Precies dat.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:57 schreef LaTiNo het volgende:
Dit soort 'mensen' mag van mij voor de rest van hun miezerige leven gefolterd worden. Liefst met een arts erbij om ze zo lang mogelijk in leven te houden. En flikker op met je 'barbaarse samenleving'. Oog om oog, tand om tand. Niets mis mee.
In de tekst staat wel dat de buurvrouw de politie had gewaarschuwd, maar dat het echtpaar die vrij makkelijk de deur had gewezen. Je weet het niet, misschien zijn ze daarna voorzichtiger te werk gegaan dat de buitenwereld het allemaal niet teveel opviel. Misschien heeft de politie het verder allemaal niet al te serieus genomen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:14 schreef Pool het volgende:
Dat er een koppel ontstaat dat zó dodelijk geschift is, is al onbegrijpelijk.
Maar wat ik ook niet snap en verschrikkelijk vind, is dat de oma, die goede kennis en de buurvrouw ook geen enkel signaal hebben opgepikt om hier hulp bij te halen voor die jongen.
Minstens 5 mensen hebben hem laten stikken, en dan heb ik het nog niets eens over de zusjes.
Of 'Mechele'- experimenten...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:10 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Inderdaad ja, wat Mengele-experimenten in het belang van de wetenschap.
quote:De jongen is er zo erg aan toe dat de wetsdokter niet eens kan zeggen wat nu eigenlijk de oorzaak van zijn overlijden is.
Ben het helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:03 schreef Semisane het volgende:
Het is echt niet alsof die moeder een haar beter is/was dan die vent van haar, als ik die laatste alinea lees, dan is zij gewoon 1 of ander narcistische secreet, die enkel bezorgd was om haar eigen hachie...en ze deed er idd niks tegen, ze deed verdomme gewoon mee....dus laten we aub niet die moeder als een soort slachtoffer zien, alle twee zijn gewoon door en door zieke mensen.
Ik vraag me echt af hoe het is vergaan met die andere kinderen, die zullen nu ook wel een redelijk doorgeflipte kijk op de wereld hebben.
Ik ben over het algemeen niet snel onder de indruk, maar dit is toch wel 1 van de meest bizarre dingen die ik ooit hebt gehoord....echt te gruwelijk voor woorden, wat heeft die gozer een walgelijke laatste paar jaar gehad zeg.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:45 schreef nummer_zoveel het volgende:
Hier een link naar een ouder artikel, waarin duidelijk te zien is hoe 'mama' en 'oma' hun straatje proberen schoon te vegen.![]()
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleID=gq1crk5c
En een foto van de jongen. Het is nog een kind.![]()
[ afbeelding ]
WAL-GE-LIJK. Die moeder mogen ze van mij opknopen. Met een hijskraan dan wel en langzaam.quote:,,Davy, het spijt me, het spijt me!'' De schreeuw van mama Iris Vanden Berghe ging door merg en been. Een buurvrouw schrok ervan wakker. De 17- jarige Davy lag dood op zijn veldbed, moegestreden na een maandenlange mishandeling.
Niet gek, die zal genomen zijn toen ie 14 was...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:45 schreef nummer_zoveel het volgende:
Hier een link naar een ouder artikel, waarin duidelijk te zien is hoe 'mama' en 'oma' hun straatje proberen schoon te vegen.![]()
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleID=gq1crk5c
En een foto van de jongen. Het is nog een kind.![]()
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |