abonnement Unibet Coolblue
pi_72005331
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 20:06 schreef Apoca het volgende:
Iemand enig idee waar ik de bezoekers indicatie kan vinden? Neem aan dat dit er toch wel is voor Disneyland Parijs. Nu wil ik zelf op 28-09 gaan, en verwacht dan dat 4/5 van europa geen vrij heeft maar toch

Iemand een linkje?
Ik had ten tijde van mijn bezoek toch echt zo'n pagina gevonden, maar nu kom ik hem helaas niet meer tegen. Ik blijf even zoeken...
pi_72006320
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 11:37 schreef Jay56 het volgende:
Kent iemand deze site?
Ik zit eraan te denken om deze kaartjes te kopen. 4dagen voor de prijs van 3 scheelt toch aardig.
Zitten hier nog beperkingen aan behalve dat ie een half jaar geldig is na bestelling.
Of kan iemand me een een jaarkaart aanraden? Ik kan daar op de site van disney eigenlijk geen info over vinden. Kan iemand me daaraan helpen? Zijn die alleen op het park verkrijgbaar? Of ook Online? En hoe zit het dan met de disney hotels? Krijg je daar bijv. ook korting op.

Ben verder nog aan het kijken naar een verblijf voor 3 nachten. Wil wel in een disney hotel, maar verder niet veel eisen. Iemand Tips?
Een jaarkaart is aan te raden als je 3 dagen of meer gaat en toch niet in een disney hotel wil verblijven. Of vaker dan 1x per jaar wilt gaan. Anders is een arrangement toch goedkoper vooral tijdens een 4=3 actie o.i.d. Ze zijn alleen ter plekke in het park te koop. Je krijgt er wel korting mee op disney hotels. Op sommige momenten meer (wanneer ze de hotels vol willen krijgen) dan andere. Ook zit er verschil in korting of je de fantasy of dreampas neemt.

http://www.dlrpmagic.com/(...)ng/annual-passports/

Dit linkje geeft wel een handig overzichtje van wat je krijgt met welke pas. De francilien pas is wel alleen voor Fransozen. Tevens kan je op deze site zien welke dagen van het jaar je er niet in mag met de fantasy pas.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 19 augustus 2009 @ 12:28:19 #203
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_72006655
Meen laatst op een Belgische Disney site gezien te hebben dat je de jaarpassen ook gewoon online kunt bestellen..
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_72006749
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 12:28 schreef LeonH het volgende:
Meen laatst op een Belgische Disney site gezien te hebben dat je de jaarpassen ook gewoon online kunt bestellen..
Ik dacht alleen verlengen maar ik kan het mis hebben. Heb me daar nooit in verdiept
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_72160680
Ben er Maandag geweest, was lekker rustig en heb alle 2 de parken helemaal kunnen bekijken. Langste wat ik heb moeten wachten op een attractie was 20minuten, wel relaxt dus. Alleen jammer dat het rond 20:00 gigantisch ging regenen en omweren
Een juichtoon da-vre langs de velden
Voor ons dierbaar rood en wit > ajax.nl
pi_72165862
We willen eigenlijk in de carnavalsvakantie gaan. Kan iemand me zeggen of het dan extreem druk is of juist rustig?
We zijn overigens van plan met de trein te gaan, mits de tijden gunstig uitvallen. Ik neem aan dat 4 dagen (2 hele en 2 halve) meer als voldoende moet zijn om beide parken goed te kunnen zien?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_72168483
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 11:11 schreef Jor_Dii het volgende:
We willen eigenlijk in de carnavalsvakantie gaan. Kan iemand me zeggen of het dan extreem druk is of juist rustig?
We zijn overigens van plan met de trein te gaan, mits de tijden gunstig uitvallen. Ik neem aan dat 4 dagen (2 hele en 2 halve) meer als voldoende moet zijn om beide parken goed te kunnen zien?
Of het druk is durf ik niet te zeggen. Denk dat carnavalsvakantie wel typisch Nederlands is, dus voor grote vakanties in omringende landen hoef je denk ik niet bang te zijn. Er zullen er echter ook altijd zijn die de carnavalsgekte willen ontlopen en daarvoor Disneyland uitkiezen

Oh ja, qua tijd zit je ruim voldoende...
pi_72190698
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 01:25 schreef Rev- het volgende:
Ben er Maandag geweest, was lekker rustig en heb alle 2 de parken helemaal kunnen bekijken. Langste wat ik heb moeten wachten op een attractie was 20minuten, wel relaxt dus. Alleen jammer dat het rond 20:00 gigantisch ging regenen en omweren
De lichtparade van die avond gaat de geschiedenis in, "I survived Fantillusion 24 08 2009"

De wijze houdt zich op de achtergrond, in werkelijkheid staat hij vooraan
pi_72192058
Als ik op die praalwagens had gestaan, had ik er toch mooi de brui aan gegeven met dat soort weersomstandigheden
pi_72391699
Klein vraagje:

Ik ga vrijdag 9 tm 11 oktober een weekendje naar Disney met me vriendin. ( Kyriad- Peter langhout ) Nou vraag ik me dus af als we daar aankomen of we al direct het park inmogen, lees: toegang voor 3 dagen ? vrijdag zaterdag en zondag? of alleen zaterdag en zondag?


edit: zie dit in de programmering:

Vrijdag
U wordt opgehaald bij uw opstapplaats waarna we doorrijden naar de bestemming van deze minivakantie, Disneyland® Paris. U gaat hier zeker een paar heerlijke dagen beleven.


Zaterdag
Na het ontbijt gaan we naar Disneyland® Paris. U kunt zelf kiezen welk Disney® Park u wilt bezoeken. U kunt de hele dag genieten van alles wat Disneyland® Paris u biedt. Pas in de avond halen we u weer op om terug te gaan naar het hotel. Bij een verblijf in het Kyriad Hotel kunt u ook op eigen gelegenheid met de gratis shuttle bus van en naar uw hotel. Een aanrader is om ’s avonds ook een bezoek te brengen aan Disney® Village.


Zondag
Ook vandaag kunt u zich weer volop vermaken in Disneyland® Park of Walt Disney Studios® Park. Aan het eind van de middag (ca. 16.30 uur) wordt u opgehaald voor de terugreis naar Nederland.


Wat moet je in hemelsnaam op vrijdag daar doen dan?
pi_72391712
quote:
Op donderdag 3 september 2009 10:09 schreef Thunder0x het volgende:
Klein vraagje:

Ik ga vrijdag 9 tm 11 oktober een weekendje naar Disney met me vriendin. ( Kyriad- Peter langhout ) Nou vraag ik me dus af als we daar aankomen of we al direct het park inmogen, lees: toegang voor 3 dagen ? vrijdag zaterdag en zondag? of alleen zaterdag en zondag?
Vrijdag mag je ook al direct het park in
pi_72391931
Zie dr niets over staan in het programma raar genoeg :S
pi_72392865
Wij hebben vandeweek geboekt: maandag 15 februari - donderdag 18 februari (carnavalsvakantie) Hotel Santa Fé met de trein, aankomst 12u 's middags, vertrek 18u 's avonds

Vraagjes:
- Rijden er vanaf het Disney station bussen naar de hotels?
- Kun je in Roosendaal ook op de trein naar Brussel stappen? Lijkt me wel, maar toch
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_72393180
quote:
Op donderdag 3 september 2009 10:57 schreef Jor_Dii het volgende:
Wij hebben vandeweek geboekt: maandag 15 februari - donderdag 18 februari (carnavalsvakantie) Hotel Santa Fé met de trein, aankomst 12u 's middags, vertrek 18u 's avonds

Vraagjes:
- Rijden er vanaf het Disney station bussen naar de hotels?
- Kun je in Roosendaal ook op de trein naar Brussel stappen? Lijkt me wel, maar toch
Ja, vanaf het busstation gelegen nabij de hoofdingang rijden er bussen naar volgens mij elk hotel. De Disney-hotels hebben elk een eigen bus, zit je in een van de partnerhotels, dan zit je in een wat algemenere bus die al die partnerhotels langsrijdt.

Ja, in Roosendaal is zelfs een uitstekende verbinding naar Brussel (Centraal). Het is zonder overstappen en in iets meer dan een uur stap je uit.
pi_72393243
quote:
Op donderdag 3 september 2009 10:09 schreef Thunder0x het volgende:
Klein vraagje:

Ik ga vrijdag 9 tm 11 oktober een weekendje naar Disney met me vriendin. ( Kyriad- Peter langhout ) Nou vraag ik me dus af als we daar aankomen of we al direct het park inmogen, lees: toegang voor 3 dagen ? vrijdag zaterdag en zondag? of alleen zaterdag en zondag?

Nee, je mag vrijdag nog niet het park in, je kunt wel naar Disney Village. Ik heb dezelfde trip gedaan en je komt er tegen het eind van de middag aan, dus je kunt uit eten in Village ofzo.
pi_72393390
quote:
Op donderdag 3 september 2009 11:08 schreef Fargo het volgende:

[..]

Ja, vanaf het busstation gelegen nabij de hoofdingang rijden er bussen naar volgens mij elk hotel. De Disney-hotels hebben elk een eigen bus, zit je in een van de partnerhotels, dan zit je in een wat algemenere bus die al die partnerhotels langsrijdt.

Ja, in Roosendaal is zelfs een uitstekende verbinding naar Brussel (Centraal). Het is zonder overstappen en in iets meer dan een uur stap je uit.
Thanks, wij moeten wel naar Brussel-Zuid om rechtstreeks door te gaan naar Disney, dat is dezelfde trein neem ik aan
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_72393969
quote:
Op donderdag 3 september 2009 11:17 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Thanks, wij moeten wel naar Brussel-Zuid om rechtstreeks door te gaan naar Disney, dat is dezelfde trein neem ik aan
Ja hoor, da's dezelfde trein. De rit duurt dan alleen vier minuutjes langer
pi_72395446
quote:
Op donderdag 3 september 2009 11:11 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Nee, je mag vrijdag nog niet het park in, je kunt wel naar Disney Village. Ik heb dezelfde trip gedaan en je komt er tegen het eind van de middag aan, dus je kunt uit eten in Village ofzo.


was het wel leuk? nog tips etc? dingen die gedaan MOETEN worden?
  donderdag 3 september 2009 @ 13:00:48 #219
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_72396300
quote:
Op donderdag 3 september 2009 12:31 schreef Thunder0x het volgende:

[..]



was het wel leuk? nog tips etc? dingen die gedaan MOETEN worden?
Eerste keer? Zoveel mogelijk doen.
ToT, Crush' Coaster, Big Thunder Mountain, Pirates, Buzz Lightyear en Haunted Mansion zijn voor mij keer op keer de toppers
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_72396598
genoteerd nee 2e keer maar eerste keer was echt 12 jaar geleden
pi_72396644
Hoeveel verschillende shows zijn er eigenlijk te zien?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_72396833
quote:
Op donderdag 3 september 2009 13:00 schreef LeonH het volgende:

[..]

Eerste keer? Zoveel mogelijk doen.
ToT, Crush' Coaster, Big Thunder Mountain, Pirates, Buzz Lightyear en Haunted Mansion zijn voor mij keer op keer de toppers
weinig meer aan toe te voegen
behalve misschien space mountain, als je gek bent op achtbanen, en peter pan, gewoon omdattie zo leuk is
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_72397301
Rock n rollercoaster
Tap tap tap
  donderdag 3 september 2009 @ 14:31:12 #224
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_72398989
quote:
A very interesting - and intriguing - news was posted two days ago on Europa Park press web site. For those of you who've never been at Europa Park, it's Germany biggest theme park and the park have a great theming. The park was open long before Disneyland Paris and belong to MACK, the ride manufacturer. On a certain point of view Europa Park is a huge MACH show-room. And that's why this press release is so interesting. Here it is:

"On Friday, 28 August 2009, Al Weiss, responsible for the operative business of Walt Disney Parks and Resorts worldwide with more than 100,000 employees, visited Europa-Park together with Philippe Gas (CEO Euro Disney), Georges Kalogridis (Chief Operative Officer) as well as Andrew de Csilléry (Vice President Strategic Planning) for an exchange of experience. (see picture above)

The guests were especially enthusiastic about the outstanding quality and detailed theming of the 13 European themed areas and about the park´s four hotels. Together with Europa-Park´s managing partner Roland Mack and his sons Michael and Thomas, who are also in the management of Germany´s biggest theme park, the four were able to discover the park´s fantastic offers for the whole family. Especially the new “blue fire Megacoaster”, which was realised by the manufacturing company MACK Rides, thrilled Al Weiss and his colleagues."

Now, all the question is: why Disney top executives like Al Weiss (3rd from the right on the picture) and Philippe Gas (Euro Disney CEO and 3rd from the left on the picture) took the time to come to Europa Park, which is not far from Paris, but a long trip from L.A? Obviously they were not there only to enjoy the good rides of the park. May be the second part of the press release give us a clue:

"For many years, MACK Rides has been delivering rides to Disney theme parks all over the world. Especially the water rides at Europa-Park attracted the interest of the guests, who want to expand the range of water attractions in their company. For Roland Mack, who will be the first German to become Chairman of the International Association of Amusement Parks and Attractions (IAAPA) in 2011, the meeting was a good opportunity to discuss the future of the industry with international experts. For the managers of the Disney group it was very interesting to get to know the theme park industry from a successful family company´s point of view. "

Now this press release become really interesting. Why? First, as we know, Disneyland Paris is always waiting for a Splash Mountain. Two, i've been told by good sources that DLP's management really would love to add this beloved attraction to the park - and as we can see Philippe Gas DLP CEO was part of the trip. And three, DLP and Europa Park share one similar problem for water " rides with an outside splash: the long cold and wet weather between November and April. Except that Mack succeed to design a supersplash ride that can be ride even during winter time as you can control the amount of wetness. There can be a huge splash but the riders will not get wet at all. Or only a little bit. Exactly what DLP needs if they finally decide to build Splash Mountain.

Mack is maufacturing many kind of rides and may be one that could be perfect for the future WDS Ratatouille attraction. But it's not me but the press release who says that "Especially the water rides at Europa-Park attracted the interest of the guests, who want to expand the range of water attractions in their company". Of course Disney can have a water ride project that we've never heard about or this "water rides interest" could be for the future Village Nature water park, but considering that DLP's Magic Kingdom really need a big water ride, i think we can put again Splash Mountain in the list of possible future attractions. Although Ratatouille is supposed to be "the" 20th anniversary attraction, may be, finally, the game is not ended yet.
Bron

Zou Splash Mountain dan toch eindelijk komen? Dat is toch echt 1 van de dingen die ik nog mis. Een waterride met 1 of 2 hele hoge drops. Die van PotC zijn niet hoog genoeg imho. Maak hier een Ratatouille thema omheen met de riool scene en je hebt een perfecte attractie er bij als je het mij vraagt! Alleen jammer dat ze de splash willen maken waar je niet nat van kan worden i.v.m. de kou.
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_72556530
tvp, ben nu op zoek naar het goedkoopste arrangement voor 11, 12, 13 december (kerst in disney !!) samen met mijn vriendin.. heb er nu al zin in!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')