Voor mei had ik daar al rekening mee gehouden maar dat is ook niet zo erg. Mijn standaard-loon gaat daar een stuk hoger zijn, gebruik mijn vakantiegeld nu ook alleen maar om gaten mee te vullen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je krijt vakantiegeld uitbetaald van juni 2008 tot en met februari 2009. Dat gaat in mei wel even tegenvallen. Dan krijg je alleen vakantiegeld van maart 2009 tot en met mei 2009.
Een collega zat in hetzelfde team als ik. Hiij was net getrouwd en had een huis gekocht. Dus het kwam hem niet zo goed uit. En ja, de klant wil *mij* niet kwijt.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:10 schreef MNR het volgende:
[..]
Oi oi oi, dat is niet prettig. Collega's met wie je veel optrok?
En als 3 jaar niet meer idle gezeten? Je bent een oude rot in t vak lijkt t welOf wil de klant waar je nu zit je niet meer kwijt?
Klanten!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:18 schreef Howl het volgende:
Een collega zat in hetzelfde team als ik. Hiij was net getrouwd en had een huis gekocht. Dus het kwam hem niet zo goed uit. En ja, de klant wil *mij* niet kwijt.
Elke raskat is doorgefokt. Anatomisch klopt het allemaal prima. Pas als er poten, staarten en ogen gaan missen dan mag je achter je hoofd gaan krabben.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:02 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik vind ze echt verschrikkelijk lelijk. Net als die kat die MissMSX hierboven plaatste. Allemaal van die doorgefokte katten die anatomisch niet meer kloppen. Zielig.
Ai! Dat is niet echt iets waar je dan op zit te wachten.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:18 schreef Howl het volgende:
Een collega zat in hetzelfde team als ik. Hiij was net getrouwd en had een huis gekocht. Dus het kwam hem niet zo goed uit. En ja, de klant wil *mij* niet kwijt.
Het maakt qua bedrag toch geen verschil? Je krijgt het nu alleen in twee keer ipv ineens.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Voor mei had ik daar al rekening mee gehouden maar dat is ook niet zo erg. Mijn standaard-loon gaat daar een stuk hoger zijn, gebruik mijn vakantiegeld nu ook alleen maar om gaten mee te vullen.Bedankt voor de toelichting!
Het gaat mij dan ook alleen om het moment. Ik moet namelijk nog een aantal pakken kopen voor mn nieuwe baan en daar heb ik centjes voor nodig.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:21 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het maakt qua bedrag toch geen verschil? Je krijgt het nu alleen in twee keer ipv ineens.
Die katten zonder neus krijgen anders redelijk vaak ziekten in de luchtwegen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Elke raskat is doorgefokt. Anatomisch klopt het allemaal prima. Pas als er poten, staarten en ogen gaan missen dan mag je achter je hoofd gaan krabben.
Je weet niet wat je me aandoet met deze traagheidquote:
Krijg je geen "repesentatiegeld" bovenop je salaris?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Het gaat mij dan ook alleen om het moment. Ik moet namelijk nog een aantal pakken kopen voor mn nieuwe baan en daar heb ik centjes voor nodig.
Nee hoor, ik heb geen haastquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:22 schreef MNR het volgende:
[..]
Je weet niet wat je me aandoet met deze traagheid![]()
*gaat plaatje ophalen
Klok je het?
Mannen in pak.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Het gaat mij dan ook alleen om het moment. Ik moet namelijk nog een aantal pakken kopen voor mn nieuwe baan en daar heb ik centjes voor nodig.
Ik krijg een persoonlijk in te vullen vergoeding van zo'n 50 euro per maand maar ik heb vanaf dag 1 pakken nodig en ik heb geen geld om dat voor te schieten.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:22 schreef Burdie het volgende:
[..]
Krijg je geen "repesentatiegeld" bovenop je salaris?
Ja, ik zag het, maar het topic zat vrijwel direct op slot.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik mis een plaatje in de OP
En ik zei dus dat ik een Engelse bulldog heb.
Hij heet Edgar
What's wrong Kluts?quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:17 schreef MNR het volgende:
Trage internetverbinding.. vandaar dat het even duurt
[ afbeelding]afbeelding ]
Zo eentje heeft mijn vriendin dus ook:
[ afbeelding]afbeelding ]
Echt![]()
Hij staat in mn foboquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, ik zag het, maar het topic zat vrijwel direct op slot.
[..]
What's wrong Kluts?
CMG? Logica?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:24 schreef Q. het volgende:
Ik krijg een persoonlijk in te vullen vergoeding van zo'n 50 euro per maand maar ik heb vanaf dag 1 pakken nodig en ik heb geen geld om dat voor te schieten.
* Techno FoBO checkt...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hij staat in mn fobo(toen was ie drie mnd )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |