Ik heb een goede reden, en dit is al afgestemd met GoeRoe.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:15 schreef qu63 het volgende:
[..]
Die blauwe heeft zelf nog niet eens betaald
Geupdate in de OP.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:24 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ook het geld van KaasManiak is binnen!
Ik mag gewoon wat meer baggeren vanaf nu, toch?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:42 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik heb een goede reden, en dit is al afgestemd met GoeRoe.
ik check vanavond, morgenavond, etc of het geld binnen is en ik update de OP zelf wel even op dezelfde manier als jij gedaan hebtquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:42 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik heb een goede reden, en dit is al afgestemd met GoeRoe.
[..]
Geupdate in de OP.
Misan, geef jij aan, wanneer je het geld van de mensen in batch 2 binnen hebt, dan update ik de OP.
Ja hoor. Ik note en edit het wel, daar niet van.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:47 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik mag gewoon wat meer baggeren vanaf nu, toch?
Oh duh. Jij kan dat zelfquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:38 schreef Misan het volgende:
[..]
ik check vanavond, morgenavond, etc of het geld binnen is en ik update de OP zelf wel even op dezelfde manier als jij gedaan hebt
Tofquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:23 schreef qu63 het volgende:
Er zit trouwens een geheugen op van 1 GB!
Ja, maar ik las ergens dat je er zelf niks kan opzetten. Klopt dat?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:23 schreef qu63 het volgende:
Er zit trouwens een geheugen op van 1 GB!
Klopt, hij is tegen schrijven beveiligdquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:35 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, maar ik las ergens dat je er zelf niks kan opzetten. Klopt dat?
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:37 schreef qu63 het volgende:
[..]
Klopt, hij is tegen schrijven beveiligd
Maar daar kan je best omheen werken op de een of andere manier
http://www.helpmij.nl/forum/showpost.php?p=1809199&postcount=28 ?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:35 schreef voetballeh het volgende:
[..]
is daar al een handleidingkje voor te vinden?
wil er wel zelf data op kunnen zetten enzo voor ik er ook 1 wil
reageer ook nog even op mijn pm bittequote:Op woensdag 21 januari 2009 12:56 schreef WebHawkjuh het volgende:
Oeps. Topic was me even ontschoten, ik probeer vanavond 't geld over te maken, anders wordt 't morgen.
Overigens zou ik graag de panda willen
Donequote:Op woensdag 21 januari 2009 12:58 schreef Misan het volgende:
[..]
reageer ook nog even op mijn pm bitte
Enig idee of de inhoud veel zal verschillen met het NOS-item?quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:56 schreef Tourniquet het volgende:
Vanavond (onder voorbehoud) bij Editie NL (RTL4, 18:15) een item over Poken!
Geen idee, ik zag het op http://twitter.com/jillesdotcomquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:41 schreef qu63 het volgende:
[..]
Enig idee of de inhoud veel zal verschillen met het NOS-item?
Kijken of ik het mee kan pakkenquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:38 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Geen idee, ik zag het op http://twitter.com/jillesdotcom
Zo te zien hebben ze pokens uitgedeeld op een basisschool.
[ afbeelding ]
Dat helpt niet echt om volwassen aan het idee te laten wennen. Kinderen zo'n ding geven. En ik heb niet het gevoel dat de RTL Redactie het idee achter de Poken heeft begrepen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:56 schreef Tourniquet het volgende:
Vanavond (onder voorbehoud) bij Editie NL (RTL4, 18:15) een item over Poken!
Ik denk dat het komt door de gedachtegang van de importeur, die wilde het op de markt brengen voor kids...quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:53 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dat helpt niet echt om volwassen aan het idee te laten wennen. Kinderen zo'n ding geven. En ik heb niet het gevoel dat de RTL Redactie het idee achter de Poken heeft begrepen.
Jammer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |