Zover ik weet blijft ie ook gewoon hoorquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:54 schreef linebear het volgende:
Vond Buzz Lightyear erg grappig
Voor zover ik me herinner kan je tas overal mee in de attractie.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:18 schreef Whiskers het volgende:
Nog even een vraagje; als ik me goed herinner, zijn er bij de achtbanen toch opbergunits voor rugtassen enzo? Dan weet ik of ik een rugtasje mee kan nemen...
Toen wij er in januari waren mochten we 1 uur eerder, toen was het toegangskaartje (op de achterkant staat je hotel) voldoende.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:28 schreef mmascha het volgende:
Ik ben anderhalf jaar geleden voor het laatst geweest.
Wat is nieuw? En wat is het?
Ik heb kunnen vinden: parade met auto's in het Moviepark, Minnie's trein(die heb ik volgens mij al eens gezien), Dance Stage(dansen met Stitch?), Playhouse Disney(?) en Party Time(dansen met Mickey?).
En wat heb je nodig om 2 uur eerder het park in te mogen? Al lijkt 08.00 uur me wel erg vroeg!
2 jaar terug ontbijt steeds om 7 uur gepakt. Je wilt niet weten hoeveel mensen dat deden en daarna meteen het park ingingen!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:28 schreef mmascha het volgende:
Ik ben anderhalf jaar geleden voor het laatst geweest.
Wat is nieuw? En wat is het?
Ik heb kunnen vinden: parade met auto's in het Moviepark, Minnie's trein(die heb ik volgens mij al eens gezien), Dance Stage(dansen met Stitch?), Playhouse Disney(?) en Party Time(dansen met Mickey?).
En wat heb je nodig om 2 uur eerder het park in te mogen? Al lijkt 08.00 uur me wel erg vroeg!
Alleen maar voor de mensen met kinderen dus? Beetje raar, maargoed...quote:dinsdag 23 juni start Disneyland Paris met een stuntverkoop. Tijdens deze speciale actie kunnen consumenten tot maar liefst 55% besparen op een verblijf in Disneyland Paris! Op dinsdag 23 juni om 12.00 uur gaat de stuntverkoop van start en deze eindigt op donderdag 25 juni om 12.00 uur. De stuntverkoop geldt voor een verblijf van 3 dagen/ 2 nachten in een standaardkamer in een Disney hotel.
Deze actie kan alleen gecombineerd worden met de aanbieding ‘kinderen tot en met 6 jaar gratis’ en kan uitsluitend via de website (www.disneylandparis.com) worden geboekt. De verkoop duurt slechts 48 uur en er zijn een beperkt aantal kamers beschikbaar per hotel en per datum. Snelheid met boeken is dus geboden!
nouaj zegquote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:31 schreef LeonH het volgende:
http://www.d-log.nl/angry(...)n%20spotgoedkoop%21/
Op
[..]
Alleen maar voor de mensen met kinderen dus? Beetje raar, maargoed...
voorlopig zit J er nog wel ff.....quote:Op zondag 12 juli 2009 16:00 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik wil ook weer.. ik mis hetvooral de winkels
Ik ook de 24e.. maar dan in NewYork Hotel.. Toch lekker zoveel korting met ide actie van Disney..quote:Op zondag 12 juli 2009 15:58 schreef LeonH het volgende:
ik ga de 24e!
Dit keer naar de Davy Crocket Ranch. Voordeel is dat het me bijna geen hol kost
O gelukkig, dat ligt dus niet aan mij. Kwam helemaal geradbraakt uit dat ding, bij die Rock 'n Rollercoaster-ding had ik er al een stuk minder last van.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:30 schreef psv-gomes het volgende:
daarom ging ik nooit in de space mountain, kwam er altijd met pijn aan mijn nek en oren uit.
soms ook bij de roller coaster
Ben ik december nog geweest. Echt een heel goed hotel! Hangt ook een leuke sfeer, en 's avonds kon je er toen ook lekker bij de open haard op banken gaan zitten enzo.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga eind september. Volgens mij zit ik in Seqoia Lodge (of hoe je het ook spelt). Heb zelf niet geboekt, maar het scheen een goed hotel te zijn? (vorige keer zat ik een uur van het park af in een of andere allochtonenbuurt, slechter dan dat kan ook bijna niet
).
Ja heerlijk die banken, alleen bij ons was de open haard uit, was ook warm genoeg 7-10 mei. Wel uitkijken met Heineken bestellen 6,- euro per flesje, maar naar Disney ga je ook niet voor de drank uiteraard. Aardig personeel bij de balie in ieder geval.quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:52 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ben ik december nog geweest. Echt een heel goed hotel! Hangt ook een leuke sfeer, en 's avonds kon je er toen ook lekker bij de open haard op banken gaan zitten enzo.![]()
Ik hoop dat ik nu eindelijk in die ToT durf. Vorige keer stond ik met mijn zus echt te twijfelen, uiteindelijk maar niet gedaan.
Nu gaat er nog een gezin mee, wat gewoon in iedere attractie stapt dus de kans is groter dat ik gewoon mee ga dit keer
Je ziet en hoor van buitenaf donders goed wat er gaat gebeuren in de ToTquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:57 schreef CherryLips het volgende:
Dan sleur ik gewoon iemand mee om fijn te knijpen. Volgens mij kun je van buitenaf al zien wat er gaat gebeuren he? Dat is wel jammer, dan kan ik niet liegen
. 'Is hartstikke leuk, soort spookhuis, er gebeurt niks!'
Meen je dat? Ik krijg altijd een soort van lachkicks in dat soort "muis" achtbanenquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:08 schreef shiNinG_staR het volgende:
Crush vond ik echt vele malen enger dan ToT.
- 2 dagen, of nog beter 3!quote:Op zondag 19 juli 2009 21:00 schreef Laurey het volgende:
Ola!!
Een vriendin van mij en ik willen graag naar Disneyland Parijs. We wilden graag weten wat we het beste kunnen doen mbt aantal dagen en het bezoeken van beide parken.
- Is het beter om 1 of 2 dagen uit te trekken om de parken te bezoeken?
- Is het een aanrader om beide parken te bezoeken of alleen het hoofdpark?
Let me know..
Dan sta je volgens mij buiten de hekken! Ze hebben daar toch niet zoveel plek om je heen-en-weer te laten lopen?quote:Op zondag 26 juli 2009 10:37 schreef LeonH het volgende:
Puur uit verveling. Staan nu in de rij bij Crush. Toen wij er in gingen 80 min wachtrij. Nu 120 minuten!!!
Toen wij in de rij stonden zagen we de mensen idd tot ver buiten de hekken staan!quote:Op zondag 26 juli 2009 11:17 schreef mmascha het volgende:
[..]
Dan sta je volgens mij buiten de hekken! Ze hebben daar toch niet zoveel plek om je heen-en-weer te laten lopen?
Kan je wel lekker lang genieten van die 2 krijsende meeuwen![]()
Sterkte in de rij!
Was je zondag ook nog in Ranch? Toen ik de Tour aan het kijken was op de rotonde vlakbij, zag ik dikke rookwolken en flink wat brandweerautos uit de richting van de Ranch komen.quote:Op maandag 27 juli 2009 01:33 schreef LeonH het volgende:
[..]
Die slaapbank in de Davy Crocket Ranch lag niet echt zo lekker...
We waren rond half 10 's ochtends weg van de DCR. Dus heb daarvan niks meer mee gemaakt.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:20 schreef EdVe het volgende:
[..]
Was je zondag ook nog in Ranch? Toen ik de Tour aan het kijken was op de rotonde vlakbij, zag ik dikke rookwolken en flink wat brandweerautos uit de richting van de Ranch komen.
Hoorde die franse gendarmerie wat zeggen over Davy Crocket ranch, maar mijn Frans is niet zo denderd dat ik verstond wat ze zeiden..
Doordeweeks is het volgens mij niet zo druk, maja... het is herfstvakantie... Groot kans dat het dan toch druk is. En die hele maand is ook nog eens halloween daar. Dat wil ik dit jaar ook eindelijk eens gaan doen!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 14:18 schreef Chantalmv2 het volgende:
Wij hebben geboekt voor de herfstvakantie van maandag 19 okt t/m donderdag 22 oktober...4 dagen, 3 nachten met 4 dagen entree! Hebben er weer zin in!
Dit keer voor het eerst in een hotel iets erbuiten, namelijk hotel Vienna Dream Castle. Iemand ervaring?
En zijn er nog tips voor de extra's die oa bij te boeken zijn bij OAD?
Groetjes,
Chantal
PS: duim dat het niet mega mega druk zal zijn!
Daar zijn wij dus geweest. Prima hotel, mooie kamers, lekker uitgebreid ontbijt, vriendelijk personeel. De shuttlebussen reden vaak, prima verbinding met het park!quote:[
Dit keer voor het eerst in een hotel iets erbuiten, namelijk hotel Vienna Dream Castle. Iemand ervaring?
Hier kan ik me alleen maar bij aansluiten. In mei twee nachten in het Dream Castle gezeten en alles was perfect! Ik peins er niet eens over om zowat het dubbele te betalen voor een minder luxe hotel, iets dichter bij of op het park. Stuk voor stuk zijn die hotels zelfs nog, als je een beetje wil, op loopafstand van het park. Is overigens niet nodig, want de bussen reden af en aan leek het wel. Hier gaan we zeker nog een keer naar toe!quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:37 schreef Fannetje het volgende:
Daar zijn wij dus geweest. Prima hotel, mooie kamers, lekker uitgebreid ontbijt, vriendelijk personeel. De shuttlebussen reden vaak, prima verbinding met het park!
Mja troost je met de gedachte dat ik niet zo'n held ben qua attractiesquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:18 schreef CherryLips het volgende:
Nee, je moet zeggen dat de ToT voor mietjes is, anders durf ik er niet in!
179 euro als ik me niet vergis!quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:08 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Wat kost een jaarpas eigenlijk?
Ben afgelopen nacht weer terug gekomen, en het was helemaal geweldig weer. Altijd jammer om weg te moeten.
De Tower of Terror is wel doodeng trouwens, ik had het minder heftig verwacht.
Dat valt best mee eigenlijk.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:00 schreef Fannetje het volgende:
Nee hoor, voor die ¤179 krijg je een dreampas en mag je het hele jaar het park in. Tevens krijg je dan 20 % korting op je aankopen in winkeltjes en restaurants en heb je nog wat andere voordelen.
De fantasypas (die heb ik) kost ¤129 en daarmee mag je idd 30 dagen per jaar niet naar binnen. Je krijgt dan 10 % korting op aankopen in winkeltjes en restaurants.
En je hebt ook nog de francilienpas, die volgens mij ¤89 kost, maar dan zijn er veel meer dagen dat je het park niet in mag, je krijgt geen korting, mag niet gratis parkeren (bij de andere twee dus wel) en mag je na aanschaf van je pas de volgende twee dagen het park niet in. Dat is dus meer voor mensen die in de buurt wonen
En hoe zit het met korting als je met iemand gaat die geen jaarpas heeft?quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:21 schreef Fannetje het volgende:
Ja, 10 % korting krijg je dan.
Ik heb voor mijn jaarpas 116 euro betaald en 'm onlangs een half jaar gratis verlengd omdat ik één iemand had "aangebracht" als jaarpashouder. Daar zijn dus ook nog leuke acties voor
Doodeng?quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:08 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Wat kost een jaarpas eigenlijk?
Ben afgelopen nacht weer terug gekomen, en het was helemaal geweldig weer. Altijd jammer om weg te moeten.
De Tower of Terror is wel doodeng trouwens, ik had het minder heftig verwacht.
Dan ben je minder schijterig dan je denktquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:43 schreef LeonH het volgende:
[..]
Doodeng?
Durfde er 2 weken terug eindelijk een keer in, maar echt eng kan ik het niet noemen. Die eerste drop verwacht je sowieso niet als je de eerste keer gaat. Bovenin had ik alleen het gevoel van: Oh kut... Hij moet ook dat pokke-eind naar beneden
Maar ik als uberschijthaas durfde er in dus dan moet iedereen het wel lukken... En die castmembers zijn inderdaad fantastisch! Zelfs een knipoog naar een blonde schone in de filmkamer hielp niet (maar dat kan ook aan mij liggen)
Dat krijg je dus geen korting, lijkt me op zich wel logischquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:27 schreef Phaelanx_NL het volgende:
En hoe zit het met korting als je met iemand gaat die geen jaarpas heeft?
Als je écht niet wilt switchen van park zou ik het grote park (Disneyland Park) kiezen. Het andere park (Studios) is ook erg leuk, een aantal grote attracties, maar vrij compact. Maar ik denk dat je met een beetje goede wil beide parken wel kunt bezoeken op een dag.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:18 schreef Rev- het volgende:
Als je maar 1 dag gaat, welk park kan je dan het beste in?
Ik bedoel voor diegene die met mij mee gaat als ik al een jaarpas heb gekocht, en hij dus (met korting?) een gewoon entreekaartje koopt.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:23 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Dat krijg je dus geen korting, lijkt me op zich wel logisch
maar een kaart voor 1 dag kun je toch ook maar in 1 park gebruiken of kan je daarmee beide parken in?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:33 schreef Fargo het volgende:
[..]
Als je écht niet wilt switchen van park zou ik het grote park (Disneyland Park) kiezen. Het andere park (Studios) is ook erg leuk, een aantal grote attracties, maar vrij compact. Maar ik denk dat je met een beetje goede wil beide parken wel kunt bezoeken op een dag.
Dan krijgt diegene 10 % korting, maar soms hebben ze leuke acties. Zo heb ik vorige week iemand voor ¤19 meegenomen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:52 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik bedoel voor diegene die met mij mee gaat als ik al een jaarpas heb gekocht, en hij dus (met korting?) een gewoon entreekaartje koopt.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:12 schreef tim2308 het volgende:
Gezien op Twitter: @dlrpmagic MajorNews:Disney's New Generation Festival theme year for 2010 at Disneyland Paris - full details leaked! http://tinyurl.com/rypzh5
Je kunt ook dagkaarten met toegang tot beide parken kopen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:41 schreef Rev- het volgende:
[..]
maar een kaart voor 1 dag kun je toch ook maar in 1 park gebruiken of kan je daarmee beide parken in?
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 02:12 schreef tim2308 het volgende:
Gezien op Twitter: @dlrpmagic MajorNews:Disney's New Generation Festival theme year for 2010 at Disneyland Paris - full details leaked! http://hub.tm/?mcVMW/
Eindelijkquote:NO Castle decorations whatsoever!
That’s an event in itself, right?!
Halloween: 03-10-2009 t/m 01-11-2009quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:13 schreef Kuukske het volgende:
Over kerst gesproken: wanneer begint de kerstsfeer ongeveer? Het 1e weekend van november, direct na Halloween of nog een weekend dáárna?
Wij willen graag een keertje Disney met kerstsfeer beleven, vandaar.
Vorig jaar goed te doen, geen tot weinig wachttijden.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:00 schreef Chantalmv2 het volgende:
Hoe is het met de drukte tijdens herfstvakantie.
Die stuntshow is idd niet slecht. Maar geloof me... Na 5x heb je 'm echt wel gezienquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:29 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Trouwens ook een heerlijke hamburger gehad in die diner vlak bij die stuntshow (die trouwens erg goed is).
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:05 schreef Biancavia het volgende:
Joepiedepoepie!!!
Na ruim twee jaar weer een datum dat ik naar Disney ga, namelijk 16 november!![]()
Eindelijk in de ToT!![]()
En gezellig alvast in de kerstsfeer.![]()
![]()
Ik vind dat een geweldige show! Na een keer of 5 vind ik het jammer dat het zo lang duurt voordat je zit en het eindelijk begint. Maar het blijft leuk om te zien hoe mensen reageren op die geintjes die ze uithalen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:00 schreef LeonH het volgende:
[..]
Die stuntshow is idd niet slecht. Maar geloof me... Na 5x heb je 'm echt wel gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |