lees het topic nog een keer aandachtig zou ik zeggen. Het is eerder een visitekaartje dan een usb stickquote:
je kan alleen koppelen op de officiele website van poken. Dus denk niet dat je FOK daar bij krijgtquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:56 schreef gr8w8 het volgende:
Zou FOK! zelf geen massa's kunnen inkopen en gereduceerd aanbieden aan de users? En eventueel gekoppeld aan Fotoboek, als de user dat wil.
Zwarte hoed! Zet die zwarte hoed af!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:23 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
je kan alleen koppelen op de officiele website van poken. Dus denk niet dat je FOK daar bij krijgt
Tuurlijk wel, tis een uitbreiding. Alle andere grote communities worden via de poken-website gekoppeld. Al blijft de vraag of men zijn/haar FOK!identiteit wil prijsgeven aan anderen..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:23 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
je kan alleen koppelen op de officiele website van poken. Dus denk niet dat je FOK daar bij krijgt
voor zover ik weet is er geen beschikbare API voor FOK!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:46 schreef Peter het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, tis een uitbreiding. Alle andere grote communities worden via de poken-website gekoppeld. Al blijft de vraag of men zijn/haar FOK!identiteit wil prijsgeven aan anderen..
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:52 schreef Misan het volgende:
[..]
voor zover ik weet is er nog geen beschikbare API voor/van FOK!
en wat voor een API moet er zijn dan? Je hebt toch gewoon verschillende velden die ingevuld kunnen worden?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:52 schreef Misan het volgende:
[..]
voor zover ik weet is er geen beschikbare API voor FOK!
nee het idee is om meteen te connecten via de pokenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:16 schreef qu63 het volgende:
[..]
en wat voor een API moet er zijn dan? Je hebt toch gewoon verschillende velden die ingevuld kunnen worden?
Website_naam: Fok!
Website_url: fotoboek.fok.nl/qu63
etc?
Voor iemand van PR is het een kansquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:09 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Dus is het een probleem, of een kans?
Maar op fok kan je niet echt "connecten". Je kan wel automatisch een bericht achterlaten in iemands fotoboek, mits je de sid van de user weet..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:22 schreef Misan het volgende:
[..]
nee het idee is om meteen te connecten via de poken
daarom is het op dit moment sowieso niet echt interessant voor FOK! denk ikquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:50 schreef qu63 het volgende:
[..]
Maar op fok kan je niet echt "connecten". Je kan wel automatisch een bericht achterlaten in iemands fotoboek, mits je de sid van de user weet..
FOK!kliekjes @ kliekjes.fok.nl?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:01 schreef gr8w8 het volgende:
Aha! "Denk ik".Moet het FoBo als profielenonderdeeldinges van FOK! niet gepromoot worden? Daar is dat Poken wellicht een mooi middel voor. Oh, komen er misschien nieuwe users door zo'n actie? He, bah, newbies die ook nog bereid zijn te betalen.
je hebt al wel de friends en foe's in het pm-systeem en ook abo-users kunnen friends 'n foe's hebben..quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:50 schreef Peter het volgende:
[..]
FOK!kliekjes @ kliekjes.fok.nl?
Of 'vrienden' of 'buddies' of 'stalkers' in het fotoboek?
denk dat 9euro moeilijk wordt, dan moet het vast ergens anders ingekocht worden.. en er komt vast ook nog wat aan verzendkosten bij.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 02:24 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik ben overweger
Mocht 't 9 euro of minder worden, dan kun je me als definitief aanmelden
Ik doe je er bijquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:17 schreef Peter het volgende:
Doe mij maar definitief, mits de prijs natuurlijk niet boven de 12 euro uitkomt
Je staat erbijquote:Op zaterdag 17 januari 2009 02:24 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik ben overweger
Mocht 't 9 euro of minder worden, dan kun je me als definitief aanmelden
Ik heb je erbij gezetquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:41 schreef Memento-Mori het volgende:
ik wil ooken op voorbeeldplaatjes zag ik dat die 12 verdeeld zijn als van elk 3
ik vind die voodoo en groene wat eng trouwens
dus ik hoop op een bij'tje of panda
Waarom reageert iedereen met ze zijn zelf te googlen. Zet ze in het topic dan kunnen we er direct van genieten...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:44 schreef BoGu5 het volgende:
Ik vind het wel een grappig systeem. Ik wilde alleen even reageren dat je doormiddel van een friend-code al meteen 10% korting kan krijgen. Die friendcodes zijn zelfs te googlen (het biedt voordelen als iemand anders jouw friendcode gebruikt).
Dan zit de prijs voor een doos al op 108 euro. Dus 9 euro per poken.
Omdat ik een beetje onpartijdig wil blijven in deze... Maargoed hier is ie: P9PHLJJP8WO8L88FPPZAquote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:51 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Waarom reageert iedereen met ze zijn zelf te googlen. Zet ze in het topic dan kunnen we er direct van genieten...
En wat is de zoekterm? Dan kunnen we er zelf ook op zoeken...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:58 schreef BoGu5 het volgende:
[..]
Omdat ik een beetje onpartijdig wil blijven in deze... Maargoed hier is ie: P9PHLJJP8WO8L88FPPZA
Ik vind de voodoo en vooral het monstertje het leukst! Bijtje het minstquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:41 schreef Memento-Mori het volgende:
ik wil ooken op voorbeeldplaatjes zag ik dat die 12 verdeeld zijn als van elk 3
ik vind die voodoo en groene wat eng trouwens
dus ik hoop op een bij'tje of panda
U staat erbijquote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:23 schreef gr8w8 het volgende:
Met die code en dus 9-10 euro, schrijf ik me in. Voorkeur: Panda.
Ik zet je bij de overwegers.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:30 schreef BoGu5 het volgende:
He GoeRoe, ik gok dat je ongeveer kan rekenen op een gelijke verdeling van de soorten pokens. Zie ook: http://www.flickr.com/groups/showyourpoken/ en http://doyoupoken.blogspot.com/
Ik heb interesse, mocht er nog een alien of een voodoo over zijn.
En jou ookquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:49 schreef boomstick het volgende:
overweger als je het over een week of 2 vraagt zal k wel jah zeggen en dan wil k er wel een paar ^^ direkt door promote
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |