dat zijn gegarandeerd 1.000.000 hits per weekquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:29 schreef Runx het volgende:
[..]
idd, je moet gewoon je tieten flashen op je fobo, heb je en mooie foto's (dat hopen we dan) en aandacht ?
wacht ik sla me zelf alvast wel hoef jij het niet meer te doen![]()
m000000zzziiequote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:30 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Geef hem nog maar een dreun hoor tally
echt ? dan ga ik mijn euromast er ook op zettenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat zijn gegarandeerd 1.000.000 hits per week
Hey runxiequote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:31 schreef Runx het volgende:
[..]
m000000zzziieheb je me val nog gezien die ik voor je neer gelegd had ?
kijk moozzie dit was het, maar het hielp nietquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:03 schreef Runx het volgende:
MOOOOOOooozzziie de topic is bijna vol !! waar blijf je ?
hihii lokmiddel![]()
![]()
Gaan me niet om aandacht.. Want dan post ik gewoon nog meer foto's van mezelf in KPDquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:29 schreef Runx het volgende:
[..]
idd, je moet gewoon je tieten flashen op je fobo, heb je en mooie foto's (dat hopen we dan) en aandacht ?
wacht ik sla me zelf alvast wel hoef jij het niet meer te doen![]()
Daar trap ik toch heul niet inquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:33 schreef Runx het volgende:
[..]
kijk moozzie dit was het, maar het hielp niet
kut zit op het werkquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Gaan me niet om aandacht.. Want dan post ik gewoon nog meer foto's van mezelf in KPD
Daar mag runxie niet inquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Gaan me niet om aandacht.. Want dan post ik gewoon nog meer foto's van mezelf in KPD
kutjebeff wist niet dat je zo geavanceerd wasquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:35 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Daar trap ik toch heul niet in
Me scripie smst me altijd als ie bijna vol is
Tjah ik ben lui he, alles is geautomatiseerdquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:35 schreef Runx het volgende:
[..]
kutjebeff wist niet dat je zo geavanceerd was![]()
ik wist niet dat mijn allochtoonheid zo slechte invloed op je hadquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:36 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Tjah ik ben lui he, alles is geautomatiseerd
zooo jij bent een grote jongenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:36 schreef Runx het volgende:
[..]
ja wel hoar ik ben al zo oud
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
idd dus je kunt je hele collectie wel pmenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:43 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hij geeft toch niks om vrouwelijk schoon, alleen om schaapies
Lui ben ik al jarenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:37 schreef Runx het volgende:
[..]
ik wist niet dat mijn allochtoonheid zo slechte invloed op je had
Mooi.. Dan hoef hij niet in de mailinglist voor nieuwe foto'squote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:43 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hij geeft toch niks om vrouwelijk schoon, alleen om schaapies
geil ?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:46 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Alleen ben ik blank en jij ...
Hans Teeuwen
nou dat is gemeenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Mooi.. Dan hoef hij niet in de mailinglist voor nieuwe foto's
Gelukkig maar want die lijst is al overvolquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:45 schreef Tally het volgende:
[..]
En nu wil je ook nog Tallyquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:48 schreef Runx het volgende:
[..]
nou dat is gemeen, moozzie zegt het fout ik geef en om vrouwelijk schoon en om schapen schoon
ik heb al met debbieLeanne
en LL
en mijn schapen collectie natuurlijk
die zeggen alleen maar baah, maar als je lang genoeg luistert lijkt het wel of je jaah zeggenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:47 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dat moet je aan je schaapies vragen
wij uiteraard wel hehquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:45 schreef Tally het volgende:
[..]
eerst die pic zien en dan moet ik nog nadenken, oja zij mag natuurlijk ook beslissen anders lijkt het weer zo van ...quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:48 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Gelukkig maar want die lijst is al overvol
Runx: schaapies, wat vinden jullie van mijquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:49 schreef Runx het volgende:
[..]
die zeggen alleen maar baah, maar als je lang genoeg luistert lijkt het wel of je jaah zeggen
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:48 schreef Runx het volgende:
[..]
nou dat is gemeen, moozzie zegt het fout ik geef en om vrouwelijk schoon en om schapen schoon
ik heb al met debbieLeanne
en LL
en mijn schapen collectie natuurlijk
Lijkt nederland welquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:50 schreef Runx het volgende:
[..]
![]()
vol = vol
naja we kunnen natuurlijk altijd mensen uitzetten
**na dat baah baahhh denkt runx de schaapjes dat geblaat even af te leren. slikken kreng**quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:51 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Runx: schaapies, wat vinden jullie van mij
Schaapies: bahhh!!! bahhH!!
Runx:
zijn mijn geheime relaties héquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
![]()
![]()
hier zie ik niets van terug in je FOBO ?
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
**na dat baah baahhh denkt runx de schaapjes dat geblaat even af te leren. slikken kreng**
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:51 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Runx: schaapies, wat vinden jullie van mij
Schaapies: bahhh!!! bahhH!!
Runx:
zeg moozzie, zie je opdrachtquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:53 schreef Runx het volgende:
[..]
zijn mijn geheime relaties hébehalve die van debbie
ten zei iemand natuurlijk fotozoeps gaat maken met ik en leanne en LL
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
**na dat baah baahhh denkt runx de schaapjes dat geblaat even af te leren. slikken kreng**
nee moozzie lijkt op een allochtoon, ziet geen werk liggenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg moozzie, zie je opdracht
Daarom.. Das echt een hoop werkquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:48 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Gelukkig maar want die lijst is al overvol
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:50 schreef Runx het volgende:
[..]
eerst die pic zien en dan moet ik nog nadenken, oja zij mag natuurlijk ook beslissen anders lijkt het weer zo van ...
Is dit een hint?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:53 schreef Runx het volgende:
[..]
zijn mijn geheime relaties hébehalve die van debbie
ten zei iemand natuurlijk fotozoeps gaat maken met ik en leanne en LL
zo , het kwartje valt! natuurlijk is dat een hint.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |