ik heb wel eens van vloerbrood gehoort, maar muurtaartquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:23 schreef DaMart het volgende:
Zo, de kwarktaart staat in de koelkast. Nu even het taartbeslag van de muur halen!.
Yumquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:23 schreef DaMart het volgende:
Zo, de kwarktaart staat in de koelkast. Nu even het taartbeslag van de muur halen!.
Ach, gevalletje van eerst de eerste ingrediënten gemixt hebben, andere dingen erbij gooien en de mixer aanzetten voordat hij in het beslag stond, met eerste deel beslag nog aan de gardesquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb wel eens van vloerbrood gehoort, maar muurtaart
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:03 schreef marcb1974 het volgende:
En hamer en schroevendraaier
Truste Klonk
Een hamer alleen is genoeg hequote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, blikopener werkte niet, die combi wel.
Beleid? Kan je daar hard mee slaan?quote:
Mits voldoende dik wel jaquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Beleid? Kan je daar hard mee slaan?
Ik heb m vandaag al verteld dat ik m een arrogante klootzak vind, en van de week dat ie zich anaal moet laten nemen door 3 grote negersquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gewoon dat tegen hem zeggen.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:13 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb m vandaag al verteld dat ik m een arrogante klootzak vind, en van de week dat ie zich anaal moet laten nemen door 3 grote negers
Nou, waarom dat? In mijn fijne tijd als vakkenvuller had ik ook een 'manager' die aan die aan die omschrijving voldoet. Naar mijn mening was dat een gegronde post.quote:
Fot'squote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, gevalletje van eerst de eerste ingrediënten gemixt hebben, andere dingen erbij gooien en de mixer aanzetten voordat hij in het beslag stond, met eerste deel beslag nog aan de gardes.
En ik had trouwens een hamer en schroevendraaier nodig om een blik vruchten open te maken... blikopener was kapot.
Niet in de oven doen!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:23 schreef DaMart het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |