Ik verwacht ook niet dat dat de doelgroep is van de makers.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:34 schreef DoctorB het volgende:
zie jij volwassen mensen zo'n ding gebruiken? Ik niet.
ik ook niet, maar er wordt hierboven gesuggereerd dat het een ideale vervanger voor een visitekaartje kan zijn...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:37 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik verwacht ook niet dat dat de doelgroep is van de makers..
Klinkt nuttigquote:De Poken zelf bevat géén persoonsgegevens, maar een 128bit encrypted unique key. Als je de twee Pokens tegen elkaar aan houdt, worden deze 'keys' uitgewisseld, dus in principe weet de Poken niet meer, dan dat hij een andere Poken is tegen gekomen.
nee er zijn een aantal sociale netwerken die je kan linken. Waaronder linkedin, hyves, twitter, facebook.quote:
Ik denk dat ik het begrijp, denk ikquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:50 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
nee er zijn een aantal sociale netwerken die je kan linken. Waaronder linkedin, hyves, twitter, facebook.
Cool. Dankquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:53 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
gelinkt in review op FP en op het forum hier
Hoe tof waren tamagotchi'squote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:32 schreef PDOA het volgende:
Dit is/wordt net zo'n hype als tamagotchi. Over een jaar hoor je er niemand meer over.
de mensen waarvan ik weet dat ze 1 hebben, zijn allemaal volwassen. Met zoals de mensen die erover geïnterviewd zijn, door de NOS.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:34 schreef DoctorB het volgende:
zie jij volwassen mensen zo'n ding gebruiken? Ik niet.
Op een schaal van 0 tot 10 toch wel een -3.quote:
Het wisselt alleen gegevens uit die jij vooraf instelt op de website.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:41 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Klinkt nuttigWat wissel je dan eigenlijk uit
Je vraag wordt beantwoord in de review.quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:24 schreef Rewimo het volgende:
Niemand die mijn vraag hierboven kan beantwoorden?
Ik ben nog nietmand tegen gekomenquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:17 schreef miss_bleu het volgende:
heb de mijne nu ook echt aan mijn sleutelbos hangen en heb al 1 iemand in mijn poken zitten
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:30 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Een visitekaartje raak ik kwijt als ik em van iemand krijg. Het is altijd irritant om die dingen in je werkmap mee te moeten nemen. Deze Poken kan wel eens wat worden, imo
Je hebt niet iemands poken. Als je de Pokens een High-four geeft worden de visitekaartjes gekopieerd. Als je je poken dan later koppelt aan je pc/laptop wordt je account bijgewerkt met de nieuwe visitekaartjes en wordt je op de verschillende netwerksites gelinkt.quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:34 schreef method21 het volgende:
[..]
ze zien me op kantoor al aan komen ... "HEY HEB JIJ DAT NUMMER VAN DIE EN DIE ?? " ..."NEE IK HEB ZN POKEN"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |