Ik ben inspiratie loosquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg moozzie, zie je opdracht
En dat dusquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:54 schreef Runx het volgende:
[..]
nee moozzie lijkt op een allochtoon, ziet geen werk liggen
Thxquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo , het kwartje valt! natuurlijk is dat een hint.jij bent er nogal keigoed in enzo. en runx is aan verniewing toe
idd ik verouder snelquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo , het kwartje valt! natuurlijk is dat een hint.jij bent er nogal keigoed in enzo. en runx is aan verniewing toe
heb je weer niet gefapt ? ik zeg toch je moet tijd maken voor fappen ..... anders gaan we gewoon cammenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:01 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Thx![]()
Maar het moet me te binnenschieten he, en ben niet in de juiste mood
ja maar runx schiet al behoorlijk wat bij die schaapjes naar binnen, hij is altijd in the moodquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:01 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Thx![]()
Maar het moet me te binnenschieten he, en ben niet in de juiste mood
Fappen is zo 2001quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:03 schreef Runx het volgende:
[..]
heb je weer niet gefapt ? ik zeg toch je moet tijd maken voor fappen ..... anders gaan we gewoon cammen
Dan moet ie zelf de paint makenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja maar runx schiet al behoorlijk wat bij die schaapjes naar binnen, hij is altijd in the mood
Nou aan tafel dan maarquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:04 schreef MaleDuck het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
man, ik ben gaar...![]()
Gelukkig bijna weekend!
dude ongelofelijk, fap jij al sinds 2001 niet meerquote:
kan die niet, jij bent hier Da paint masterquote:
tja misschien komt het wel door de lunch...quote:
Ohw kut dat had moeten zijn 1991quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:07 schreef Runx het volgende:
[..]
dude ongelofelijk, fap jij al sinds 2001 niet meerik moet je echt een keer helpen
Ik bedoelde als jij gaar bent kennen wij gaan etenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
tja misschien komt het wel door de lunch...
patatje met, 2 broodjes kroket en 2 bekertjes melk...
Mmm dat lus ik ook welquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
patatje met, 2 broodjes kroket en 2 bekertjes melk...
Iedereen kan hetquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:07 schreef Runx het volgende:
[..]
kan die niet, jij bent hier Da paint master
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |