrukking
Reken er maar niet op.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:04 schreef Harajuku. het volgende:
Hopelijk gaan zulke mensen in Belgie wel voor altijd achter slot en grendel
Ik had nog goede hoop dat het daar beter zou zijn, maar niet dusquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:12 schreef zagevent het volgende:
[..]
Reken er maar niet op.![]()
Levenslang staat in dit kutland gelijk aan maximaal 30 jaar, en dan zijn er nog zo van die leuke, wereldvreemde wetten als de wet Lejeune die stelt dat een veroordeelde al na 1/3 van zijn straf vervroegd vrij kan komen wegens goed gedrag.![]()
Ik hoop dat hun foto uitlekt wanneer ze weer vrij komen. Hopelijk begint hun straf dán pas.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:12 schreef zagevent het volgende:
[..]
Reken er maar niet op.![]()
Levenslang staat in dit kutland gelijk aan maximaal 30 jaar, en dan zijn er nog zo van die leuke, wereldvreemde wetten als de wet Lejeune die stelt dat een veroordeelde al na 1/3 van zijn straf vervroegd vrij kan komen wegens goed gedrag.![]()
Oh, maar ze zullen volgens mij al vroeger te zien zijn. Je voorarrest wordt er ook nog eens van afgetrokken als ik het goed voorheb.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik hoop dat hun foto uitlekt wanneer ze weer vrij komen. Hopelijk begint hun straf dán pas.
Hebben ze in iedergeval iets om naar toe te leven.
I sure hope soquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:25 schreef zagevent het volgende:
[..]
Oh, maar ze zullen volgens mij al vroeger te zien zijn. Je voorarrest wordt er ook nog eens van afgetrokken als ik het goed voorheb.
En om je leven na je vrijlating voor te bereiden, mag je al eens een dagje buiten de gevangenis voor werk te gaan zoeken, een huis te regelen enzo.
Maar in de gevangenis worden kindermishandelaars niet geduld. Zij krijgen daar een zéér speciale behandeling van de medegedetineerden.
Pek en veren!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:44 schreef Isdatzo het volgende:
Soms zijn die lynchpartijen van vroeger zo slecht nog niet. [ afbeelding ]
Ik zou het vreemder vinden als je er vrolijk van was geworden.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:27 schreef ddee het volgende:
Sorry, maar dit verhaal maakt me een beetje kwaad.
quote:
Maar in dit extreme geval is dit ook een optie:quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:48 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb zelden zoiets weerzinwekkends gelezen. Dit soort verhalen onderstreept nog eens mijn persoonlijke mening waarom de doodstraf in extreme gevallen een optie moet zijn. En dan komen deze barbaarse beulen nog goed weg.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:57 schreef LaTiNo het volgende:
Dit soort 'mensen' mag van mij voor de rest van hun miezerige leven gefolterd worden. Liefst met een arts erbij om ze zo lang mogelijk in leven te houden. En flikker op met je 'barbaarse samenleving'. Oog om oog, tand om tand. Niets mis mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |