Ik weet niet of het slim is om nu al te reserveren, daarvoor. Grote kans dat ik anders een heleboel overhoud...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:01 schreef Kos het volgende:
Dan wil ik bij deze alvast de Voodoo poken reserveren
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:20 schreef Jo0Lz het volgende:
Kun je niet aangeven wat voor poken's je wilt kopen? Dus in zo'n doosje?
quote:"The 12-pack contains a random selection of body designs. Get ready for a surprise!"
Gedaanquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:26 schreef drummerdude het volgende:
Zet me maar bij de overwegers.
(They're fucking my mind)
Wie het eerst aanmeld mag zo het eerst kiezen. Vind ik wel zo eerlijkquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:05 schreef VixenFromHell het volgende:
Ik wil wel mee doenleuk!
Wat betreft de voorkeuren voor bepaalde beestjes, kun je iedereen straks niet gewoon laten kiezen op volgorde van aanmelding?
Ja precies, is idd het eerlijkste. Je mag me erbij zetten jaquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:25 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Wie het eerst aanmeld mag zo het eerst kiezen. Vind ik wel zo eerlijk
mag ik je er bij zetten?
Doe ikquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:39 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Ja precies, is idd het eerlijkste. Je mag me erbij zetten ja
Geen ideequote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:44 schreef Oksel het volgende:
Count me in.
Kan hij aan je sleutelhanger?
Staat erbij. We zijn iig op de helft. Als er 9 of 10 aanmeldingen zijn, wil ik ook nog wel die dingen kopen. Dan verkoop ik de rest wel gewoon.quote:
achja, what's in a skin. Bovendien sta ik redelijk bovenaan...quote:
wordt jij ook importeur. Met als @jillesdotcomquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:02 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Staat erbij. We zijn iig op de helft. Als er 9 of 10 aanmeldingen zijn, wil ik ook nog wel die dingen kopen. Dan verkoop ik de rest wel gewoon.We wachten nog even af
Is niet mijn strevenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:05 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
wordt jij ook importeur. Met als @jillesdotcom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |